Hakutulokset

  1. L

    Mamut kuulemma karttavat Viroa - tietääkö kukaan miksi?

    Virossa et niitä saisikaan, samasta syystä siellä ei paljoa pakolaisia olekkaan.
  2. L

    Presidentti armahtaa murhamiehiä, mutta kilsan ylinopeutta ajanut ei saa armoa!

    Veronkierto taitaa olla suurin rikos tässä maassa. Paitsi maan päättäjille, joille se on normaalia päivittäistä ja luvallista toimintaa.
  3. L

    Onko teillä premium luokan auto?

    Mutta ei ainuttakaan nimimerkillistä. :ROFLMAO:
  4. L

    Onko teillä premium luokan auto?

    Voisiko joku lakia tunteva kertoa tälle vänkääjälle mikä on todiste? Sinun todisteet on samaa luokkaa kun joku tulee väittämään että "maapallo on litteä koska minä niin sanon", ja kaikkien on siihen uskottava.
  5. L

    Onko teillä premium luokan auto?

    Voisitko vastata? Tietenkään et voi koska syytät toisia sitä millainen itse olet.
  6. L

    Onko teillä premium luokan auto?

    Tässä on siis sinun lapsellinen vastaveto siihen kun uskalsin mainita nimimerkin EPEK.
  7. L

    Onko teillä premium luokan auto?

    Kukas minä nyt sitten olen? Aika laaja-alaisia nuo sinun harhat. Toisin kuin sinä kirjoitan viestini kirjautuneena.
  8. L

    Miten olet varautunut polttomoottorien kieltämiseen?

    Taidat olla joku tekniikan erikoismies, pahasti vaan harhaanjohdettu semmoinen.:unsure:
  9. L

    Siittiömiehelle oma vaatemallisto

    Otukset näyttävät enemmän sammakon poikasilta.
  10. L

    Vitt* että oon kyllästynyt siihe miten onnettoman surkee

    Miksi pitää ottaa illalla ja aamulla lääkkeitä?
  11. L

    Miten olet varautunut polttomoottorien kieltämiseen?

    Teslan ison 100 kWh akun valmistus tekee päästöjä saman verran kuin diesel autolla n, 10 vuoden ajot.
  12. L

    Miten olet varautunut polttomoottorien kieltämiseen?

    Demarit kertoivat taannoin ilmasto-ohjelmassaan haluavansa kieltää polttomoottoreilla varustetut autot ja korvata ne sähköautoilla ilmastoon vedoten. Toivoisin todella, että Sosialidemokraatit SDP ottaisivat tosiasioista selvää ennenkuin hutkivat! Tiesittekö muuten, että esim. uudella Nissan...
  13. L

    Ilmastonmuutos uhkaa lapsiamme

    Ei nämä sananjulistajat itse toimenpiteisiin ole kykeneviä, mutta kovaan ääneen vaativat muita tekemään hommia asiansa eteen. :sick:
  14. L

    Elamanvonkamies

    Saat kolme kertaa. Pyytää, olla ilman ja lähteä kotiin. (y)
  15. L

    Miesten muoti?

    "Hieman toisissa oloissa". Kaikki tietävät että tarkoitat omia päiväuniasi. ;)
  16. L

    Espoon lumensulatuskone - järkeä vai ei?

    Olisi hyvä sitten olemassa oleva vaihtoehto jossa tunnin aikana viedään 10 kuorma-autollista lunta jonnekkin kauemmas, kulutetun dieselin (ei bensan) määrä olisi varmasti enemmän kuin 400 litraa, tuon lisäksi vielä muut kaluston kulut ja kuljettajien palkat?
  17. L

    Miksi kiinalaisia ei tarvitse kotouttaa juuri ollenkaan?

    Osa on tietysti tuosta määrästä opiskelijoita tai työluvan saaneita, mutta mahtuu siihen turvapaikan hakijoitakin.
  18. L

    Miksi kiinalaisia ei tarvitse kotouttaa juuri ollenkaan?

    Maahanmuuttoviraston mukaan viimeisen 12 kk aikana 4499 http://tilastot.migri.fi/#decisions
  19. L

    Suurin osa miehistä haluaisi seksiä nuorten tyttöjen kanssa

    Mistä voit tietää asiakkaitten iän? Väitän ettet mistään.
  20. L

    Ensimmäisen maailman ongelmia

    Hankaat vetoketjun hampaisiin kynttilää jonka jälkeen kiskot ketjua hetken auki ja kiinni, tämän jälkeen rätillä liiat pois.

Yhteistyössä