Hakutulokset

  1. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No huh huh! Toi on jo aika huippu :ROFLMAO: Pitäsköhän niistä rfsu:ista tehdä joku joukkovalitus....
  2. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Musta toi on jo haamu! Se on niin leveä ja selvärajainen. Varovaiset onnittelut siis.
  3. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla on ollut sama kokemus rfsu:sta että niihin ei ennen helposti viivaa tullut. Nyt niihin tulee melkein aina viivanpaikka :mad:
  4. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mun kokemuksen mukaa ei anna. Edes raskautta ei mulla kovin aikaisin ole näyttänyt joten jos siihen viivan saan niin se on jo varma plussa.
  5. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Valitettavasti se rfsu antaa tosi vahvoja viivoja vaikkei olisi raskaana. Mun mielestä se ei ennen niitä niin herkästi antanut mutta nyt oman kokemuksen mukaan ja muiden kommenttien perusteella taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus. Niissä on laatu jotenkin mennyt ihan :poop: :ksi Alla...
  6. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Vau! Juhannusplussahan se siinä on! Onnittelut!
  7. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Uusintayritys kyllä toi Pc munkin silmään haamulta vaikuttaisi eli varovaiset onnittelut!
  8. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Käy tosiaan ihmeessä hakemassa se pc niin saat varmuuden. Toivotaan saat siihenkin viivan (y)
  9. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näen viivan ja todellakin toivon että se sulla tarkoittaisi haamua. Mutta testaisin vielä vaikka digillä koska tuo testi antaa ainakin itselle samanlaisen viivanpaikan aina.
  10. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tervetuloa joukkoon! Kohtahan on jo aika testata :ROFLMAO:
  11. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No voi ei! Tsemppiä uuteen kiertoon. Siinä oli mun mielestä ihan kunnon viiva kuitenkin. Ettei olis jotain yrittänyt tapahtua...Kyseessä oli kuiteskin PC joka kokemusteni mukaan ei kovin herkästi väärää viivaa anna. Toisin kuin rfsu:t ja cb:t.
  12. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla oli viime kierrossa ihan samanlainen pc:n testi. Siis siinä oli just tollanen sininen "kuulakärkikynäjälki". Muuten testi oli puhdas nega eli näytti ihan oikein. Sun testissä näkyy myös haamu eli olisko sitä itseään... (y) varovaiset onnittelu siis!
  13. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Paha sanoo onko haamu vai viivanpaikka kun noihin cb-testeihin tulee usein viivanpaikka. Onko tuo nyt herkkyydeltään 25 vai se uusi 10-versio? Tein sellaisen 10-version viime kierrossa eikä ainakaan siihen tullut yhtään mitään enkä siis raskaana ollutkaan Anyway selvän viivan mä tossa näen .
  14. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea uuteen kiertoon! Mullakin alkoi viikonloppuna ja meille ei sitten taida enää tulla sitä pikkukakkosta :cry: Pikku hiljaa yritetään totuttautuu siihen ajatukseen että meille sitten tuli vaan yksi lapsi. Joka tosin on ihan täydellinen :ROFLMAO: Aioin kesällä hankkiutua eroon kaikista...
  15. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @nelHM Kieltämättä on erikoinen toi sun tilanne. Tuo viiva kun rfsussa voi tarkoittaa niin montaa asiaa: raskaus, ovis tai sitten se harmillinen viivanpaikka. Itsellänikin oli tosi vahva ja ihan kunnon viiva viime kierrossa joka ei tarkoittanut mitään. Onnea sulle kuiteskin tähän kiertoon, oli...
  16. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @tossu-83 onnittelut! @stindepinde ja @Iiduliinu harmi ettei tärppiä vielä tullut. Itse oottelen menkkoja alkavaksi. Eilen tuli jo hieman tuhrua joten eiköhän hanat viikonloppuna aukee. :cry:
  17. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @lilia88 selvä viivahan sulla siinä on. Toivottavasti et vielä juonut sitä skumppaa..;). Onnittelut!
  18. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Lallastiina Toihan on jo ihan selvä haamu! Varovaiset onnittelut. Toivotaan vahvistumista!
  19. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei ole ollut raskauksista kyse. Kerran tosin oli tosi lyhyet menkat (1,5 vrk) ja sattumoisin otettiin niitten jälkeen herkkä veritesti jonka arvo oli jotain yli5. Lekuri epäili että jotain yritystä olis saattanut tapahtua. Mut normitestit oli ihan negoja eli niin vähän sitä hormonia oli veressä.
  20. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla ei ole kokemusta valemenkoista, mutta sitäkin enemmän "oireiden" jatkumisesta menkkojen alkamisen jälkeenkin. Mutta jatka ihmeessä testausta että saat varmuuden. Valemenkat on kuulemma aika yleinen juttu.

Yhteistyössä