Hakutulokset

  1. R

    Mikä meteli...

    Kivasti taas kattopellit paukkuu. Ei varmaan tarvi tänä yönä nukkua :kieh: . Onnex huomisen jälkeen 2 vapaata ja mennään maalle :). Mistä ihmeestä toi lapsi on saanu tollaset unenlahjat, mitään ei kuule, vaikka kolina on ihan kamala.
  2. R

    Kolme vuotta sitten...

    ... äitin pikkumies :heart: oli puolen vuorokauden ikänen. Eli kolmevuotispäiväänsä herra tänään viettänyt isomammalassa, lauantaina kotona pidetään juhlat.
  3. R

    Pesinpä sitten mattoja...

    Vähän jäi toi mun mattojen pesu kesällä ilmojen takia vähille, olisin halunnu tossa matonpesupaikalla meidän tien päässä käydä, mutta eihän niitä missään ois kuivax saanu. Nyt sitten toinen eteisen matto kuivumassa ja toinen koneessa pyörii :D. Muut matot vietävä pesulaan, kun meillä vaan...
  4. R

    Kiva ilma...

    ... aurinko paistaa ja sataa kaatamalla vettä :D.
  5. R

    Hullut päivät

    Voi elämä... Tuli hullujen päivien kuvasto. Ja pakko on kyllä varmaan heti keskiviikkona työpäivän jälkeen tarhan kautta stockalle raahautua :D. Taas niin paljon kaikkea kivaa, mm. ticketin ulkoilupuku 29,90, pentikin vanilja-sarjan tarjoiluosia...
  6. R

    Kesälomaa odotellessa...

    Tilattiin tänään kesälomareissu :D. Lähdetään pojan kummitädin kanssa syksyllä Kyprokselle. Pikkumies jo nyt ihan täpinöissä lentokoneeseen pääsystä :D. Pitkä on odotus pienellä miehellä edessä...
  7. R

    auts

    Sulle yytä yritin sandaaleista laittaa, mutta sun saapuneet-boksi täynnä... Sandaalien sisämitta siis 14cm, että voit ite arvioida onko pienet :D.
  8. R

    Me käytiin lintsillä :)

    Olipa pienellä miehellä kivaa. Pääsi ekaa kertaa suksia kokeilemaan. Potkukelkkaillakin sai (se tuttua puuhaa, mut nyt oli lasten kokonen kelkka) ja laskea mäkeä. Ja vähän huvipuistotunnelmaakin, yhdessä laitteessa pyörähdettiin. Ja herra ilmotti, että uudestaan mennään, kun äitillä...
  9. R

    Mä haluun tän

    http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12002409861930&list_id=12002409886331&itemcmd=move8&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.909415 jos ei mee, niin kohdenumero: 433474
  10. R

    Voi posti!!

    Nyt meni lopullisesti hermot postin toimintaan (palveluksi ei enää voi sanoa). Soittivat tänään aamupäivällä, että mulle tulossa paketti (joo, tiedän, itehän tilasin). Sovittiin, että tänään 17-21 välillä toimitetaan. Joten tultiin suoraan tarhalta kotiin (oltiin kotona 16.30), ja koko ilta...
  11. R

    Eemiskä

    yytä :D
  12. R

    Apuja pesukoneen vaihtoon...

    Eli oon aikeissa ostaa kuivausrummun. Ja koska meidän nykysen pesukoneen syvyys ei riitä, että päälle sais rummun, niin ostan sitten koko tornin kerralla. Eli saa suositella merkkejä jne. mielellään koneessa linkous sen 1400 kierrosta, joka nykysessäkin koneessa on. Ja käsinpesuohjelma, ja...
  13. R

    Eemiskä

    Laitoin yytä :D
  14. R

    Voi perjantai!!!

    Alkaa olee aika kypsyttävää kun meidän seinänaapurilla, joka kuukausi sitten siihen muutti (edellinen naapuri oli niin ihana, kun ei metelöinyt), on kolmantena perjantaina putkeen hipat. Viime perjantain musan pauke loppu kymmentä yli 12. Tuossa toi pikkumies nukkuu mun sängyssä, sen sängyssä...
  15. R

    Voi mitä idiootteja...

    Ei meinannut jollain (=mulla :D) hermot mennä töistä tullessa tossa äsken. Puol tuntia seisottiin itiksessä, koko metroliikenne pysähdyksissä kun joku tampio menny radalle hyppimään. Sitä sitten poliisit ja pelastuslaitoksen miehet metsästi vartijoiden kanssa. Onnex huomennakin iltavuoro ja...
  16. R

    Synttärijuhliin apuja...

    Elikkäs tässä nyt pikkuhiljaa suunnittelen herran 2-vuotisjuhlia, jotka ens kuussa... Meillä teemana junat, tänään lähti juna-aiheiset kutsut. Kakuksi tulee juna ja teen veturin muotosia pipareita. Muttamutta: mistä voisin löytää esim. servettejä, mahdollisesti kertakäyttöpöytäliinoja...
  17. R

    Junailusta juhannuksen alla...

    Voi elämä, yritin tossa ostaa junalippua torstaille, kun lähdetään maalle jussix. Ei sitte enää perhelippuja leikkipaikan läheltä saanu, 1 ainoo vapaa paikka leikkitilan lähellä, käytäväpaikka onnex. Otin sitte sen, ettei tarvi vaunusta toiseen hypätä ton pikku-ukon kanssa. Onnex alle...
  18. R

    Uusi tapaaminen Hesassa 14.9.

    Muoksmuoks... Jos vielä joku muukin innostuis mukaan :) Eli 14.9. klo 19.30 tavataan, paikka vielä vähän auki. Mutta innostukaa nyt mukaan :).
  19. R

    pk-seudun äitien pikkujoulut

    Laitanpa nyt ihan alotuksen tästä, jos saatais aikasex ne pikkujoulut, kun ei niitä saatukaan tapaamisessa suunniteltua :D. Eli tänne ideat, ehdotukset ym. kaiken (paikka, aika...) suhteen. Ja tietty halukkaat mukaan lähtijät :).
  20. R

    Espoon äidit? tapaamista pitkästä aikaa

    Mä laitan kun ei kukaan muu, vaikkei enää Espoolaisia ollakaan :D Että josko uutta tapaamista sovittais? Vaikka tossa lokakuun alkupuolella, ni ehtis miettiä tarkempaa ohjelmaa :)? Tai ehdottakaa päivää... <br><br>

Yhteistyössä