Hakutulokset

  1. T

    korvike vauvojen äidit?

    minkä ikäinen vauvanne on? kuopus 7 kk miksi ja milloin imetys loppui? en imettänyt lainkaan. Syntyi keskosena, sai aluksi luovutettua maitoa, pikkuhiljaa siirryttiin keskolassa naniin, kun minulla ei (tämänkään lapsen kohdalla) maito noussut. paljonko juo korviketta päivässä? noin litran...
  2. T

    Uusi kakkukuva-pino

    Tällainen kakku oli meidän neidin ristiäisissä. Siskoni koristeli, minä tein pohjatyöt :) http://www.aijaa.com/v.php?i=1020699.jpg
  3. T

    Pinotaanko vauvakuvia?

    Kiitos kaunis :) Ja pakko laittaa, vaikka ei vauvakuva olekaan, noin 1½ vuotias tässä :) Siis tuo esikoinen.. (Joku ihmeen vimma tuoda esille lapsiaan ;) ) http://www.aijaa.com/v.php?i=1016620.jpg
  4. T

    Pinotaanko vauvakuvia?

    Tässä esikoinen (poika) n. 5 kk http://www.aijaa.com/v.php?i=1016089.jpg ja tässä kuopus (tyttö ) n. 3 kk http://www.aijaa.com/v.php?i=1016104.jpg
  5. T

    Kauanko imetit?

    Esikoista osittais imetin kuukauden, sen jälkeen pelkkää korviketta kun en enää jaksanut yrittää ja tyhjästä on paha nyhjästä. Kuopusta imetin kolme kertaa :ashamed: Keskosena syntyi pieni ja kun esikoisen sairastelun takia en päässyt kunnolla kahteen viikkoon vauvaa katsomaan, niin maito ei...
  6. T

    .:''*'':.Minkä kokoiset teijän 5kk vauvat?.:''*'':.

    Anteeksi vaan kun poikkean aiheesta... Millä viikolla teiädn poika syntyi?
  7. T

    .:''*'':.Minkä kokoiset teijän 5kk vauvat?.:''*'':.

    Hitsiläinen, meidän pimuhan on jo hyvän kokoinen :) 5 kk neuvolassa siis 6780 g, 62,5 cm ja pää 42,3 cm. Syntymämitat 2130 g , 41 cm ja pää 31,5 cm... :heart:
  8. T

    Millä rv:lla esikoisesi syntyi?

    Meitin tyttö synty tasan rv 40
  9. T

    Raskaana "laihduttaminen"/laihtuminen?

    Kenellä kokemuksia? Aloitin elämäntapojen muokkauksen ja kuinkas ollakkaan, plussasin. Nyt sitten mietityttää painon tiputtaminen, onkos se ok? Ja löytyykö vinkkejä? Neuvoja?
  10. T

    muita tupakoitsevia lapsettomia?

    Kyllä nikotiinipurkka on paljonpaljon pienempi paha kuin tupakka! Eli pure vain purkkaa, jos et muuten pysty olemaan ilman. Lopetin tammikuussa. Söin ensin pari viikkoa imeskelytabletteja ja sen jälkeen tavallisia kurkkupastilleja. Ainakin mulla pastillit toimi aivan yhtä hyvin ku...
  11. T

    Terolut ja raskausoireet

    Söin teroja kuus kiertoa viime keväänä ja sivuvaikutukset oli joka kierrossa vähän erilaiset. Tosin mitään kovin pahoja sivuvaikutuksia ei mulle tullu. Samoin vaihteli se monentenako päivänä vuoto alkoi terojen lopettamisen jälkeen. Sitä toivottua raskautta ei kyllä terojen avulla tullu. :'(
  12. T

    Kuukautisten "normalisoituminen"

    Milloinko teillä on kuukautiset palautuneet synnytyksen jälkeen ns. normaaliksi? Kahdet ensimmäiset kuukautiset tuli normaalisti ja nyt kolmansia ei kuulu. Kolmisen viikkoa sitten olisi pitänyt alkaa. Synnytyksestä on 5 kuukautta ja raskaana en ole.
  13. T

    atooppinen iho ja maitoallergia

    Mikäli siis oikein ymmärsin, allergiatestejä voi tehdä jo ihan pienelle vai kuinka? Meillä myös atooppinen ekseema ja maitoallergiaa epäillään. Lääkäri määrännyt viikon kokeilukuureja näillä apteekin korvikkeilla. Peptidi tuttelista ei tehoa ja nutrisoija vain pahensi. Ennen tuota soijakokeilua...
  14. T

    BMI >35 viikko 3

    Jeps, niinhän se minullakin toinen viikko lähenee loppuaan. Ja niinkuin sanoin, laihtuminen on hidastunut ekan viikon melko hurjan alun jälkeen. 3,5 kiloa olis nyt niinkuin miinusta. :) Tosin mullakin alkaa motivaatio hiipua, tuli tuossa syötyä yksissä kylä"pippaloissa" vähän pullaa ja vähän...
  15. T

    Paljonko...

    maksaa, jos vie kissan eläinlääkärille piikille? :'(
  16. T

    BMI >35 viikko 2

    Se on joo tosi inhottavaa, jos kotiväki naureskelee sun laihduttamiselle. Sehän se on just se tärkein tuki. Itekin sanoin isännälle, että karkkia ja muita herkkuja älä kotiin tuo, vaikka ite söisitkin. Muuten toi mies ei kyllä mitään sano. ei se edes taida kunnolla huomata mitään =) Viimeks kun...
  17. T

    Kuukautisista synnytyksen jälkeen?

    Kuinka säännölliset menkat on synnytyksen jälkeen? Itselläni on yhdet tulleet (n. 2 kk synnytyksestä) ja toiset ovat kohta viikon myöhässä...
  18. T

    BMI >35 viikko 2

    Minä nyt oikein tuuletan... Aloitin tuos starttailun, mistä aikaisemminkin jo puhuin. Kolmas päivä menossa ja 1,8 kiloo lähteny veks. Tää eka viikko onki yleensä aika hurja, sitten tasaantuu 0,5 . 1kg viikossa. Oli muuten jännä, kun päätin sitten tosissani aloittaa tuon startin, niin ei ole...
  19. T

    BMI >35 alku?

    No mitenkäs teidän vaput menivät?? Tuliko herkuteltua? Itse vastaan että hyvin meni ja valitettavasti :) Oli käytävänä peräti kahdet eri synttärit, joten kakkua kakkua... Tein jopa ite munkkeja kotona, mutta niitä ei ole ihme kyllä tullu syötyä... Mikähän minua vaivaa... :o Tänään aloitin...
  20. T

    BMI >35 alku?

    Sanoppas muuta. Kyllä minäkin just tuolloin tehostarttiaikana vetelin salaattia suurena herkkuna. Laiskuuttani en nyt viitsis laittaa. On helpompaa ottaa paljon ruokaa :( No, kauppaan kun pääsen niin kasviksia ostan ja myös syön. Näin päätin =)

Yhteistyössä