Hakutulokset

  1. bumbah

    hmm..typeriä pohdiskelen..voiko 2v lapsi syödä liikaa pinaattilettuja?

    Meillä poika on ihan hullaantunut pinaattilettuihin,tahtoo niitä aamu-,ilta- ja välipalaksi,söis varmaan niin paljon kun annettais syödä..mietin vaan että kun pinaatissahan on aika paljon rautaa,niin voiko niitä syödä liikaa? vai annanko herkutella? :)
  2. bumbah

    2-vuotiaan leikkimisestä (tai sen puutteesta)

    Onko jotenkin epänormaalia,jos kohta 2 vuotta täyttävä lapsi ei leiki? Tykkää katsella tavaroita ja leluja,mutta ei keskity mihinkään pidemmäksi aikaa eikä viihdy itsekseen leikkien lainkaan..pitäisikö ottaa neuvolassa puheeksi?
  3. bumbah

    Kuinka kauan on työttömyyspäivärahan karenssiaika kun..

    sanoo itse itsensä irti paikkakunnan vaihdon takia? Tuntuu kohtuuttomalta että se ois sen kolme kuukautta,varsinkin jos perhe asuu jo uudella paikkakunnalla ja töitä sieltä ei vaan löydy.
  4. bumbah

    Anteeks nyt vaan,mut pakko kysyä (emilynistä)

    Luin äsken tuon lukitun ketjun ja semmonen juttu jäi häiritsemään,että jos Emily ei omasta mielestään valehtele,niin MIKSI IHMEESSÄ Marge olisi keksinyt omasta päästään niin älyttömän jutun tuosta yv:stä ja laittanut syyn nimenomaan Emilynin niskoille? Ihme kuviot,en ymmärrä..
  5. bumbah

    Täydellisten kotirouvien Pyhä Vala (ja kaikki allekirjoittaa,tottakai) ;)

    1. En koskaan nuku pidempään kuin kuuteen aamulla. 2.Pidän huolen siitä että mieheni näkee lastaan/lapsiaan mahdollisimman vähän. 3.En koskaan kyseenalaista miehen toimintatapaa 4.En koskaan,ikinä,saata miestäni ylitsepääsemättömiin tilanteisiin,kuten alushousujen vieminen pyykkikoriin...
  6. bumbah

    Teki mies sitten ihan kaveritempun!!!!!

    Meillä on sellanen tapa että miehen iltavuoroviikolla nukutaan pitkään vuoroaamuina. Tänään oli sitten miehen vuoro herätä ja heräsikin pojan kanssa seitsemältä. Mä sitten heräilin puoli kymmenen aikaan ja ihmettelin kun oli niin hiljaista,siinähän ukko koisas vieressä ja poika sängyssä!! Oli...
  7. bumbah

    Mitä te ylipäätään syötte?!

    Tässä mun erittäin laaja :kieh: repertuaari: Kastikkeet: -jauheliha -broileri -makkara/nakki -possunsuikale Keitot: -jauheliha -broileri -makkara/nakki Laatikot -makaroonilaatikko -lihaperunasoselaatikko Muut -broileripyörykät -pinaattiletut -kalapuikot -lasagne...
  8. bumbah

    No mää nyt alotan sen positiivisen ketjun pph:ista :)

    Eli vastapainoksi näin..hyviä muistojakin pinoon :) Mä olin itse vauvasta viisivuotiaaksi asti hoidossa ihanalla tädillä,jolla oli iso omakotitalo ja iso piha+kasvihuone. Aina tämä täti jaksoi keksiä kivaa tekemistä,hyödyllistä ja hauskaa,milloin leivottiin,saatiin tutkia sitä...
  9. bumbah

    *huoh* välillä kyllä alkaa puuduttaa (turhis)

    Kun tuo puoltoista vuotias hokee KOKO AJAN samoja juttuja..esim. nyt on koko alkuviikon ravannut katsomassa imuria siivouskomerossa,ihan muutaman minuutin välein juoksee sinne kaapille,avaa oven ja huutaa "muuni,muuni" ja tottakai mun pitää joka kerta seurata perästä ja sanoa että "siellä se...
  10. bumbah

    osaisittekohan auttaa..

    Mulla on nyt kohta kuukauden ajan ollut pientä veristä vuotoa,ei läheskään yhtä runsasta kuin menkkojen aikaan,mutta esim.seksin jälkeen huomaa että mieheen on tarttunut verta :/ kuukautiset tuli viimeksi viikon etuajassa vaikka pillereitä syön,koskaan ennen ei ole alkaneet kesken...
  11. bumbah

    Apuaa!!! miten saan facebookista tietoni poistettua kokonaan?

    :flower: :)
  12. bumbah

    Apua pikaisesti..helsinkiläiset!

    Tietääkö joku onko Pasilan rautatieasemalla passikuva-automaattia? Tai muualla lähistöllä?
  13. bumbah

    ihan uteliaisuudesta kysyn..voiko oikeasti olla mahdollista??

    Eli jos pariskunnalle tulee ero ja heillä on lapsia,tarvitaanko isän suostumus siihen että nainen saisi muuttaa lasten kanssa toiselle paikkakunnalle? Jos äiti ei halua jättää lapsiaan mutta olisi muuttamassa esim. töiden takia muualle,niin voiko lasten isä sanoa että se ei hänelle käy? Jos siis...
  14. bumbah

    Millon ootte aloittaneet pottaharjoittelun?

    Siinähän se kysymys tulikin. Ajattelin tähdätä tonne ens kevääseen kun kesällä on niin paljon mutkattomampaa olla ulkonakin ilman vaippaa,mutta onko omituista jos 2v ei ole vielä päiväkuiva..?
  15. bumbah

    Help! Tietääkö joku Blue1 lennoista..

    ..että riittääkö ajokortti henkilöllisyystodistukseksi kotimaan lennolla? Entäs tuo poika kun ei ole omaa passia eikä muutakaan kuvallista henkkaria?
  16. bumbah

    Lentomatka taaperon kanssa?

    Ollaan joulun jälkeen menossa pojan kanssa kahdestaan pariksi päiväksi mun sukulaisia moikkaamaan ja lentämällä mennään..oisko mitään mitä tulis erityisesti ottaa huomioon noin pienen kanssa lentokoneessa? Matka on lyhyt,n.50min,mutta ajattelin vain varmistaa :)
  17. bumbah

    mitä mieltä olette puolison "yökyläilyistä"?

    Mulle tarjoutui aivan ihana tilaisuus,kun kaverini pyysi mut mökilleen viikonloppuna saunomaan ja juoruilemaan ihan naisten kesken,ihan vaan rentoutumaan.Kyseessä ei ole mikään ryyppyreissu :) Mietin vaan,että voisinko oikeasti lähteä potematta huonoa omatuntoa,olisi ensimmäinen kerta kun mies...
  18. bumbah

    Mitä mieltä olette? Tärkeää!!

    Meillä on ongelma isännöitsijän ja huoltoyhtiön kanssa. Muutimme tähän asuntoon viime vuoden syyskuussa ja silloin huoltoyhtiön työntekijä sanoi meille että voimme ottaa kellarivarastosta käyttöömme minkä tahansa vapaan kopin. Menimme viemään kellarivarastoon tavaraa pari viikkoa sitten ja...
  19. bumbah

    hei onks se huutisketju poistettu missä oli ne karseimmet huutislöydöt?

    mm.luomiväri ja digiboxi? :D
  20. bumbah

    Nyt mä tiiättekö ihan oikeesti itken täällä

    Mä oon niin poikki!! Pojalla on rytmi ihan sekaisin ja musta tuntuu että mä pyörryn jos mä en pääse kohta nukkumaan..Kaks viikoa on nyt tehny tätä,että aamulla puoli viideltä ylös,päikkäreitä nukkuu tunnin ja illalla ei nukahda ennen yhdeksää. Nukkuu yöuniaan n.tunnin,sitten ekan kerran...

Yhteistyössä