Hakutulokset

  1. A

    kissojen ehkäisystä

    kumpi parempi sterilisointi tai e-pillerit? kokemuksia! kissat nyt 1-v, enkä kestä tota mouruamista...
  2. A

    verenpaine lapsella

    mikä on normaali verenpaine lapsella, esim ala-aste ikäisellä?
  3. A

    dormiplant

    onko joku käyttänyt lieviin jännitystiloihin? haittaako autolla ajoa tai vaikuttaako muuten haitallisesti jos ei käytä säännöllisesti vaan "tarpeeseen"?
  4. A

    lumi lähtee

    tästä pitää nyt nauttia kun maanantaina ei enää lunta ole...ainakaan täällä päin Suomea, eli ulos heti menen...
  5. A

    kela ilmoittaa suoraan verottajalle?

    eikö se näin ollut että kela ilmoittaa suoraan verottajalle mitä esim. kotihoidon tukea on saanut verovuoden aikana? niin eikö se myös ilmoita että jos ei ole saanut? kun lapsi menee hoitoon tai täyttää 3-v ja kun minä olen sinne ilmoittanut kun on mennyt hoitoon. meinaan vaan että olen saanut...
  6. A

    maalaistaloon uusi kuisti

    meillä on tarkoitus joskus tehdä tälläiseen vanhaan pitkä malliseen maalaistaloon uuden kuistin jossa olisi pesutilat, ja khh. olisiko ideoita mistä netistä löytäis sivuja että näkis mitä ideoita olis tai onko teillä sellainen ja jossain kuvia
  7. A

    Levi

    Jee, varasin mökin Leviltä! Maaliskuuhun vaan taitaa olla vielä puoli vuotta aikaa...
  8. A

    huimaa

    epäilen ittelläni menieren tautia kun korvia humisee ja vinkuu. nyt on toista kertaa huimauskohtaus päällä. ja tietty pahaolo kans kun kerran huimaa. kamala tunne! korvalääkärillä jo kerran kävin (tosin ennen näitä huimauskohtauksia) ja se sanoi vaan että ei voi tehdä mitään! hierojalla olen jo...
  9. A

    diabeetikot

    jos on joskus ollut sokerirasituskokeessa niin kauanko tulokseen voi luottaa kun oli kaikki arvot hyviä?mahtaisko kukaan tietää? ja mitkä olivat oireet kun aloit epäillä? tarkoitan lähinnä tota 2 tyypin diabetestä
  10. A

    menieren tauti

    onko kellään muulla? mitkä oireet? oletteko saaneet jostain apua? minulla on korvien soiminen päiväsaikaan , illalla alkaa valtava humina ja sen seurauksena päänsärky. kuulon heikentymistä on ollut jo useita vuosia ja nyt näyttää pahoinvointi ja huimaukset alkaneen, tänä aamuna on tälläinen...
  11. A

    liimaa ikkunassa

    milläköhän sais ikkunasta liiman pois? pistin viime kesänä useampaan ikkunaan kärpäspaperin väärinpäin :ashamed: ja siihen jäi paksu liimakerros. nyt tarttis taas alkaa pesemään ikkunoita mutt syksyllä koitin ikkunan pesuaineilla eikä mitään lähtenyt pois
  12. A

    9-v levottomuus (tyttö)

    meidän kolmasluokkalainen on aina ollut hyvä nukkumaan ei ole turhia heräillyt öisin ,.Mutta nyt on mennyt muutaia viikkoja että lähes joka yö on heräillyt , huutaa välillä äitiä ja sanoo että näki pahaa unta. ja välillä seikkailee muuten keittiössä ja kun menen kysymään niin on matkalla...
  13. A

    näkökyky hävis hetkeksi

    menin eilen kauppaan ja kun oli siellä ollut hetken niin huomasin että näkö alkaa heiketä, en nähnyt lukea etikettejä ja muutenkin tuntui ettei kaikki ole kohdallaan. Pikkuhiljaa puolet näkökentästä alkoi tulla sellasta sahalaitaa niinkuin joku sähkökäyrä!!! Alkoi huimata ja tulla pahaolo...
  14. A

    borrealias

    meillä löytyi kohta 2-v ikäisen selästä ötökän pureman ympäriltä punainen rengas ja pistokohdan läheltä valkoinen eli selvä borrealiksen merkki. nyt on 2vkoa antibioottikuuri. meneekö se tällä? ja sit tietty vasta-ainekoe. onko muiden pienillä ollut?
  15. A

    viestit häviää???!!!

    joskus kun vastaa johonkin juttuun (ja ihan asiallisesti) ja näkee jopa että se siihen tulee niin kuinka ollakkaan esim. seuraavana päivänä sitä ei enää ole...onko muilla näin käynyt? olenkohan jollain sensuuri listalla =)
  16. A

    keventäjät

    kääk, ilmoittaudun just tohon keventäjiin....mistä saisin vielä sen lopullisen tsempin että nyt se lähtee, enkä taas kerran sortuis...
  17. A

    tyttö 1.v tänään

    :'( ja :) meidän kuopus ja viimeinen...

Yhteistyössä