Hakutulokset

  1. I

    osaako kukaan kertoa?? kun tilaa saksan nettipalvelusta, mitä tarkoittaa ipayment?

    mitä eroa pay by credit cardiin?
  2. I

    mummi jättää lapsen yksin pihalle

    pahapaha ihan oikee asenne. Jos ne pelisäännöt jotka perheessä on, ei mummia kiinnosta, niin ei sitten tule lapsetkaan hoitoon. Kyllä mun mielestä isovanhempien pitäisi kunnioittaa vanhempien toivomusta että lasta ei jätetä yksin. Toiset lapset varmaan pärjäävät 3v yksinkin pihalla, toiset...
  3. I

    mummi jättää lapsen yksin pihalle

    pahapaha ihan oikee asenne. Jos ne pelisäännöt jotka perheessä on, ei mummia kiinnosta, niin ei sitten tule lapsetkaan hoitoon. Kyllä mun mielestä isovanhempien pitäisi kunnioittaa vanhempien toivomusta että lasta ei jätetä yksin. Toiset lapset varmaan pärjäävät 3v yksinkin pihalla, toiset...
  4. I

    osaako kukaan kertoa?? kun tilaa saksan nettipalvelusta, mitäö tarkoittaa ipayment?

    toinen vaihtoehto on payment by credit card. mitä eroa noilla?
  5. I

    Kuinka pitkään on mennyt, että altistuksen jälkeen tulee oireita?

    sahei! Minkälaisia oireita tarkalleen?
  6. I

    Maitoallergia tai sitten ei...?

    elviiraiina Millaisia teidän yöt ovat olleet?
  7. I

    Huono omatunto

    Liinu76 Kiitti lohdutuksesta. Oon ollut vähän herkkiksenä nyt, kun unet on jääny vähiin, ja en oo jaksanut päivällä pojan kaa leikkiä niin paljoa, niin sit kaikki ajatukset pyörii päässä. Unet kyllä teki hyvää, heti jaksoin tehdä sosemössöjä ja lauleskella pojalle.
  8. I

    Huono omatunto

    Meillä kohta 6kk poika, joka heärsi aamulla 9.30. Koska oli mennyt nukkumaan vasta 00.30 yritin vielä vähän nukuttaa, no huonolla menestyksellä. Vatsalleen kääntyminen vei voiton nukkumiselta. Itse olin ihan poikki. Ajattelin että jos et nuku niin leiki sitten. Laitoin valot päälle ja sänkyyn...
  9. I

    **~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

    Mloi KESÄNLAPSI! Ihme vouhotusta välillä noilta neuvolan tädeiltä. -5% ei todellakaan ole huono. Tärkeintä pn että paino menee suunnilleen "suoraa" viivaa käyrällä. Välillä tulee enemmän pituutta ja välillä painoa. Meidän pojan piano ollut lähes koko ajan -10%, mutta eipä isi jä äitikään...
  10. I

    Itku pissatessa tietyillä vaipoilla

    Hei! Onko kellään tullut vastaan tilannetta, että vauva alkaa itkemään pissatessa? Vaihdoimme pari päivää sitten Liberon Ministä Pampersin Baby Dry Midiin ja nyt tuntuu että poika päiväunillakin heräsi yhtäkkiä kovasti itkemään ja heijaamalla sitten rauhoittui. Yleensä nukkuu rauhassa. Yöllä...
  11. I

    unikoulu/nukutusneuvoja kaivataan!

    Kipesti kaipaamme neuvoja miten saada vauva nukahtamaan omaan sänkyyn. Tissille nukahtaa, mutta vasta pitkän ajan päästä ja jos tissi irtoaa suusta hetkeäkään liian aikaisin, heti alkaa huuto, vaikka on aivan täynnä. Ja huuto on kovaa vaikka itse seisoisi vieressä. On yritetty silittelyt...
  12. I

    Eroon rinnalle nukahtamisesta...auttakaa!

    Meillä sama tilanne. Huutaa kuin hinaaja kun lasketaan omaan sänkyyn. Tissille haluaa vaan nukahtaa. Joskus kun homma menee aivan mahdottomaksi, joudutaan nukuttamaan vaunuihin. Yölläkin ajoittain syötön jälkeen ei millääm menisi omaan sänkyyn. Alkaa käydä voimille...
  13. I

    helvetillinen nukuttaminen, neuvoja!

    Meidän pojalla kun se rytmin on ollut alusta asti klo 00-02. Aika myöhäinen jo. Nyt ollaan tehty niin ettei olla enää nukutettu päivöunilla yli 18 tai 18.30 niin ollaan yleensä saatu poika nukkuun viimeistään klo 24. Välillä ollaan yritetty sänkyyn 21 ja siitä eteenpäin vähän väliä, niin että...
  14. I

    rintamaidolla olijat, saako vauva illalla korviketta?

    Kaikille kiitti vastauksista. Aina välillä en ole tiennyt miksi poika huutaa tissillä. Tissistä tulee maitoa suihkuamalla, välillä menee melkein väärään kurkkuun. Sitten joskus kun rinta on "paakuilla" niin ei meinaa tulla kunnolla, kai. Kuitenkin kun puristan silloinkin nännin päästä, suihkuaa...
  15. I

    rintamaidolla olijat, saako vauva illalla korviketta?

    Meillä poika 4kk ja nyt annettiin tänään ekan kerran illalla koriketta koska tuntuu että iltaisin söisi niin paljon ettei jaksa sitä tissiltä imeä vaan nukahtaa heti ja kun yritetään omaan sänkyyn, herää ja taas nälkä. Ootteko muut antanu korviketta koska lisäx
  16. I

    helvetillinen nukuttaminen, neuvoja!

    Meillä viereen tissille nukuttaminen ei onnistu sen takia että poika herää puolen tunnin kuluttua kun ei ole saanut röyhtäistyä.
  17. I

    helvetillinen nukuttaminen, neuvoja!

    Mä en enää jaksa. Meillä tapellaan joka ilta aivan helvetisti kun pitäis mennä nukkumaan. Poika 4kk. Vaihdetaan vaippa, tehdään iltapesut ja ollaan rauhassa. Sitten saa vielä tissiä ja sit pitäis mennä nukkumaan. Kun jalka astuu makuuhuoneeseen, alkaa jo itku ja yltyy vaan kun menee sänkyyn ja...
  18. I

    paljonko tullut painoa 3kk ->4kk

    Joo annettiin yx ilta viimeinen syöttö pullosta omaa pumpattua maitoa. Otti 125 ml heittämällä. Olis varmaan syönyt enemmänkin. Usein öisin poika syö tissillä niin kauan kunnes irrotetaan (2tuntiakin). Sit saattaa herätä kun tulee röyhtyä ja puklua kovasti.
  19. I

    ~KesäMassut 2007~

    paulaliina Vaikka Aapo ei vielä käännykään, ei se mitään. Oieastaan ensimmäinen kkäntyminen tapahtuu keskimäärin 4-6 kk iässä. Sitä aikaisemmat ovat varhaisia kehittyjiä. Että ihan rauhassa mielin voit odotella =)

Yhteistyössä