Hakutulokset

  1. M

    Stailaa mun vessa

    Seiniin pitäs jotain väriä saada. Kaakeleiden saumaus on tollanen betonin värinen, miten jos värjäis seinien yläosat harmaalla? Vai pitäskö se olla toisin päin, eli alaosa tummempi ku yläosa... Kaakeleiden maalaustakin mietin, nuokun sattuu olemaan varmaan ne halvimmat mitä rakennuttaja on...
  2. M

    Väriapua olohuoneeseen

    http://www.nunnauuni.com/suomi/tuotteet/mallisto/tuote.html?id=515 Jos on tällänen takka niin mitä värejä siihen vois olohuoneessa yhdistellä? Tv-taso ja lipasto tummaa puuta, sohva vielä tällä hetkellä punainen. Tekis mieli tohon takan viereen jotain tehosteseinää maalata, värinä pyörinyt...
  3. M

    Miesten tuoksuista kyselyä

    30- vuotta täyttävälle miehelle pitäs lahjaksi joku hyvä tuoksu käydä ostamassa (jooh, tosi omaperäistä, tiedän :xmas: ) Mikäs näistä on sun suosikki: Diesel Fuel for life Gaultier Le male Dior Fahrenheit Calvin Crave Tai sit voi ehdottaa jotain muuta jos ei listasta löydy sopivaa...
  4. M

    Turha tavara jakoon...minne?

    Muutossa jää taas turhaa tavaraa jota ei uuteen kämppään oteta. Ennen olen laittanut jonnekin annetaan- palstalle ilmoituksen ja antanu tarpeettomat tavarat "se joka ensin ehtii"- periaatteella. Joka kerta sitten tavarat on menny ainakin päällisin puolin sen näkösille ihmisille että heillä...
  5. M

    Mitäs Oululaiset teette noin 3v kanssa kesällä?

    Yritin katsella netistä vinkkejä, ainakin Hollihaan liikennepuisto täytynee käydä katsomassa. Poika lopettaa päiväkodissa tän kuun lopussa kun miehellä on lomautus todennäköisesti koko kesän ja ajattelin että pitäs keksiä pojille jotain kivaa tekemistä. Seurakunnalla oli jotain kerhoja...
  6. M

    Mä saan tytön!

    Käytiin tänään rakenneultrassa ja lääkäri arveli että tyttö olisi tulossa. IHANAA! Ja vauvalla oli kaikki ok. Toki poikakin olisi ollut tervetullut, mutta TYTTÖ....mä saan tytön. Ai miksikö kerron tän teille? Siksi kun mun tekis mieli mennä huutamaan tonne kadulle tämä asia, mutta ei ole...
  7. M

    Mites tämmönen mahatauti, onko muilla?

    Pojalla on ollut nyt lähes alkuviikosta lähtien tosi pahan hajuiset pierut. Ja se piereskeleekin enemmän kun yleensä. Eilen ja tänään kakka oli aika löysää, ei kuitenkaan ihan ripulia. Mutta se kakkakin sitten HAISEE. Syönyt on aika huonosti. Päiväkodista hakiessa hoitajat kyllä sanovat...
  8. M

    Kaapin ovien maalaus

    Tässä olis kiva asunto mutta noi väriratkaisut ei ole ihan yks yhteen mun maun kanssa. Eritoten tuon keittiön kaapit saa ihon vähän kananlihalle...
  9. M

    Kengät pöllittiin kuntosalin pukukopista

    Oikein mukava ja rentouttava liikuntatuokio takana. Joku ihana ihminen oli pölliny mun lenkkarit sit sillä aikaa kun kävin salilla |O Noh, opinpahan ainakin että tästä lähtien pistän kaikki kamat lukkojen taakse. Mulla ei ollu edes salikenkiä mukana kun olin siellä sukkasillaan. Sain...
  10. M

    Ikäväitku/ kiukkuitku hoitoon vietäessä

    2,5v poika on nyt ollut kaksi viikkoa hoidossa 3 pvänä viikossa. Alku meni uutuudenhuumassa, nyt on kahtena aamuna jäänyt itkemään. Soitin tänään päiväkotiin että miten aamupäivä on mennyt ja itkikö poika aamulla kauan. Hoitaja tuumasi ettei taida pojan itku olla ikäväitkua vaan kiukkuitkua...
  11. M

    Kylläpä itsetuntoa hivelee kun en päässyt lehtimyyjäksi!

    Naurattaa ja itkettää kun sain just sähköpostia Sanoma Magazinelta että "kiitos, mutta ei kiitos tällä kertaa" kun hain siellä avoinna olevaa lehtimyyjän paikkaa. Oikein kiva, luulin että pääsen edes haastatteluun! Kyllä osaa masentaa, en löydä varmaan ikinä töitä :headwall:
  12. M

    Tutustuminen päiväkodissa ja äidillä huono mieli

    Käytiin 2,5v pojan kanssa tutustumassa nyt toista kertaa päiväkotiin jossa poika aloittaa ensi viikolla. Poikaa ei kovasti vielä toisten seura kiinnosta, leikkii mieluummin yksin autojen kanssa. Tänään seurailin ulkona vähän kauempaa pojan touhuja ja huomasin kun sellainen noin 6 vuotias...
  13. M

    Syötkö nakkeja paketista, hernekeittoa purkista..

    tai muuta normaaleja ihmisiä yököttävää. Mun oli PAKKO aukasta miehen hätävaralounas eli Jalostajan hernekeittopurkki ja vetelen sitä tässä nyt kylmänä naamaan. En tiedä johtuukohan siitä että olen raskaana...normaalisti en kyllä tämmöstä söisi. Nakin jos toisenkin olen elämäni aikana...
  14. M

    Minne syömään 2,5v kanssa

    Ollaan huomenna pojan kanssa koko aamupäivä kaupungilla asioilla ja pitäs syödäkin siinä jossain välissä. Yleensä otan pillimehun ja jotain karjalanpiirakkaa matkaan jos reissussa syödään mut nyt pitäisi saada jotain tukevampaa. Olen niin juntti etten ole käynyt lapsen kanssa missään...
  15. M

    Kellä lapsi yksityisessä päiväkodissa?

    Työttömänä työnhakijana kunnalta on hankala saada hoitopaikkaa ja yhdestä yksityisestä päiväkodista oliskin nyt paikka sitten mahdollisesti tarjolla. Onko niistä Kelan maksamista hoitotuesta ja kuntalisästä Kelan kanssa kovakin "tappelu" vai hoituuko ne ihan sutjakasti? Muitakin kokemuksia...
  16. M

    Ootteko tehneet/ syöneet occo bucoa?

    Ostin alennuslaarista paketin occo bucoa. Siinä on tänään viimeinen käyttöpäivä. Se vaan taitaa vaatia sen verran hauduttelua että ei taideta sitä tänään syödä! Ajattelin jos ruskistaisin ne lihat ja hauduttaisin huomenna sen sitten loppuun. Kertokaa hyvät vinkit tahi kokemukset ettei tule...
  17. M

    Minkänäköisiä on Multitabs raskaus- tabut?

    Löysin kaapin perältä tollasen multitabs raskaus- purkin, jossa vielä päiväystäkin jäljellä. Ongelma vaan on se, että siinä purnukassa on kahta eri laatua vitamiinipillereitä sekasin. Olen kait kipannu siihen jonkun toisen purnukan lopun joskus kun en ollut raskaana ja oli sama mitä...
  18. M

    Inhoan tympeitä ihmisiä

    Varsinkin jos ne sattuu vielä olemaan asiakaspalvelualalla. Tuntuu että erityisesti sellaset 50+ ikäiset naiset esimerkiksi neuvolassa/ hammashoitolassa/ terveyskeskuksessa ovat ne pahimmat. Joo ei aina tarvi olla mikään Hangon keksi mutta ei se norsun v*ttukaan siinä naamalla ole kovin kivaa...
  19. M

    Tein aamulla r-testin ja nyt on vähän sekava olo

    Testiin tuli haalea viiva. Olen sitten kait raskaana. Ajattelin ylihuomenna testata uudestaan jos kuukautiset ei tässä välissä ala. Meillä on yksi lapsi ja toisesta on puhuttu. Tosin oli tarkoitus saada ensin talous vähän vakaampaan kuntoon ja ehkä katteltu omaa asuntoakin ja SITTEN se toinen...
  20. M

    Kellään vanhempaa Electroluxin pyykkikonetta?

    Tietäskö kukaan mitä tarkoittaa sellainen symboli missä vihreässä laatikossa on E- kirjain? Koneen paneelissa on 3 alas painettavaa nappulaa: virtanappula, sit sellanen harmaa neliö josta kait saa niin että kone ei tyhjennä vettä pesun jälkeen ja sit tollanen vihreässä laatikossa oleva E...

Yhteistyössä