Hakutulokset

  1. N

    *HEINIKSET 2008*

    Jospa minäkin siirtyisin tälle puolelle, eli meidän poitsu syntyi 27.7, painoa 3755 g ja pituutta 52 cm. Pipo 36 cm. Synnytyksen käynnistyminen vähän hidasteli, säännöllisiä supistuksia tuli neljänä yönä ennen kuin saatiin lähteä tosi toimiin. Kaksi kertaa tehtiin hukkareissukin laitokselle...
  2. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Tulin vain nopeasti ilmoittamaan, että meille syntyi poika 27.7. Painoa 3755 g ja pituutta 52 cm, pipo 36 cm. Eilen kotiuduttiin ja nyt opetellaan vauva-arkea. Ihana pakkaus! Laitan suljetulle synnytyskertomusta jahka ennätän. Nyt kaikki aika menee imettämiseen, on sen verran kova syömään...
  3. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Qnsilta :'( :hug: Olen sanaton... Ei voi käsittää miksi tuollaista tapahtuu... neitikevät 40+6
  4. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Onnea taas vauvautuneille! :flower: Täällä on kärvistelty jo kaksi yötä supistusten kourissa. Ensimmäisenä yönä käytiin siis jo laitoksellakin, mutta supistukset hiipuivat ja lähettivät kotiin. Viime yönä taas supistuksia keskimäärin 10 min välein, soitin jo synnärillekin että pitäisikö jo...
  5. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Terveisiä synnäriltä! Lähdin jo aamulla sinne aikeissa synnyttää tänään, mutta kävi ns. vanhanaikaiset ja supistukset hiipui sinne. Passittivat siis kotiin vielä odottelemaan. Koko yön supisteli ja parhaimmillaan niitä tuli 6 minuutin välein. Voi, että tämä voi olla turhauttavaa!!!!!!!!!! Nyt...
  6. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Kiitos Lumi-Marja kauniista kirjoituksesta! :hug: Onnistumisen tuulia sinnepäin! Onnittelut taas kaikille vauvautuneille! :flower: Nyt on sen verran hiljaista täällä palstalla, monet ovat varmaan tositoimissa tälläkin hetkellä. Jonkinmoista limaa bongattu eilisestä lähtien ja...
  7. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Onnittelut taas kaikille vauvautuneille! :flower: Täällä edelleen yhtenä kappaleena. Neuvolassa käväisin tänään ja kaikki oli ok. Paineet olivat vähän koholla, mutta johtunee siitä että ne mitattiin heti kun pääsin istumaan. Sain mittarin kotiin, joten täytyy seurata tilannetta. Pissa oli...
  8. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Onnittelut vauvautuneille! :flower: Täällä on vaivannut menkkajomotukset eilisyöstä lähtien. Kivut tulee jännästi aaltoilemalla. Voisko ne enteillä synnytystä, vaikka ne ei suoranaisia supistuksia olekaan? En tiedä sitten ottiko kohdunsuu vaan itteensä eilisestä lääkärin ronkkimisesta...
  9. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Onnittelut taas uusille vauvoille ja äideille! :flower: Näin ensikertalaisena on kyllä kiva lueskella synnytyskertomuksia, niin tulee joku käsitys kuinka monella lailla synnytys voi edetä. Että niitä vaan lisää tulemaan, kunhan jaksatte ja ehditte. Lisäksi olisi mukava kuulla kuinka muilla...
  10. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Onnittelut julia orvokille, kultatiu'ulle ja meidänmuruille! :flower: Mukavaa, kun nyt tulee jokapäivä uusia vauvauutisia, nytkin moni on varmaan parasta aikaa tosi toimissa. Täällä ei olossa mitään muutoksia. Ei supistele, eikä ole limat lähteneet. Jotenkin tuntuu, että tässä voi mennä...
  11. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Onnittelut taas kaikille uusille vauvan saaneille! :flower: Täällä alkaa kanssa huoli painamaan synnytyksestä ja erityisesti siitä kuinka vauvan kanssa pärjätään kotosalla. Kaikenlaiset ajatukset pyörii mielessä, kuten mitä jos imetys ei sujukaan tai vauveli ei nuku ollenkaan? No kai tämä...
  12. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Onnittelut kaikille vauvautuneille!:flower: (. ) Täällä kanssa kärsitään huonosti nukutuista öistä. Tuntuu, että mikään asento ei ole hyvä, kun jalkoja särkee ja jalkapohjia kuumottaa. Muuten kuitenkin kaikki ok. Mulla kanssa maha pitää välillä melkoista kurinaa, mahtaa kuulostaa...
  13. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~huhtikuussa~

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Ahkerasti olen teidän juttuja lueskellut, mutta jotenkin ei vaan ole saanut kirjoitettua mitään. Ehkä se vaikuttaa, kun joutuu kaiket päivät istua töissä koneen ääressä, niin ei sitten jaksa enää illalla muuta kuin käväistä koneella. No täytyy nyt tehdä parannus ja...
  14. N

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Liittyisin vihdoin seuraanne, kun tänään varmistui laskettu aika. Eli esikoista odotellaan syntyväksi 20.7. Ikää on 26 vuotta. Kävin ensin alkuraskauden ultrassa, jossa sikiön koon mukaan laskettu aika olisi ollut vasta elokuun alussa. Silloinkin jo asiaa ihmettelin, kun olin aika varma...
  15. N

    Varhaisultrassa saatu laskettu aika vs. np-ultra

    Kiitoksia vastauksista! Helpottavaa tietää, että muillakin on sikiö ollut pienempi, kuin raskausviikkojen mukaan pitäisi olla. Mulla kanssa sama juttu, että varhaisultrassa määritetyn sikiön iän mukaan ovulaatio olisi tapahtunut vasta viikon päästä ovulaatiotestin plussan jälkeen...
  16. N

    Varhaisultrassa saatu laskettu aika vs. np-ultra

    Hei! Sellainen askarruttaa mieltä, että onko kellään muuttunut varhaisultrassa saatu laskettu aika np-ultrassa määritettyyn laskettuun aikaan nähden? Itse kävin varhaisultrassa ja alkion koko vastasi vähempiä viikkoja, kuin mitä olin itse laskenut ovulaatiosta. Nyt jänskättää, että onko...
  17. N

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Pikaiset kuulumiset täältä taustalta! Pahoittelut kaikille uusille km kokeneille :hug: ja onnittelut :flower: plussanneille! Mukava kuulla, että pääsette nyt kunnon tutkimuksiin Epskeps, toivottavasti kaikki selviää! Olen tässä vietellyt hieman hiljaiseloa tämän kuumeilun kanssa ja...
  18. N

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Vielä kysymys täältä sairastelun keskeltä (kun on aikaa ajatella kaikkea mahdollista), eli liittyykö munasarja/kohtutulehdukseen aina kova vatsakipu? Mullahan siis on jo n. 7 viikkoa kaavinnasta ja ensimmäiset menkatkin jo olleet. Nyt kun nousi tuo kova kuume niin ajattelin, että voisiko liittyä...
  19. N

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Epskeps roppakaupalla onnea! Mahtava juttu! :flower: =) Zeldalle :hug: ja tervetuloa mukaan! Toivottavasti kaikki selviää niissä testeissä. Äitee2 :hug: Hemmetin täti! Pysyis nyt jo poissa! Omaa napaa: olen flunssassa kotosalla, eilen oli 39,2 astetta kuumetta ja kurkku kipeä...
  20. N

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Mulla kävi samalla lailla kuin sulle Danjuska, että kun ensimmäiset menkat kaavinnan jälkeen alkoivat eilen, vuoto oli tosi niukkaa, mutta tänään on hanat auennut oikein kunnolla. Muutenkin ovat kipeämmät kuin aikaisemmin, mutta täytyy olla kuitenkin tyytyväinen, että vihdoin tulivat...

Yhteistyössä