Hakutulokset

  1. E

    Kohti ensimmäistä IVF:a 2017

    Hei! Tulen tänne seuraileen kun tosiaan, nuo vanhemmat ketjut on aika hepreaa seurattavaa näin kesken kaiken :) Me olemme ivf jonossa ja mahdollinen aloitus olisi maalis/huhtikuussa. Meillä ei ole takana muuta hoitoa, vaan meidät ohjattiin suoraan ivf jonoon. Syynä aukiolotutkimuksissa löytyneet...
  2. E

    Hukassa IVF-maailmassa

    Kiitos teidän vastauksistanne! En ole saanut asiakseni soitella, kun en nyt ihan tiedä pitäisikö minun soittaa Kokkolaan vai Ouluun tarkistaakseni tilanteemme :) varmasti molemmat osaisi vastata, mutta kun ei ole tämän suurempaa hätää, ajattelin täältä kysellä :) Ja kyllä, kaikki tutkimukset on...
  3. E

    Hukassa IVF-maailmassa

    Help...?
  4. E

    oysissa hoidoissa?

    Hienoa! Eli teillä tulee jonotusta aika tasan 5kk? Mulla on hämärän peitossa mikä on pitkä ja mikä lyhyt, mutta siis, miten sinä lääkitset itsesi?
  5. E

    oysissa hoidoissa?

    Me jonotetaan parasta aikaa oys'iin. Huomaan, että ketju on jo syyskuulta, mutta kauanko jonotitte ja missä vaiheessa hoidot on teillä nyt?
  6. E

    Hukassa IVF-maailmassa

    Hei! Olen ihan pihalla, sitä enemmän googlailen ja luen näitä eri palstoja. Voisiko joku vastailla minulle? :) Olemme jonossa IVF hoitoihin OYS'ille. Jono kuulemma 4-6 kuukautta. Kokkolasta (jossa meille todettiin, että IVF ainoa mahdollisuus) sain jo reseptit valmiiksi. En vain ole missään...

Yhteistyössä