Hakutulokset

  1. M

    Mielipiteitä: Mitä tekisitte tässä tilanteessa? (lapsen huono syöminen)

    Tilanne on siis tämä: 3-vuotias poika on huono syömään. On aina ollut, lukuunottamatta paria parin kuukauden jaksoa, jolloin ruoka maistui ihan hyvin. Painoa on kontrolloitu neuvolassa n. 2v. asti. Vähän aikaa sitten oli 3v. neuvola ja painoa oli tullut vuodessa n. 900g (pitäis kuulemma tulla...
  2. M

    Pari kysymystä Me&I -tuotteen palautuksesta

    Miten mun pitäis menetellä, jos haluan palauttaa tuotteen jota en oo vielä maksanu? Palautanko vaan heti (en siis maksa) vai maksanko tuotteen ja laitan sit tilinumeron palautuslappuun siihen kohtaan, missä sitä kysytään? Tarviiko mun maksaa postikuluja palautuspaketista? Kiitos, jos...
  3. M

    Apuja välikausihaalarin ostoon 80cm lapselle

    Tarvitsisin apuja välikausihaalarin ostoon hoikalle 80cm pojalle. Yks päivä kaupassa sovittelin 86 cm reiman ja travallen haalareita ja olivat kyllä tosi reiluja. Olis kuitenkin kiva, jos haalari menis vielä syksyllä, joten jos ostan 80 cm, niin taitaa olla syksyllä liian pieni. Osaisko joku...
  4. M

    G: Hankitteko lapset suunnitellusti vai odotitteko vauvakuumetta?

    Tuli mieleen tosta lasten ikäero -ketjusta, että kun lisää lapsia hankitte, niin tuliko teille ekaks vauvakuume? Vai aattelitteko järkevästi, että nyt on sopiva hetki vauvalle, oli vauvakuumetta tai ei. Ja noi vaihtoehdot ei tietenkään poissulje toisiaan. Eli siis: järkeilyä, vauvakuumeen...
  5. M

    tähtitorttujen säilyminen

    Tietääkö joku kuinka kauan paistetut tähtitortut säilyvät? Ja säilytetäänkö niitä huoneenlämmössä vai jääkaapissa? Paistoin tortut valmiiksi, kun piti tulla vieraita, mutta vieraat eivät sitten tulekaan, vaan tulevat ensi viikolla. Eli mietin tässä säilyvätkö tortut sinne asti.
  6. M

    Onko vaatekaupat auki tänään?

    Nythän on sunnuntaisinkin kaupat auki. Mut tietääkö joku onko myös Lindexit, H&M, Kappahl ym. vaatekaupat auki? Yritin nettisivuilta katsoa, mut en löytänyt tietoa.
  7. M

    Lahtelaiset: Suositelkaa hyvää valokuvaamoa!

    1-vuotis kuvia olis tarkoitus mennä ottamaan, joten suositelkaa hyviä valokuvaamoja. Haluisin ite sellasia kuvia, missä ois jotain rekvisiittaa mukana (esim. leluja, vanhanaikainen tuoli tms.) Niin ja hinnalla ei oo väliä, kun pappa lupas maksaa. :D
  8. M

    Kysymys välikausihaalareista

    Minkälaisille lämpotiloille välikausihaalari on tarkoitettu? Onko valmistaja ilmoittanut niistä jotain "suositus" lämpötiloja millon niitä voi käyttää?
  9. M

    Läksiäislahja ideoita!

    Auttakaas mua vähän! Ajateltiin ostaa läksiäislahja kaveriporukalla yksille ystävillemme, jotka ovat muuttamassa Jyväskylään. Ajattelin et lahja vois olla joku "selviytymispakkaus" Jyväskylään muuttaville, mut mun pää lyö ihan tyhjää! Oisko kellään hyviä ideoita, mitä sellanen pakkaus vois...
  10. M

    Paljonko maksaa gynekologi yksityisellä?

    Niin siis muistaako joku paljonko maksaa gynekologi käynti yksityisellä? Hemoon (vai onkos se nyt nimeltään joku terveystalo) olis tarkoitus mennä Lahdessa. Netistä yritin hintoja löytää, mut en löytänyt. Niin ja tiedän, että hinnathan vaihtelee riippuen toimenpiteistä, mut laittakaa jotain...
  11. M

    TV Shopin Sheer Cover -meikit

    Onko kellään kokemusta TV Shopissa mainostetusta Sheer Cover mineraali meikeistä? Itseäni kiinnostais tilata, mut vähän kuitenkin arveluttaa, kun ei oo mitään tietoa kyseisestä meikkisarjasta.
  12. M

    Ecru Huonepelin pelanneet...(pizzanpaistopeli)

    Auttakaapas mua, oon saanu jo kassakaapin auki ja sen ihme miekan (?) siihen koloon ja se katkesi, mites tästä edetään, oon ihan jumissa...
  13. M

    Imetys loppunut viikko sitten, toinen rinta kipeä!

    Tuossa otsikossahan se melkein tulikin. Imetys loppui multa siis reilu viikko sitten, ensin toisesta ja parin päivän päästä toisestakin rinnasta. Lopetus ei ollut kertarysäys vaan imetyskerrat vähenivät noin kuukauden aikana. Ja eilen huomasin, et toinen rinta on yhdestä kohtaa arka ja tuntuu...
  14. M

    Allergiaoireita perunasta?

    Olen nyt 3pv maistattanut 4kk pojalle perunaa ja poskiin on jonkun verran tullut näppyjä (samannäköisiä kuin "hormoninäpyt"). Mietin, et onko se allergiaa, vai jotain muuta? Vai voiko tulla pientä iho-oiretta, johtuen kiinteiden aloituksesta? Muuten en oo huomannu mitään muita oireita...
  15. M

    Allergiaa, vai ihan jotain muuta??

    Oliskohan täällä joku viisampi kuin minä, tai jollain kokemusta tällasesta. Elikkäs tilanne on tämä: Meidän poika (3kk) on alkanut kakkaamaan todella usein, siis joka syötön jälkeen (6-7krt/pv).Onko normaalia? Ihan pienenä myöskin kakkas samalla lailla, mut välissä oli jo n. 1kk kun...

Yhteistyössä