Hakutulokset

  1. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Moikka! Päätinpä minäkin tänne ajatukseni laittaa. Mulla kkm 2/17:( syyskuussa ois ollut la. Kaksi lasta on ennestään ja kolmas siis toiveissa. Kyllä muistan kuulleeni minäkin tota samaa sontaa kuin moni muukin täällä" "sullahan on jo kaksi tervettä lasta" "hyvä kun meni kesken nyt eikä...
  2. T

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    @Tuulikki81 Voihan kurjuus. Tsemppiä. :cry: Nt-ultrassako tuo nyt sitten selvisi? Mitä viikkoja vastasi? Minua niin jännittää ja pelottaa just tuo keskeytynyt keskenmeno. Ensi keskiviikkona selviää oma tilanne. Joo siellä nt-ultrassa selvisi tämä tilanne. Oli mulla sitä vähistä verenvuotoa...
  3. T

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Kiitos ja kaikkea hyvää teille muille odotukseen. Ehkä se mun vuoro kolmanteen lapseen vielä tulee, vielä joskus. Tunne on hirveä, eikä oikein tiiä miten tästä eteenpäin mutta onneksi on lapset niin ei voi ihan jäädä sänkyyn murehtimaan. Olo on tosi turta:(:cry:
  4. T

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Moikka! Ilmoitan, että mut voi poistaa listoilta! Tänään ultrassa todettiin vauvan olevan kuollut:cry:
  5. T

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Moikka! Ultra on ihan pian...vähän jännittää. Kirjoitin taannoin niistä verenvuodoista. Hyvä asia on se ettei mitään kipuja ole, eikä vuoto ole runsasta. Ihan kamalaa kun ei tiedä onko siellä mitään vai ei. Vähän on alkanut mietityttää että olenko edes raskaana enää(n) En uskalla enää iloita...
  6. T

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Moikka kaikille! Täällä pahoinvoinnit alkanut hellittämään mutta jonkinlaista verenvuotoa ollut nyt muutaman päivän....En varsinaisesti vuoda mutta pyyhkimällä näkee, että verta siis jostain tulee. Ei oo kipuja. Vähän huolestuttaa, että mikä tässä on tilanne. Meinasin soitella neuvolaan...
  7. T

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Moikka vaan kaikille! Täällä pahoinvoinnit alkanu:eek:. Kuvottaa koko ajan. Syömisen ennakoinnilla pystyy vielä jotenkuten selvitä mutta ei paljosta puutu että ylös tulee:( syödä pitäisi aika säännöllisesti jotta olo olisi siedettävä mutta miten tuolla töissä nyt vähän väliä syö, ei mitenkään...
  8. T

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Se on ihan positiivista, että höpinät täällä jatkuu..:D Myönnän toki, että se fb on ihan tätä päivää ja ok. Itse kuulun tähän "vähemmistöön" joka ei siellä ole. Kuka tykkää ja kuka ei, se on ihan jokaisen oma asia. Enkä yleensä edes osallistu näihin foorumeihinkaan mutta nyt päätin osallistua...
  9. T

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Jos tää ryhmä lähtee fb:n puolelle niin siinä tapauksessa mä putoan matkasta pois. En ole siellä enkä aio sinne nytkään liittyä. Tsemppiä ja hyvää odotusaikaa kaikille! Pidetään lippu korkealla!
  10. T

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Mä odotan sitä ekaa ultrassa käyntiä, niin saisi ainakin varmuuden että siellä joku on. Ja jotenkin sitä toivoo ja olettaa, että kaikki on hyvin(y)Terveydenhoitajan käynti on kuun puolivälissä. Kyllä näitä juttuja miettii jonkinverran vaikka on onkin jo kolmas lapsi tulossa. Jokainen raskaus ja...
  11. T

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Huomaan itsestäni myös, että aamuisin ei tee kahvia mieli...ei sinänsä ole huono olokaan mutta mieluummin sitä teetä vaan jostain syystä juo:D
  12. T

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Niin tavoite on hyvä, mutta se toteutuuko se, onkin ihan toinen juttu:pPainoa on sen verran ettei tarvitsisi ylimääräistä tulla yhtään mutta ainahan sitä raskaudessa jonkin verran tulee halusi tai ei. Tiedän että se paino vaan käy jo loppuvaiheessa selkään ja jalkoihin:( niin yritän nyt jo...
  13. T

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Moi vaan! Mä oon kertonut raskaudesta ainoastaan äidilleni ja yhdelle hyvälle ystävälle. Muut saa tietää sitten kun se eka ultraääni on tehty(y) Mulla on jääny ylipainoa jo noista edellisistä lapsista ja kun jätin e-pillerit niin tuntui että tuli varmaan pari kiloa lisää...En tiedä onko sillä...
  14. T

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Moikka kaikille! Täällä kanssa yksi syyskuuta odottava. Kolmas olisi siis tulossa ja muut lapset 4 ja 7.v tällä hetkellä. Ihan huikeat fiilikset:D La 3.9. Tein viime viikolla pari testiä. Ensin sellasen viivatestin, mutta jäin epäuskoiseen tilaan kun toinen viiva oli hyvin haalea joten odotin...

Yhteistyössä