Hakutulokset

  1. V

    olkaa mulle alottelu seurana :) Hengissä ollaan, tapahtumia vähän kertoiltu...

    Nostan kyllä Lady-Birdille hattua kun uskaltaa yksin lähteä matkaan. Mulla tulis olemaan varmaanki aika tylsää ku en oo syntyperäisiä tamperelaisia joten kavereita ei tulis vastaan mitä todennäköisemmin. Sitäkö sitte istutaan baaritiskillä vai mitä tehdään ku yksin lähdetään ulos?
  2. V

    olkaa mulle alottelu seurana :) Hengissä ollaan, tapahtumia vähän kertoiltu...

    Pakko osallistua keskusteluun, tiä vaikka olis naapuri kyseessä ;) Tampereella siis asustelen myös. Yksin kanssa kotosalla muutama lonkero seurana.
  3. V

    Haluaisin laihtua 2-3kg 12 päivässä. neuvoja!

    Mua häiritsee kans paljon. Oon päättäny et viimeistään ku tää kesä on menny ohi niin otan taas itseäni niskasta kiinni. Tiedän tasan tarkkaan millä saan ylimääräiset vyötäröltä pois; syön ihan mahdottomasti herkkuja ja näin kesällä menee myös lonkeroita ja siidereitä. Liikun noin 4 kertaa...
  4. V

    Haluaisin laihtua 2-3kg 12 päivässä. neuvoja!

    Ymmärrän kyllä jotenkin AnnaMannaa. Itse olen pitkä 162, ja ennen painoin 52, nyt tullut pikku hiljaa paino tuohon 56 paikkeille, ja ittestä tuntuu et oon aiva kauhia sotanorsu, vaikka muut sanoo et oon just ny sopiva. Jos lähtöpaino on suht alhainen niin kyllä tuon pari kiloa tuntee itse.
  5. V

    Ekat raskaus oireet??

    Sieltä ne menkat sitten alkoi kaksi päivää myöhässä. Voi olla että oli alkio päässyt hetkeksi kiinnittymään ja kasvattamaan kohdun limakalvoa, koska olen vuotanut ihan JÄRKYTTÄVÄN paljon. Käytän kuukuppia, ja silti olen melkeinpä yösiteen tarvinnut sen lisäksi, ja kuppi täynnä tavaraa koko ajan...
  6. V

    Ekat raskaus oireet??

    Lintukoita - Onnittelut ensiksi plussasta, pidetään peukkuja et kaikki menee hyvin. Mekin yritettiin ensimmäistä lasta vuosi, just ehdittiin kans käydä perheneuvolas ekalla lapsettomuuskäynnillä, ku sai soittaa et lähetteet saa perua. No, nyt ollaan taas yritetty toista lasta pian vuosi, ja...
  7. V

    Ekat raskaus oireet??

    Ajattelin mäkin tänne kirjotella, jos passaa. :) Oon tuossa yhdessä ketjussa jo mutta siellä on niin hiljasta, ja nyt on pakko saada kuumeilla muidenkin kanssa. Mulla nyt kp 24/29. Tää on jo 8 yrityskerta, toisesta lapsesta haaveillaan. "oireita" ei kyl pahemmin oo ilmestyny. Mut ei kai...
  8. V

    Jokos juhannusmenu tehty?

    Toivon mukaan on, mennään kyläilemään, valmiiseen pöytään saa siis istua.
  9. V

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Yöperhoselle pahoitteluni ja :hug: Täällä kp 22/29-32. Jännä ensviikolla odotella alkaako ruskea tuhruttelu niinku aina ennen menkkoja. Nyt mulla jotenki superkovaa peukut pystys, tuntuu et tässä kierrossa pupuilut osu juuri oikeaan kohtaan. Tikutin tässä kierrossa ekan kerran, ja sain...
  10. V

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Yritin vähän päivitellä listaamme. En oo kauheen haka näis hommis, et noottia vaan tänne päin jos jokin on pieles. Ja meinasin käyttää oman käden oikeutta ja poistaa varsinki tosta alusta noita pitkiä kiertopäiväläisiä, tuskin ovat enää mukana. Mut en sit uskaltanu ;)
  11. V

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    KESKIVIIKKONA 3.6.2009 KUUMEILEVAT: yöperhonen.................kp 19/28.................yk. 17..........1. toiveissa Pipopi .........................kp 25/26-39............yk 11.............1.toiveissa pikkupikkarainen.........kp 92/29-34............yk5...........1.toiveissa...
  12. V

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Tervetuloa Lahja Lintikka En osaa sanoa noista ovistikuista juurikaan mitään. Ite kokeilin niitä viime kierrolla ekan kerran, mut meni usko ku parina päivänä tuli haalea viiva ja sit taas ei ollenkaan. Tässä kierrossa ajattelin taas kokeilla ku on 9 tikkua jäljellä. Tänään aloitan tikuttamisen...
  13. V

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Tänään sunnuntaina kp 1 ja yk 8.
  14. V

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Hui ku ihan jännitää Marjutin86 puolesta, tuu heti sit kertomaan. ON: Täällä vähän mieli maassa. Pari päivää sit tuli ekan kerran rusehtavaa vuotoa, tullu nyt pikkasen joka päivä. Ja näin tulee aina ennen menkkoja, joten ei tainnu tärpätä tälläkään kierrolla. Ärsyttää ku täs kierros oli ekan...
  15. V

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Varovaiset onnittelut Petitelle ON: Kummallinen olo sen kun jatkuu. Väsymystä on ilmassa kovasti, ja ihme jomotus alamahassa. Tulis jo sunnuntain, teen kyl het aamulla testin jos tuhruvuoto ei oo alkanu ennen sitä.
  16. V

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Sunnuntain paikkeilla pitäs menkat alkaa. Ollu nyt viikonlopun ja varsinkin tänään jomotusta alamahassa. Ja tänä aamuna oli hieman kuvottava olo hetken aikaa. Mut varsinki tuo jomotus saa pienet toiveenkipinät lentelemään. Hitsi ku ei muista oliko ekan aikana jomotuksia. Ku jomotusta ny ei pitäs...
  17. V

    Parveke kuntoon

    Ajattelin tänään siivota parvekkeen talven pölyistä. Mistäs saisin parvekelaattoja (puisia siis) halvalla? olisko joku blantagen vai joku halpis tavaratalo?
  18. V

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Moi! Onnittelut plussasta iitalle Mitäs naiset meinaatte, voiskohan jo tänään alkaa tikuttamaan ovista? en oo koskaan tikkuja käyttäny, enkä ovista oireistakaan pongannu. Limaisuutta on nyt parisen päivää ollu.
  19. V

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Sille ahkeralle joka viitsii alkaa noita sivuja päivittämään niin mun kiertopäivä on päivän liian vähän, tarkkaa on :D Eli tänään keskiviikkona on kp 4.
  20. V

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    kp 1, yk 7, harmi! :( Mut tälle kierrolle otan ensimmäistä kertaa käyttöön ovistikut, saas nähdä onko niistä hyötyä.

Yhteistyössä