Hakutulokset

  1. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat II

    Mitkä olivat pikkumiehen mitat ja paino? Paljon onnea!! :heart: :flower: Minäkin odottelen malttamattomana kertomustasi synnärikokemuksista! Olipas Pötkylälle annettu tyly tuomio sairasloman suhteen. Onneksi pääset lomalle, yritä ottaa rennosti, niin jospa tuo migreenikin helpottaisi. Minä...
  2. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Kiitos ´Pötkylälle erittäin tervehenkisestä kommentista raskausajan liikkumiseen! Kysyin asiaa vielä lääkäriltäkin, kun kävimme "raskauskontrollissa" ja hän oli kanssasi aivan samoilla linjoilla. Eli omaa kehoaan ja oloaan kuunnellen voi tehdä sitä mikä hyvälle tuntuu. Miehesi työkaverit...
  3. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Piti tulla kysäisemään, että millaisia kokemuksia teillä on liikunnan suhteen toisen kolmanneksen lopulla/ viimeisellä kolmanneksella? Minulla on nyt ollut lähes parin kuukauden tauko jumpissa, olen käynyt sen sijaan sauvakävelemässä. Eilen kävin pitkästä aikaa jumpassa, menin helpolle...
  4. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Kovasti tsemppiä toivottelen Möykylle huomista varten! Ja MyrskyTuulelle jaksamista, ei se enää voi kauan kestää ennen kuin pääset tosi toimiin! :) Kellukalle onnittelut plussasta ja tervetuloa tänne puolelle! :flower:
  5. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Lomat on nyt pidetty ja arki alkoi eilen. Onneksi mammaloman alkuun on enää vähän reilu 2 kk! =) Katille super lämpöiset onnittelut pikkupojasta!! :flower: Oli todella rauhoittavaa lukea synnärikertomustasi! Itsekin olen päättänyt jo hyvän aikaa sitten ottaa kaiken sen kivunlievityksen...
  6. K

    Pahoinvointi loppuraskaudessa

    Olen viikolla 27 ja eilen viimeksi koko aamupala jälleen tuli ulos... välillä pahoinvointi tuntui jo helpottaneen, mutta muutaman helpomman viikon kuluttua se aina tulee takaisin. Uskon, että näin mennään raskauden loppuun saakka. :x
  7. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Kiitos Lauralei kun selvensit tuon puuduttamisjutun. Täytyykin mennä nyt uudestaan sinne hammaslääkäriin ennen kuin viimeinen kolmannes alkaa. Minulla kun on taipumusta lykätä näitä asioita aina viimeiseen saakka... Minäkin olen aina silloin tällöin laskeskellut, että kuinka monta viikkoa...
  8. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Outoa, että Lauraleille oli sanottu, ettei puudutusta voisi hammaslääkärissä käyttää. Kävin nimittäin 2 viikkoa sitten hammaslääkärissä kun takahampaan paikka irtosi ja siellä vakuutettiin, ettei puudutuksesta ole minkäänlaista haittaa sikiölle! Täytyy nyt vielä varmistaa asia uudestaan. Joudun...
  9. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Kylläpä Tuizulla oli hyviä uutisia! Tarrasukkia masuasukille ja iloista mieltä tulevalle äidille täältäkin suunnalta! :flower: Ja tervetuloa mukaan Inkie ja Pore! Täytyy mennä samantien testaamaan Neferin linkkivinkki, katsotaan kuinka käy. Hätää ei pitäisi olla sillä paino on tähän...
  10. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Emma, löysin sattumalta viime viikolta netistä hyödylliset vakuutussivut, ne ovat osoitteessa vakuutusneuvonta.fi. Vertailin siellä henkivakuutusten hintoja eri yhtiöissä ja huomasin, että samoilla sivuilla oli myös yli 20 sivun tietopaketti vauvavakuutuksesta ja siitä mitä kannattaa ottaa...
  11. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Tervetuloa Tuizu minunkin puolesta! Ja lämpimät onnittelut plussasta! =) :flower: Taisin varata neuvolan 8.rv:lla, teki kyllä tiukkaa odottaa sinne saakka mutta olin jostakin lukenut sellaisen ohjeistuksen, että sinne saakka olisi hyvä odottaa. Ja edellinen plussa oli tullut kesken viikolla 7...
  12. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Kuten Emmakin, minäkin olen ollut jollakin lailla ahdistunut ja surullinen Iida-Liinan menetyksen johdosta. Täällä palstaillessa tulee myötäelettyä ja jaettua kokemukset ja kirjoittajat tulevat "läheisiksi". Minä kun olen jonkin verran stressannut tätä omaakin raskautta siinä mielessä, että...
  13. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Palasin lomalta ja luin ilolla teidän viestejänne, erityisesti Iida-Liinan ihana kertomus rakenneultrasta hellytti. Kunnes luin Iida-Liinan suruviestin. Ei ole olemassa sanoja suruasi kuvaamaan enkä tiedä mitä sanoisin. Jos olisit tässä halaisin lujasti. Kyyneleet silmissä mietin, miten maailma...
  14. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Tervehdys kaikille mammoille pitkästä aikaa! :wave: Uskomatonta, miten aika on juossut nopeasti; töissä on ollut niin kauhea kiire ja stressi (lähin kollegani irtisanoutui ja olen tehnyt kahden ihmisen työt) etten ole päiväsaikaan tänne ehtinyt lainkaan kurkkimaan ja illalla ei ole...
  15. K

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Ihanaa Pötkylä![b] Onnea onnea !! :flower: :flower: Aivan mahtavaa. Paljon tarrasukkia mukaan ja kasapäin iloista mieltä! Bantskunkin[b] tulevaiuus näyttää todella hyvältä, pidetään peukkuja, että Madame oli oikeassa! ;) Täällä on kaikki hyvin, pikkuinen on jatkanut ripeää kasvuaan ja oli...
  16. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Emma, minullakin oli alkuun ihan samanlaisia ajatuksia siitä 3 ja 4 D -kuvasta (mikähän ero niissä on, meidän ultra taitaa olla 4 D) ja ajattelin että ne kuvat ovat liian realistisia. Kavereidenkin näyttämät kuvat tuntuivat hieman "pelottavilta" puhumattakaan netissä ja kirjoissa olevista...
  17. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Tänään oli np-ultra ja kaikki oli hyvin! Nyt on menossa rv 11+4 ja tyyppi oli kasvanut uskomattoman paljon viime näkemästä. Kävimme yksityisellä ultrassa ja siitä tulikin 3 D kuvat, joissa näkee aivan uskomattoman hyvin. Pikkuinen muistutti mittasuhteiltaan jo ihan "normi" vauvaa, sillä oli...
  18. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Kiitos kaikille liikuntakokemuksista ja kommenteista! :flower: Minullekin sanottiin neuvolassa ja lääkärissä, että liikuntaharrastuksia voi jatkaa, mutta jotenkin sitä on niin varovainen. Ensi viikolla aloitan, nyt kun olo tuntuu jo hieman helpottaneen. Spinnin jätän väliin, sillä olen nyt...
  19. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    MyrskyTuuli, mistä rv:sta alkaen vauvan sukupuolen pystyy erottamaan? Olen ajatellut, että sen pystyy sanomaan vasta raskauden loppupuolella, mutta taidan olla väärässä. Olisipa mukava jos tiedon saisi jo aiemmin! :heart: Meillä tosin on edessä ensin ainakin np-ultra ensi tiistaina. Hienoa jos...
  20. K

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat

    Paljon onnea Olivialle ja pikkuiselle! :heart: :heart: Olen ollut viimeisen viikon hautautuneena lähestulkoon sängyn pohjalle, kun raskauspahoinvointi sai yliotteen. Nettiäkään en viitsinyt avata kun tuntui että ruudun tuijottelusta tulee vaan entistäkin huonompi olo. Eilen oli tarkoitus...

Yhteistyössä