Hakutulokset

  1. M

    Kaipa se on aika haudata kerho...bye bye!

    Kaipa se on aika haudata kerho...bye bye!
  2. M

    5 vuotiaalla b- trom 622 e9/l fs-ca 2.74mmol/l

    Siis tähdellä merkityt poikkeaa viitearvoista, fs-Ca ei kuulu perusverenkuvaan. Taulukot viitearvoistä löytyy varmaan netistä =)
  3. M

    Painonnousu + vatsaoireet + liikkuva lapsi

    Luppis kirjoitit mun ajatukset juurikin niin kuin itsekkin ajattelin. =) sietää pieniä määriä maitoa esim ruoanlaitotossa. Tyttö aloittaa päiväkodin ensi viikolla, on maidottomalla ruokavaliolla terveydenhoitajan todistuksella,ainakin näin alkuunsa. Näitä meidän maidottomia kokeiluja on...
  4. M

    Painonnousu + vatsaoireet + liikkuva lapsi

    Kiitos Luppis. =) Kokonaan maidotonta on kokeiltu omatoimisesti jo pariin otteeseen. Tämä maito me hokattiin itse, ensin oltiin laktoosittomalla ja sitten täysin maidottomalla ja vaikka otin neuvolaan ja lääkäriin yhteyttä niin silti meitä ei ohjattu ravitsemusterapeutille :/ Kalkkitabletteja...
  5. M

    Painonnousu + vatsaoireet + liikkuva lapsi

    On testattu, kotona sekä sairaalassa. Mitkään arvot ei viittaa eikä kokeilut viittaa siihen että olisi keliakiaa.. :/
  6. M

    Painonnousu + vatsaoireet + liikkuva lapsi

    Onko kellään muulla tälläisestä kokemusta, mielipidettä, apuja? Tyttö kohta 2-vuotias, täyttää loppuvuodesta. Ollut aina vilkas ja liikkuvainen. 9-kuisesta kävellyt ja on motorisesti melko kehittynyt. Vatsan kanssa oireilua ollut lähes aina, monissa testeissä käyty mutta mitään...
  7. M

    apua!

    Sipulia,suolaa,laakerinlehtiä,kokonaisia pippureita,porkkanaa. Pitkä haudutus ja miel kannen alla. :p
  8. M

    Voiko alakoululainen saada koulukuljetuksen, vaikka matkaa on alle 3 km jos

    Tosin rekkoja ei tällä tiellä kulje mutta kuitenkin.
  9. M

    Voiko alakoululainen saada koulukuljetuksen, vaikka matkaa on alle 3 km jos

    Meillä on juurikin samanlainen matka eikä kyytiä saatu..( :kieh: )
  10. M

    Lady Gaga on hermafrodiitti

    So?? Vanha juttu,tostahan on puhuttu aikaa sitten.
  11. M

    Ehkäsyrengas

    Harvalla se vaikuttaa nuppiin pahasti kun rengas erittää hormoonit suoraan kohtuun, ei siis kierrä koko elimistöä niinkuin pillereissä.
  12. M

    Ehkäsyrengas

    30 euroa kuussa oli kun minä viimeks käytin. Mulla ei tuntunu "päässä" niinkään mutta onhan sen laitto ja pois otto oma projektinsa. Mutta siihen tottuu nopeesti.
  13. M

    Tiramisu

    Ainakin S-marketeista saa niitä Lady fingers-keksejä. Tiramisu pitää mun mielestä tehdä ehdottomasti noilla ja mascarpone-juustolla :p Ohjetta en nyt muista mutta ainakin sokeria,vaniljasokeria,oliko se 3 munaa: valkuaiset erikseen vaahdotettuna. Vahvaa kahvia,likööriä. Amaretto kuuluu kai...
  14. M

    mikä kasvi tämä on? sis. kuvalinkin

    Joku Aralia? Se on myrkyllinen mutta pienen määrän syöminen ei pahasta..
  15. M

    9 viikkoa mennyt ja liiton rahoja ei kuulu

    Ei auta sossu jos on perheessä tuloja. Ne pitää olla todella huonot että saa apua,silloinkin saattaa olla pientä tai jopa "lainaa". Että näin.
  16. M

    mikä koira

    No tais olla. Sori AP. :ashamed: Sen verran olen koirarotuihin tutustunut että ei vaan muuta tullu itsellä mieleen.
  17. M

    9 viikkoa mennyt ja liiton rahoja ei kuulu

    Näinpä! Ja ilman noita koulutuksia ei ole asiaa tuohon hakea..joten kuka työn tekee?!
  18. M

    mikä koira

    Sori mut mulla ei tule mieleen mitään muuta kuin jättimäinen Pehmolelu. :ashamed: :D :/
  19. M

    9 viikkoa mennyt ja liiton rahoja ei kuulu

    Totta. Toi on surkeeta. Ei kaikilla ole säästöjä mistä repiä :| Sossusta ei tosiaan apuja tule jos puolisolla on tuloja. Harva haluaa luotolla elää eikä välttämättä ole mahdollisuuksiakaan siihen. Ap toivottavasti pärjäätte jotenkin..

Yhteistyössä