Hakutulokset

  1. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    :whistle: taas on viärähtäny pari viikko ettei oo "ehtiny" tänne. Meil ei kellojen kääntö ainakaa viäl vaikuttanu mitenkää kenellekkää mut meil on viälki rytmit sitä sun tätä vaavin kaa. Illal menee nukkuu ku sammuu ja aamul herää ku herää et en osaa sanoo mihi aikaa nää tapahtuu. Kaik muut...
  2. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    Me&i-vaate-esittelijä oli just meiän perhekerhos ja en kyl mitää ostanu. on ne vaa nii kalliit
  3. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    Memsku-74 mä annan (jos annan kaks) ni aamupäiväl lihapöperön ja iltapäiväl kasvispöperön. Eile oli pituuskontrollineuvola ku viimeks oli vaavi menny myttyyn ja olihan tua kasvanu onneks. On ny n.7.5kk ja 69,3cm ja 8590g. Täti kysy et mites kiinteiden kaa menee (alotin 6kk iäs)...olin et...
  4. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

    Mites tää aika onki taas kulunu nii nopeest ettei oo "ehtiny" tänne kirjottaa. Nii mones jutus oon ny mukana et aika menee niihin. Meil mennää tukee pitkin eteenpäi ja yhtää hammast ei oo viälkää :| misä ne o... Kiinteethän mä alotin vast 6kk iäs ja edelleen saa vaan päiväs puol purkkii...
  5. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~syyskuussa~

    Sormiruakaa en oo antanu. On syänykki kiintei vast 4viikkoo ja mössöinä neki. Ei sil oo ees hampaikaa viäl :D Mä pelkään kans niit möykkyi et tukehtuu ja mössään varmaan sen ruuan 5vuatiaaks asti :ashamed: . Esikoinen oli sellanen et kakos kaikkii möykkyi toooosi kauan ja mää mössäsin sen...
  6. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~syyskuussa~

    Meilläki heiteltii päätä taaksepäin iha muutama päivä sit viäl ja nyt tyrkätää eteenpäi :D merkkii äkkii BB:n välis...
  7. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~syyskuussa~

    :wave:
  8. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~syyskuussa~

    puuh...kaikki pipinä :snotty: Ihme oirei kaikil ja kaikil erilaisii. Miehel, mul ja Jadennal kauhee räkätauti ja mul särkee tiäs monetta päivää pää ja nyt on ääni erittäin miäsmäinen ja kaamee hyljeyskä limoineen :x Iltapuuron annon oon alottanu viikko sit mut ei se yäuniin ainakaa vaikuta...
  9. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~syyskuussa~

    :wave:
  10. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~syyskuussa~

    Empä sit huamannu et kuukaus vaihtu... kuume82 Kiitti tiedost tost lomajutust. Just eilen aattelin et saakohan silt ajalt kodinhoidontukee ku jään "kesälomal" vanhempainloman jälkeen ja sen jälkee sit kotihoidonvapaal. haavemamma73 Meil ei mies pidä isävapaat. Mut sil on lomautuksii tulos...
  11. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    Istutaan tääl ainaki iha tanakast ja ollaa istuttu muutama viikko. Siis nousee ite istuu. Hitsi ois kiva tietää jo et onks Jadenna edelleen lyhentyny niinku viime neuvolas :D mut meil on pituuskontrolliaika (eli mun mielenrauha-aika) vast 5viikon pääst |O No ei sen edellisest neuvolast...
  12. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    Hattu on pääs aina ulkona. Nyt on hellehatut laitettu syrjään ja vähän syssysempi pääs. Jos lämmintä ni joku muu lätsä sit. Pottatouhut ei oo tullu ees mielee viäl eli hoidan sen sit joskus vast.
  13. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    Kvart över Tissittelyjen määrän haluisin itekki tietää ja oon useest aatellu laittaa ylös koska meil ei varmaa toi 9krt riitä. Meil ku syödää tooosi usein ja välil turhaan. Kuitenki mennään tissil viäl enimmäkeen ku saa vast kerran päiväs kiinteet noin pual purkkii. Tarttiski laittaa ylös...
  14. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    Perhekerhos käydään ku ite sitä pidän mut (ehkä käyttäydyn oudost) pidän Jadennaa joko sylis tai kantorepus melkee koko sen ajan ettei iha väkisin saa pöpöi lääppimäl toisii ja olemal liki. Noh, ei ehkä auta mut kuiteski. Leikkipuistos en viäl oo käyny. Aattelin talveks ostaa vauvapulkan ja...
  15. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    Hiuka jumitan tos BB 24/7 taas :ashamed: pakkoha se on joka vuas ottaa ku sihe on jumiin jääny. Mä oon ny lykkiny sitä kiinteet Jadennal viikon verran ja syä ehkä pual purkkii päiväs. Annan vaa kerran päiväs. Ny alotin hetelmäsössön antamisen omppupiltil. Ehkä söis enemmänki ku vaa...
  16. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    Seranzu kiitti ohjeest, pitiki sitä kysyy ku oli nii hyvei sämpylei!! :p Mä oon iha tumppu tekee niit. Muutama viikko sit kokeilin tehä ja yks sämpylä paino ehkä kilon ku oli nii kiintei möykkyi. Oli hieman vaikeahkoo syärä niit :laugh: Oon nyt anatnu muutaman päivän kerran päiväs pilttii...
  17. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    :wave:
  18. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    Istuin tarttis tosiaan hankkii koht ku tökkii kans toi kaukalo ku painaaki nii hiton paljon!! Gargon meinasin käydä ostaa. Eilen annoin sit ekaa kertaa maistaa (pual teelusikallist :D ) porkkanaperunapilttii ja tykkäs kovin. Tänää annoin hiuka enemmän ja hyvi menee alas. On nii iso jo...
  19. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    Kvart över samaa kysys neuvolas et jutteleeks paljon ku kerran liikkuu noin pal. Kyl se nyt juttelee sellee normisti. Ei mitenkää älyttömän paljon. Pulisee omiaan välil. Tänää oli neuvola. Neuvolatätiki hiuka ihmetteli ku toine konttas ja nous siäl. Uudet mitat oli 7745g, pää 42.5 ja pittus...
  20. JeJa

    Helmivauvat 2009 ~elokuussa~

    Ompas menny monta päivää etten oo ehtiny kirjottaa, ja monta sivuu luettavaa. Pinnasängyn pohja aateltii tänää laskee ku Jadenna nousi eilen seisomaa tukee vasten!! :D hehkutinki jos fb:s :whistle: Lelulaatikkoo vasten kampes ykskaks seisomaan ja taas mä mölysin (täl kertaa hiljempaa)...

Yhteistyössä