Hakutulokset

  1. A

    Heinäkuiset 2018

    Meillä joulu meni huonoissa merkeissä, aloin vuotaa aatonaattona ja siitä tuli keskenmeno :-( joten poistun tästä ryhmästä. Sitä on nyt tässä pari päivää itkeskelty, mutta nyt alkaa jo vähän rauhottua. Tsemppiä kaikille, toivottavasti teillä kaikki menee hyvin loppuun asti.
  2. A

    Heinäkuiset 2018

    Kiva, että hyviä ultrauutisia teillä :-) Mun pitäis rauhottua joulunviettoon ja jättää ultran huolehtiminen sit ens vuoden puolelle. Harmi, että en voi syödä mun suosikki jouluherkkuja graavilohta ja mätiä, mutta pitää keksiä tilalle vaan jotain parempaa.
  3. A

    Heinäkuiset 2018

    Ihanaa @ladygreen, että kaikki hyvin np-ultrassa! Mua jännittää se myös jo kovasti, vaikka menee ihan ens vuoden alkuun. Ikä on mulla lähempänä 40, joten senkin takia riski on isompi. Mun pahoinvointi helpotti muutamaksi viikoksi, mutta näyttää nyt tulevan takasin. Aivan kuten ennenkin...
  4. A

    Heinäkuiset 2018

    Hei! On ollut niin kiirettä ja väsy, että en oo ehtinyt lukemaan palstaa. @Veeruli87 Mulla oli ihan sama pari viikkoa sitten. En jaksanut mitään muuta kuin syödä ja nukkua, ja varmaan siitä makuullaan olosta tuli huimausta kun vihdoin nousi. Nyt on onneksi helpottanut ja jaksan jo vähän...
  5. A

    Heinäkuiset 2018

    @charleene Ok, kiitos tosta selvennyksestä. Miten te selviätte väsymyksen kanssa? Lääkärin mukaan mun kaks päivää sängyssä (josta pääsin ylös vain syödäkseni) on aivan normaalia alkuraskaudessa... jotenkin vaan pitäis jaksaa käydä töissä ja pitää yllä jonkinlaista sosiaalista elämääkin. Mä oon...
  6. A

    Heinäkuiset 2018

    Mulla oli perjantaina varhaisultra, ja siellä näkyi että kaikki kunnossa. Pieni sydän pumppas hurjaa vauhtia :-) . Tuntuu vähän todemmalta raskaus nyt - väsymys ja pahoinvointikin on tullut kuvioihin. Alkaa puolilta päivin ja jatkuu koko illan. Ihan kauheaa. Lääkärin laskujen mukaan la siirty...
  7. A

    Heinäkuiset 2018

    Tervetuloa ja onnittelut plussauksista kaikille ketjuun liittyneille! @miniminimini - mullakaan ei oo kauheesti oireita, ja oon samoilla viikoilla kun sä. Pientä kuvotusta lähinnä iltapäivisin ja iltaisin, ja rinnat vaihtelevasti arkana. Yritän helpottaa huonoa oloa napostelemalla jatkuvasti...
  8. A

    Heinäkuiset 2018

    Hei! Mäkin liityn mukaan tänne. Facebookiin en vielä uskalla, kun ollaan niin varhaisessa vaiheessa (5+4). Ens viikon lopulle on varhaisultra varattuna, siellä sitten selviää onko päästy kunnolla alkuun ja la tarkentuu. Oireita oli ihan alussa enemmän, rinnat arkana, kauhea väsymys ja pistoksia...

Yhteistyössä