Hakutulokset

  1. K

    Juku. Nuokuin tässä puoliunessa ja tajuntaan tunkeutui etäisen tuttu ääni.

    prrr...srrrr.. pppp srrr.... |O Kärpänen! |O Kesä ja kärpäset... :headwall: *valittaa itikoista jo etukäteen*
  2. K

    Mutta öitä!

    Pehmeitä tyynyjä, viileitä (tai lämpimiä ) peittoja ja sikeitä unia toivotellen... :wave:
  3. K

    Tunnustan! (onko paikalla muita mässytön-maaliskuulaisia?)

    Kolme palaa suklaata, yksi melonin makuinen purkka ja parisataa grammaa :ashamed: :ashamed: :ashamed: cilimaustettuja suolapähkinöitä tungettu kaikista lupailuista huolimatta kitaan.
  4. K

    Jessus että voivat jalat olla kipeät kun viimein saa auton.

    :| Ai että miksi? Ensin piti tietty mennä bussilla kun eihän me kaikki tohon pakuun mahduttu kun eskarilainenkin on perjantait kotona. Ja sitten kun auton saa, tahtoo mummukin (äitini) ostoksille. Ja mummon ostokset hoituvat tyyliin; hedelmä-ja vihannesosion kohdalla mummu huomaa...
  5. K

    Nyyh. Ajattelin tehdä hieman paksumman pannukakun kun noi ahmatti-ipanat...

    ...syövät muuten kaiken eikä mulle jää mitään. :snotty: Niih, ja se paisui ja paisui ja paisui ja otii uunin seinään kiinni! |O :'(
  6. K

    Siis nyt siellä sitten on talvi ja "meidän" telkät palelevat joessa.

    :| Kuka lainaa suurensuurta lämpöpuhallinta? :xmas:
  7. K

    Ei kannattaisi olla edes satunnaisesti fiksu.

    :headwall: Yleensähän multa on kaikki hukassa ja ne tavarat löytyvät sitten odottamattomista paikoista. Mutta suksivoiteet olin sijoittanut (siis kerrankin viisaasti!) monojen kanssa samaan paikkaan ja jopas niitä saikin etsiä piiiiiiiiiitkään... :whistle: :xmas:
  8. K

    Aika toivottaa öitä!

    Kaikille! :heart: :wave:
  9. K

    Voiko digoboksi hajota sähkökatkoksesta?

    Tai se vahvistin? Näkyykö muilla kanavia? Vitun digiaika taas kerran! |O
  10. K

    Iltaan musiikkia!

    http://www.youtube.com/watch?v=PtBkWRs-_IQ CMX; Siivekäs (ja laittakaa hitossa jotain iloisempaa :xmas: )
  11. K

    Hävyttömät aivastuttavat pikkupaholaiset. (kuva)

    Täysin valmiina levittämään inhaa siitepölyään Ruusarassun nokkaan. *mur*
  12. K

    Anteeks ny, mut kyllä mä teitä tänäkin iltana tällä biisillä piinaan.

    Kun se vaan on hyvä. =) http://www.youtube.com/watch?v=UdpmcRK-b20 Joan Baez, Diamonds and rust
  13. K

    Saa onnitella ja ottaa osaa.

    :D Suunnilleen näihin aikoihin kaksitoista vuotta sitten olin tarpeeksi humalassa saadakseni kosinnan kakistettua kuuluville. :xmas:
  14. K

    Ah, ruoka-aika.

    :D Sen lähestymisen tietää jo siitä, että palstankin jutut alkavat ärsyttää. :xmas: *palaa paikalle vasta vatsa pullollaan* :wave:
  15. K

    On toi Äijä vaan maailman paras mulle.

    =) :heart: Viitaten aiempaan valitukseeni; Joskus pienikin pettymys on liikaa. Multahan loppui tupakat kaksi viikkoa sitten. Ja viime viikolla unohdin ostaa lisää. Tänään pääsin viimein kauppaan... ...ja KELETANAKETTU! Unohdin taas! Niin se vaan loikkasi ratsunsa...
  16. K

    Tylsää, kun kouluterveydenhoitajakin jaksaa erikseen mainita...

    ...että lapsi on alle alipainorajan. (ja vielä noi ilmoitettu, jos on alle alipainorajan, niin painaako silloin lainkaan!!??) (kai se kuitenkin oikeasti on alle normaalipainorajan?) Ihan kuin en tietäisi. Ja ihan kuin eivät kaikki muutkin lapsemme olisi. Ja ihan kuin en itsekin olisi...
  17. K

    Joskus pienikin pettymys on liikaa.

    Multahan loppui tupakat kaksi viikkoa sitten. Ja viime viikolla unohdin ostaa lisää. Tänään pääsin viimein kauppaan... ...ja KELETANAKETTU! Unohdin taas! |O |O |O :| :( :'(
  18. K

    Mä teen jotain niin epänormaalia...

    ...että painun kerrankin nukkumaan ennen kuin tulen ärtyisäksi. :xmas: Kauniita unia kaikille! :wave:
  19. K

    Räyyyy! Saan auton vasta ensi torstaina!

    Sitten onkin tullut vietettyä lähes neljä viikkoa ilman. :| |O (kirosana, kirosana)
  20. K

    Kaunista.

    Neljä joutsenta lipui tosta just jokea pitkin ohi... =)

Yhteistyössä