Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuiset 2018

    Me ei hirveästi tykätty siitä tämän vuoden äitiyspakkauksesta vaan enemmän miellytti silmää se 2017 vuoden pakkaus. Tehtiinki sitte heti hakemus uuden pakkauksen julkistamisen jälkeen, että kerettäis saamaan se vanha. Ja otettiin tosiaan 1 pakkaus ja loput kaks sitte rahana. Äitiysvapaa...
  2. M

    Heinäkuiset 2018

    Meillä myös oli eilen ultra! Ihanaa nähdä pieniä taas pitkästä aikaa. <3 heillä oli kaikki kunnossa ja meille odotetaan tyttöä ja poikaa.. :) kk päästä sitte uudestaan ultraan. En oo myöskään instaan mitään laittanut. Myöskin katsellu vain muitten kuvia. Ehkä sitä vielä jotain sinnekki...
  3. M

    Heinäkuiset 2018

    Ei oo linea negaa tullu, mutta karvoja kasvaa taas mahaan. :D esikoisesta tuli kans ja olin varma että tulee poika, koska kuulemma vanha uskomus nii kertoo.. tyttö tuli kumminki.. :D Mulla kans supistuksia tulee.. yleensä aina ku esikoisen kanssa leikitään.. Tänään puoliväli ja vielä 3 päivää...
  4. M

    Heinäkuiset 2018

    Niin ja kuinkamoni haluaa tietää sukupuolen? Me varmaan kysytään, muttei kerrota sitä muille.. :D
  5. M

    Heinäkuiset 2018

    Mulla kans oli viikko sitten lääkärineuvola jonka jälkeen kävin sitte verikokeissa ja rautatabletteja syön myös. Hb oli 100 ja pulssi tosi korkea vaikka paineet hyvät nii katotaan josko vähän rauhottuis noilla tableteilla. Mulla kans liikkeet tuntuu jo hyvin. Tuntunu jo useamman viikon ja...
  6. M

    Heinäkuiset 2018

    Moikka! Täällä kans jo pitkään ollu hiljaiseloa. Nyt taas koitan ryhdistäytyä. Meillä kans on tapahtunu aikas paljon tässä välissä. NP ultra meillä oli 18.12 ja siellä tosiaan selvis, että odotellaan kaksosia. Tuntuu, että ei jotenki ollenkaan saa sulateltua asiaa. :D Ihan hyvillä mielin ollaan...
  7. M

    Heinäkuiset 2018

    Erityisäitiysraha Voit saada erityisäitiysrahaa, jos raskautesi aikana joudut olemaan poissa työstä ennen varsinaista äitiysrahakautta, mikäli joudut työssäsi alttiiksi kemiallisille aineille, säteilylle tai tarttuvalle taudille vaaratekijät eivät ole vältettävissä työssäsi eikä työnantajasi...
  8. M

    Heinäkuiset 2018

    Meillä käytetään töissä sellasia liuotinaineita jotka on haitallisia/vaarallisia sikiölle. Esikoisesta jäin äippälomalle vasta rv20 ja nyt saaki sitte pelätä että onko tullu jotain haittavaikutuksia. :(
  9. M

    Heinäkuiset 2018

    Moikka! Täällä kans uusi odottaja ilmottautuu, Tällä hetkellä viikot 7+6 ja LA ois 6.7. :) Oon jääny töistä erityisäitiyslomalle jo heti plussan jälkeen eli marraskuun eka päivästä oon ollu jo kotona. Täällä siis tietää jo oikeastaan kaikki että ootetaan uutta tulokasta perheeseen. :D Tosi...

Yhteistyössä