Hakutulokset

  1. M

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Mä kans pitäisin mielelläni salaisuutta vähän pidempään, mut luulen et miehen 11v kyllä huomaa kans pian vatsan kasvun niin toisaalta kivempi kertoa ennen kuin hoksaa itse ettei luule et on tietoa tahallaan pimitetty :) Mut meidän 2,5 vuotiaalle en tiedä koska kerrotaan, se on kans semmonen...
  2. M

    Toukokuun toukat 2018 *marraskuu*

    Täällä kans kiinnostunut suljettuun fb ryhmään! :geek: En oo kans pillipöllöltä vastausta saanut (n) Meikäläisellä paha olo jatkuu, tai lähinnä iskee aina välillä, mm syömisen jälkeen tai jos liian pitkä väli syömiseen.... Töissä saanut pidettyä piilossa vaikka välillä on kyllä työn ja tuskan...
  3. M

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Aa okei no mut kivahan se vaan on et on usein ultria :rolleyes: Täällä kans eka neuvola vasta torstaina, muistelisin et ei viimeks edes tarjottu mahdollisuutta kuunnella näillä viikoilla kun laitteet on vuodelta nakki :ROFLMAO: Nyt ei auta kun mennä sormet ja varpaat ristissä et vauvanaluilla...
  4. M

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    No hyvä sitten :) Mun tuttu pelotteli kun oli niin vaikea kaksosten odotus ja mulla tota pahaa oloa kesti monta viikkoa, nyt alkanut helpottaa huomattavasti. Huh.. :sick::D Erimunaisia veikkas tuo varhaisultraaja, mutta sanoi että lääkäri vahvistaa sitten. Vau, missä noin usein ultraan pääsee...
  5. M

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Tuplaonnet sinnekkin! :) Hurjaltahan se ajatus tuntuu kun omalle kohdalle osuu. Onko teillä lapsia ennestään? Onko sulla ollut vahvoja oireita? Tää mun pahoinvointi on ihan uskomatonta... Ei onneks oksennus tuu mut pahaa tekee aamusta iltaan, ruoka ei maistu ja nytpä tiedän jo miltä tuntuu myös...
  6. M

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Täällä uusi tyyppi hei! Varhaisultra takana, 7+4 ja ihan kevyenä yllärinä löyty tuplat.... Menny vähän koko päivä sumussa asiaa sulatellen. Ja kotona 2,5v tyttö ennestään. :LOL:

Yhteistyössä