Hakutulokset

  1. H

    Reima-kumpparit hapertui atomeiksi alle 2kk ostosta O_O

    Ostin ekaluokkalaiselle vaaleenpunaset, vuorelliset Reima-kumisaappaat syyskuussa. Nyt saappaat on jo atomeina,ihan selkeästi haurastuneet, ei repeytyneet mihinkään. Miten voi olla noin kalliit saappaat noin huonot?? Meillä on 5e saappaatki kestäneet jo kolmannelle lapselle, eikä ole mitään...
  2. H

    Hyviä pelejä lukemaan opettelevalle netissä?

    Ekapeliä pelailtiin tossa, mutta se oli tytön mielestä tylsä.
  3. H

    Kun lapsi päättää että varaisä on se isä nro 1

    3,5v on nyt päättänyt, että vuoden verran perheessämme ollut varaisä on nyt se isä nro1. Onko väärin antaa lapsen pitää miestä isänään, ja selkeästi tärkeämpänä, mitä biologista isää, jonka luona vierailee joka toinen viikko. Ei haluaisi enää isälleen lähteä, puhuttelee isäänsä nimeltä, ja sanoo...
  4. H

    Olen unohtanu neuvolan, miten kehtaan soittaa ja varata uuden ajan?

    Aargh, hävettää ihan sairaasti. Peruin sen ensin kolme kerta ja lopulta unohdin, muistin sen nyt, kuukausi siitä, mitä sen neuvolan olis pitäny olla...
  5. H

    Mikä avuksi, lapset varastaa kaapeista kaiken

    Ihan kaiken. Perunajauhot, sokerit, kuivahedelmät,piparkakut,perunat, jogurtit jne Taskuista vievät kolikot. Ikää roistoilla 3-6v. Ei ihan kaikkea viitsisi lukita, jääkaappi ja pakastin nyt lukossa. Ruoka ei kelpaa, kun on maha täynnä jotain jauhoja. HERMOT MENEE!!! Olen kieltänyt, uhkaillut...
  6. H

    Vaipuakko epätoivoon?

    Emme saa lasten huoltajuudesta sopimusta aikaan ex-miehen kanssa. Mies tahtoo että lapset ovat luonansa joka toisen viikon. Lapset ovat iältään 3, 4 ja 6v. Lastenvalvoja ei osannut auttaa, lässytti vain, että teidän pitää keskustella, mutta olen joutunut hankkimaan ex-miehelle tappouhkauksien...
  7. H

    Kunnan velvollisuus järjestää päivähoito, työajoista huolimatta..

    Onko kunnilla velvollisuus järjestää lasten hoito, vaikka työaika ei sijoittuisikaan päiväkodin aukioloajalle?Meille ei suostuta järjestämään(hoitoa on tarjottu klo 7.00-17.00), normaali työaikani sijoittuu ajoille 6.00-10.30 15.30-19.30, käyn siis töissä 2*d, olen lomittaja, väliajan olen...
  8. H

    Kannattaako jatkaa..

    minipillereiden syömistä. alotin viikko sitten minipill-merkkiset, aiemmin oon kokeillu cerazetteja ja sain niistä kivan tauottoman vuodon. Nyt oon vuotanu koko viikon, kun oon nuita syöny. Kannattaakohan syödä kuitenki kolme kk, ja kattoa, että loppuuko se, vai alottaa selibaatti..
  9. H

    Mini-Pill

    Minkälaisia käyttökokemuksia?Cerazetet ei sopinu, mutta lääkäri sano että nuita vois silti kokeilla kun epäilin asiaa.Olin aikonu laittaa kuparikierukan, mutta sen hinta oli apteekissa 115e, joten se siitä sitten.Eihän se vuositasolla olisi kallis, mutta kerralla repästä tommonen summa..
  10. H

    Jälkiehkäsypillerit..

    Jos käypi niin, että kortsu pasahtaa rikki, niin saako jälkiehkäsypillerit ottaa, vaikka imettää?
  11. H

    kaikki staffista!!

    Koiratietoiset kertokaa KOKEMUKSIA staffordshirenbullterriereistä!!! Olen rotuun palavasti rakastunut ja tahdon tietää siitä lisää, kun nyt ollaan sitä omaa rotua hakemassa... Kiitos jo etukäteen! =)
  12. H

    Kierukasta...

    Mietin tässä tulevaa ehkäsyä. Kuparikierukkaa en halua, koska kärsin jo ennestään hirveistä kuukautiskivuista, mutta imetysaikana se olisi kuitenkin järkevin ratkaisu. Imettäessähän ei tule kuukautisia, niin olen miettiny, että voisko sen kierukan laittaa pelkästään imetyksen ajaksi ja ottaa...
  13. H

    Yritin kattoa että

    Käykö täällä yks 88 syntyny, simosta kotosin oleva tyttö? Jos luet tän, niin ONNNEA!Äiti kerto että ootat. Ota rauhallisesti äläkä pelkää ihmisten reaktioita.
  14. H

    mitä keksis ruuaksi?

    Mitä keksisin ruuaksi huomenna,tuntuu että kaikkea on syöty vasta.hämäriä hedelmä-kanasydeemejä ei meilä kukaan syö.pitäs olla vielä edullista sapuskaa,köyhiä kun ollaan...
  15. H

    millon vatsanahka kiinteytyy?

    Olen laihuttanu aika paljon esikosta oottaessa panoa tuli 30kg,vuodessa pudotin ne kaikki pois ja aloin samntien oottaan toista,kiloja tuli 9.pääsin takasin lähtöpainoon(47kg)neljässä kuukaudessa ja nyt painan 45kg.Vielä joutais 2kg pois eikä se järin vaikeaa ole mutta kiinteytyykö tämä roikkuva...
  16. H

    Miksi mies ei tajua?

    Miksei mies tajua että vauvalle ei anneta maitopulloa sänkyyn,kun se nukkuu huonosti.Mies antaa kaks vuotiaan kattoa määrättömästi telkkaria ja juottaa mehua ja syöttää herkkuja.ei auta vaikka oon selittäny ettei se ole kovin terveellistä.aaaarrghhh

Yhteistyössä