Hakutulokset

  1. E

    En enää käy täällä, mutta nyt oli pakko tulla kun...

    kuulin tossa, että joku taas levittelee tietoja minusta. Asia ei sinänsä haittaa, koska ihan totta oli tälläkertaa, mutta olisi kiva jos saisin asian itse ilmaista. =) ;) eli siis, meidän kuopus syntyi helmikuun lopussa eli on nyt 3vkoa vanha =) ja poikahan sieltä tuli. Nyt meillä on...
  2. E

    heippa

    nyt pitää laittaa pojat kuntoon ja lähtee kaupoille ettii pojan kaverille synttärilahjaa =) :wave: :wave: :wave: voikaa hyvin :hug:
  3. E

    näin unta viimeyönä tytöstä

    siis nyt kun ootan meille sitä 3 lasta niin näin ihan selkeetä unta tytöstä viime yönä... ja jotenkin muutenkin on sellainen olo koko ajan, että ois tyttö tulossa.... =) =)
  4. E

    icepeakin vaatteista!!

    en niistä paljoa tiiä, muutakuin että taitaavat olla aika hinnakkaita ja laadukkaita. ovatka kestäviä lasten päällä?? lähinnä talviulkovaatteet? =)
  5. E

    mistä hyviä pahvilaatikoita?

    niinkuin muuttoa varten tarvisin... mistä sais kestäviä?? =)
  6. E

    nyt nukkumaan

    hyvää yötä!!! meillä alko taas liikehdintä, pojat kävelee tääl joka paikassa joten pakko tästä mennä itekkin nukkuu hyvää yötä ja kauniita unia :hug: :hug: :hug:
  7. E

    mies oli työreissussa hesassa 4pvää ja

    toi meille tuliaisia. pojille lelut ja mulle sellaisen rakastan sinua ikuisesti mukin, söpöä ja ihanaa. kylläpä olikin ikävä miestä ja pojilla oli kans. ja miehellä meitä. ja on sellainen työkeikka, että jatkuu joulukuulle saakka, ne vuorottelee yhen toisen kaa aina vuoroviikoin siellä...
  8. E

    jokos teillä on kynttilöitä?

    meillä on nyt parvekkeella lyhdyissä tuikkuja poltettu muutaman iltana ja on noi parvekevalotkin olleet päällä. ihanaa kun tulee syksy =)
  9. E

    meiän kuopuksen ekat kaverisynttärit...

    poika oli niin tohkeissaan kun tuli päiväkodista kotiin tossa yhtenä päivänä... oli repussa kutsu päiväkotikaverin synttäreille... ekat meiän pojalle!! ihanaaaaaa =) =) =)
  10. E

    tälle masuvauvalle pitäis nimeä keksiä..

    siis meiän 3 lapsi ja nyt pitäis jotain nimii miettii... tyttöjen nimistä tykkään eniten Violasta ja Sofiasta, ukko ei kelpuuta kumpaakaan. pojalle en ees osaa enää keksiä, parhaimmat jo käytössä meillä. etu ja toisen nimen pitäis alkaa samalla kirjaimella ja sointua yhteen. poikien nimet...
  11. E

    rv 17+2 ja vanhemmat ja sukulaiset eivät...

    vieläkään tiiä että ootan meille kolmatta lasta, muutama hyvä kaveri tietää ja jotkut äititutut ovat kerhossa arvanneet... miehen puolelta tietää jo ukon veli ja mummo ja ainoastaan mun serkku joka on mun paras kaveri tietää myös. aattelin muutaman vkon päästä kertoo kun tuleevat...
  12. E

    hyvää yötä

    nyt on pakko mennä nukkumaan tai ainakin yrittämään josko sais unta. :wave: :wave: voikaa hyvin ja kauniita unia :heart:
  13. E

    tän raskauden aikana on...

    minulta pudonnut lähtöpainosta jo 6kg vieläkään ei kunnolla ruoka maistu ja on päiviä jolloin kaikki tulee ylös heti syönnin päälle. vkoja on jo tänään 14+6 ja olo vaan pahenee koko ajan. hedelmät, jugurtti, marjat, vihannekset ja vesi on ainoat jotka pysyy sisällä ja jotka eivät aiheuta...
  14. E

    ottaisko äippäpakkauksen vai rahan??

    tässä nyt tälläistä pohdin! toisaalta siinä on paljon vaatteita pakkauksessa, mutta toisaalta sillä rahalla sais vaunut ja paljon enemmän vaatteita yms kirppiksiltä... ja kuitenkin jo kahden lapsen jälkeen on joitain tuotteita tallella vanhoista pakkauksista... ja musta vuoden 07 pakkaus oli...
  15. E

    tapasin eilen Pinkin!

    oltiin samassa vanhempainillassa, kiva nainen kyseessä. :wave: :wave: terve vaan jos oot kuulolla tai näkysällä! =)
  16. E

    Pinkiii

    terkkuja vaan :wave: :wave: laitoin sulle yvtä. =) meillä siis jotain yhteistä =) taxi muuten ajoi meiän ohi kunnes tajus et sitä ooteltiin, ja koukkas hakee. :hug: :hug:
  17. E

    nyt kuopusta vastaan

    kohta tulee taxilla kotio päiväkodista tapaamisiin taas :wave: :wave: :wave:
  18. E

    rv 13+7

    vauvalla kaikki hyvin kun viime vkolla kävin ultrassa, pituutta oli enemmän kuin sikiöillä noilla vkoilla yleensä =) ja olen potkuja tuntenut jo pari vkoa! huomenna alkais jo 14rv =) =) nyt uskaltaa suht levollisin mielin olla ja ruveta nauttimaan tästä raskaudesta. =)
  19. E

    tylsää, yksin kotona...

    siis mulla on niin tylsää... hoitolapsi on kipeenä joten ei tullut hoitoon. meiän esikoinen on koulussa ja toi kuopus päiväkodissa. ja mä täällä kituan yksin, mulla ei oo mitään tekemistä, kun en osaa mitään tehdä ilman lapsia... :headwall: :headwall:
  20. E

    pakko mennä nukkumaan

    jotta jaksan huomenna, ja kun täällä nousee vanhat asiat mieleen ja en haluis niitä nyt muistella. hyvää yötä kaikille ja voikaa hyvin :wave: :wave: jaksamisia ja :hug: teille kaikille :wave:

Yhteistyössä