Hakutulokset

  1. P

    niin siinä sit kävikin.

    kaksi tasavahvaa viivaa pärähti tikkuun. jotenki epätodellinen fiilis..:xmas:
  2. P

    kaupan alalla töissä olevat!!!!

    Minkälaiset työvuorlistat teillä on?? Onko säännöllistä? joka päivä samaan aikaan töihin edes viikon kerrallaan?
  3. P

    =D

    minä lähden töihin. Edellisestä kerrasta on vierähtänyt aikas kauan. ja mua jännittää, ihan hirveesti.. |O :ashamed: |O Kuiteski munaan ja mokaan kaiken. :laugh:
  4. P

    Missä ukkostaa..??

    Missä ukkostaa ja missä ei? Täälä ei.. :D
  5. P

    Yhteensattumia..

    Olen jo kauan ettiny pienimmälle prinsessalle jatkettavaa petiä. Kauppareissulla huomasin siinä ostetaa/myydään/vaihdetaan palstalla ilmoituksen sängystä. Otin numeron, ja soitin.. Toisessa päässä puhelimeen räkäisi joku vanhempi mies.." Mitä" Minä siinä sitten.."Maija Meikäläinen...
  6. P

    Jes, ukkostaa!!

    Satakunta kuittaa.. :wave:
  7. P

    XD

    Mahdoinko kuulla tuon yhden mainoksen oikein..."garnier, roll on tummille silmänaluksille" :laugh: :laugh: :laugh: Halvat on huvit ja väsynyt oon.. :D
  8. P

    jos vaikka..

    täältä kyselis, kun en pääse itteni kans yhteisymmärrykseen. Eli haluan toisen tatuoinnin. Siihen tulis lapsien (3) kpl, kirjaimet ja ehkä tähtiä tms. Ainakin nuo kirjaimet. Ja näkyvälle paikalle. Laittakaa kuvia omistanne jos teillä on jompia kumpia tatuoinneissa. :D :D
  9. P

    =D

    Kertokaas nyt mullekkin..mikä/kuka mä oon???? :D :D :D
  10. P

    nyt on hätä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    voiko kick karkeista tehdä lakritsikastiketta?? ja miten!!!???? |O |O |O |O
  11. P

    niin hyvää ettei

    sanotuksi saa.. Mämmiä ja flora vanillaa.. :p :p :p :p
  12. P

    auttakaa nimen valinnassa!!!

    Poikakoiran nimittäin!! Mielellään helppo nimi joka ei sisältäis R-kirjainta, neljä-viisi kirjainta!! :D :D :D
  13. P

    oijoi..

    ja voi voi.. Meille tulee koiravaavi.. :heart: :heart: :heart: :heart: :D
  14. P

    hetkinen..

    Missä on Chef?????????? |O
  15. P

    Blogien pitäjät!!!!!!!!!!!!!

    Keksin pitkän miettimisen jälkeen nimen blogilleni! Mikä blogipohja olisi paras???? Ja ny helppiä sit!!! :laugh: :laugh: :laugh:
  16. P

    =D

    Heivaan kaikille!!! Mitäpä tänne tänään kuuluu?? :D :D
  17. P

    Karppaajat hoiiiiiii!!!!

    Jos rupeis karppaamaan, niin miten alottaa??? Mitkä ruoka-aineet pois ja mitä tilalle?? :wave: :wave: :wave:
  18. P

    Nyt on kiire.

    Löytää verkkokauppa mistä saa ostettua vuosikalenterin!!!!!!! Sivuja, linkkejä..?????????
  19. P

    :(

    Pikkusella nousi kuume, aikas äkkiä 38.5.. Rokotuksen ovat saaneet ja sillai..mut. Silti jotenki pelottaa että nyt se possutouhu iski.. Haluaisin vaan kysästä että onko jonkuun lapsi/ lapset sairastanu kyseisen taudin vaikka on rokotettu?? Ja rokote on otettu melkeen 2 kk sitten..
  20. P

    heh

    mitähän sitä tänään heittäisi ulos pakkaseen..?? Eilen oli matot, pehmot, peitteet, tyynyt.. Ehdotuksia??? :D :D :D :D

Yhteistyössä