Hakutulokset

  1. Onnellinen äiti-89

    ~Elomassut 08~

    mitenkäs teidän vauvat syntyivät? mulla sýnty 4päivää etuajassa. synnytyksestä jäi kauhee kammo,kivunlievitykset ei auttanu yhtään ja herra tuli niin nopeesti ettei siin juur kissaa kerenny sanoa eli siis koski aivan kauheesti..
  2. Onnellinen äiti-89

    ~Elomassut 08~

    ainahan sitä sen verran mahtuu.... aah,4viikkoa enää laskettuun.. :) kuinkas odotus on sujunut?
  3. Onnellinen äiti-89

    ~Elomassut 08~

    onneksi olkoon!!!! :) kuinkas on odotus sujunut? mun laskettu aika vasta 21.8,pitkä on aika viä..
  4. Onnellinen äiti-89

    äidit vm-89 tai 90!

    kyllä ymmärsit aivan oikein.. tulevan lapsen isä on itse asiassa tuon miun ensimmäisen kummi.. :) hyvin on ottanu ku omaks pojaks.. isännät ku alkaa leikkiä keskenään niin on aivan sama olenko kotona vai en,kumpikaan ei muista.. :) no päättele mahan muodosta kumpi tulossa. :) jos maha on aivan...
  5. Onnellinen äiti-89

    äidit vm-89 tai 90!

    jäi tuo kirjottaminen vähän kesken eilen niin tuli kirjotettua mitä sattuu :laugh: missäs päin te asustelette? mulla on nyt vasta ruennu olemaan suonen vetoja, niitäkin vaan sillon ku venyttelee tai jalka on huonossa asennossa.. :attn: vois tää aika mennä pikkasen nopeammin,maha tosiaan painaa...
  6. Onnellinen äiti-89

    äidit vm-89 tai 90!

    itä-suomessa asustellaan,leppävirralla.. ensimmäinen on poika,kohta kaks.. vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää.. maha painaa ja suonen vetoja riittää..
  7. Onnellinen äiti-89

    paikkakuntakysely

    leppävirralta,itä-suomesta
  8. Onnellinen äiti-89

    ~Elomassut 08~

    Olis kiva vaihtaa ajatuksia,jos löytyis muitakin elokuussa vauvan saavia.. Itselleni tämä lapsi jo toinen,mutta ei haitta,jos odotat esikoista..
  9. Onnellinen äiti-89

    äidit vm-89 tai 90!

    Älä suotta hermoile,hyvin se menee!!!! =)
  10. Onnellinen äiti-89

    äidit vm-89 tai 90!

    moikka! mun ensimmäinen täyttää vasta 2 heinäkuus ja kuukautta myöhemmin olis sit laskettu aika.. millos sun laskettu? onko raskaus ollu mitenkä erilainen ensimmäiseen verrattuna? mulla oli pahoinvointia ja nyt närästystä.. mielitekoja/halujakaan ei juur oo ollu tai jos on niin ei oikein tiedä...
  11. Onnellinen äiti-89

    äidit vm-89 tai 90!

    Oisko tääl ketään toista nuorta äitiä,joka odottais toista lasta? Olis kiva saada juttukaveria,kun omassa kaveripiirissä ei toista odottavia ole.
  12. Onnellinen äiti-89

    äidit vm-89 tai 90!

    Olen samaa mieltä teidän babypink,jjutta89 ja miksuliini. Ei toisten onnea ja iloa saa turmella. Lapsi on arvokas asia,joita kaikki eivät syystä tai toisesta saa,harmillista kyllä.. Olisko nämä,jotka kritisoivat meitä itse lapsettomia ja katkeria vai "vanhan" kasvatuksen saaneita,jossa nuorille...
  13. Onnellinen äiti-89

    äidit vm-89 tai 90!

    Luin tuossa nuita juttuja mitä on kirjoiteltu tänne. Huomasin,että vanhemmat henkilöt ovat aika ahkerasti kritisoineet meitä nuoria äitejä... Onko se ikä tärkein asia sanomaan kuka on hyvä äidiksi ja kuka ei? Tietääkseni ikä ei merkitse mitään lapsen saannin suhteen,jos muuten on valmis...
  14. Onnellinen äiti-89

    Olisko kellään tietoa?

    Olemme kihlattuni kanssa ajatelleet,että jos hän adoptoisi poikani.. Poikani isyyttä ei ole selvitetty isän tahdosta. Kihlattuni rakastaa poikaani yli kaiken,vaikka poika ei hänen omansa olekaan.. Onko adoptointi mahdollista ilman isyyden selvittämistä?
  15. Onnellinen äiti-89

    Haluaisin oikeasti tietää..

    Haluaisin oikeasti tietää,miksi te vanhemmat äidit(tietysti muutkin) päivittelette ja kauhistelette meitä nuoria äitejä? Se,että jos on esim.17 vuotias äiti ei tarkoita sitä etteikö osaisi ja jaksaisi hoitaa ja rakastaa omaa lastaan!!!!! Eräänkin kerran,kun kävin poikani kanssa kaupassa(hän oli...
  16. Onnellinen äiti-89

    äidit vm-89 tai 90!

    \ eikohän jokainen tiedä,ettei lapsi ole lelu,vaan se on aikaa/huolenpitoa vaativa ihmisolento. Minulle itselleni on selvää,että omat menot saa jäädä,lapsi menee kaiken edelle!!!! olen vm-89 ja yksinhuoltaja,mutta en valita! meillä kahdella menee hyvin. jos teillä ei ole muuta sanottavaa...
  17. Onnellinen äiti-89

    Muita äitejä joka kuumeilee toisesta vauvasta..

    Vauvakuumetta poden minäkin. Esikoiseni täyttää kohta vuoden. Olisi se odotusaika niin ihanaa,vaikka viimeinen kuukausi onkin tuskallista,kun haluaisi pienen jo syliinsä.. Ehkä joskus.. :attn:
  18. Onnellinen äiti-89

    kauhea vauvakuume

    \ Hanki oma elämä ulpu... Olen 18 ja esikoiseni sain 17 vuotiaana. En todellakaan ole enää teini,itse asiassa tuskin kukaan täällä on! Minä olen AIKUINEN 18-vuotias mieleltäni,käyttäytymiseltäni ja kaiken suhteen.. Ammattia minulla ei ole,mutta en silti elä pelkkien tukien varassa niinkuin...
  19. Onnellinen äiti-89

    Kaikki Yh:t

    Ero tuli jo ihan raskauden alkuvaiheessa(9rv). Lapsi nyt 11kk:tta ja hyvin ollaan pärjätty.. Parempi näin.
  20. Onnellinen äiti-89

    Miksi noin nuorena äidiksi?

    Se on totta,että lapsia saadaan ei tehdä. Olen nyt 18 ja ensimmäiseni sain 17 vuotiaana. Tosin raskaus sai alkunsa aivan vahingossa,mutta minua se ei haitannut,olin valmis luopumaan omasta elämästäni ns.vapaana nuorena lapsen tähden. En olisi voinut kuvitellakaan tekeväni aborttia,koska jos sen...

Yhteistyössä