Hakutulokset

  1. M

    Mikä rangaistukseksi äidille?

    Mikä rangaistukseksi äidille kun kastelin esikon puhelimen enkä uutta ole vielä ostanut ja annoin oman vanhani käyttöön :whistle: :ashamed: :snotty:
  2. M

    Oiiii kun maistuu hyvälle :p

    Tein kaurapuuroo mikrossa sekaan muutama hyppysellinen vaniljasokeria ja sitten jäisiä mansikoita :p
  3. M

    Auttakaas vähä ... onko Cars PS2 pelejä vain 1 vai onko niitä tullut toinenkin?

    Meillä se peli missä on Salaman kuva kannessa ja nyt on Prismassa semmonen missä on Martin kuva kannessa :o joten onko se sama vai uusi peli vai uusi painos vain? Koitin ettiä Pleikan sivuilta mutta mää mitään sieltä löydä :snotty:
  4. M

    Toimiiko teillä muilla BB:n sivut?

    Mulla ei aukee ... tulee vaan että sivua ei voi näyttää :snotty:
  5. M

    Luinkohan mä väärin tänään lööppejä .....

    Ihan ku mä olisin nähny otsikon että Chris Owen katuu sukupuolenvaihdosleikkausta vai kuvittelinko mä vaan sen kun en löytäny kummastakaan nettilehestä sitä :o
  6. M

    Tänään tulee uusintana: Yksi elämä: Kolme sisarta ja yksi vauva!

    Niin siis tänään tulee ykköseltä tuo klo:23:05 :wave: Vaikuttaa mielenkiintoselta ja jäi kattomatta sillo ku tuli viimeviikolla että jos muitaki kiinnostaa =)
  7. M

    Tökkiikö teillä nää sivut?? Mulla kestää ja kestää ja kestää ......

    Hitto että on raivostuttavaa kun menee viikko kun sivu on auki tai että pääsen takasi etusivulle |O mä jo rupesin epäilemään masiinaa mutta muut sivut aukee ihan hyvin :kieh:
  8. M

    Muistaako kukaan sitä äitiä joka odotti kolmosia ja joista oli juttua telkkarissakin?

    Niin siinäpä se tulikin =) En tiedä mistä tuli mieleen mutta olis kiva kuulla kuinka elo ja olo on sujunu kolmen pienen kanssa :wave:
  9. M

    Kuinka monella lähtee muisti kun ottaa alkoholia?

    No siinäpä se kysymys :D Mulla ei lähe muisti .. tai siis en pysty juomaan niin paljoa että muisti lähtis kun ennen sitä tulee jo huono olo :x Mutta mulla yks kaveri kenellä lähtee muisti joka kerta :laugh: tosin ei naurun asia mutta kun sen ei tarvii ottaa montaakaan niin sen...
  10. M

    Ekaa kertaa mun tekstiä moderoitiin ja saanks mää nauraa? :D

    Heh .... tekstistä poistettiin kohta jossa kehuin palstalaisia siitä syystä että poistivat itsensä ketjusta ja sitten mun viestiin tulikin teksti että moderaattori muokkasi tekstiä ja oli poistanut kyseisen kohdan :laugh: Olenkohan mä vähä väsyny :whistle:
  11. M

    Miks noitten pitää sotkee kaikki ..... *kiehuu*

    Miks noitten pitää oikeesti sotkee kaikki :kieh: jos huomaa että jää jälki niin miks pitää jatkaa sitä toimintaa eikä lopettaa ja tulla sanomaan että nyt jäi pöytään jälki |O Esikko heilutteli sinistä tussia kuopuksen huoneessa ja niin kivasti roiski sinistä väriä mattoon, seinään...
  12. M

    Opetatteko lapsille kuinka avataan ulko-ovi jos se on lukossa?

    No siinähän se kysymys tulikin :D eli toiset näyttää pitävän parempana sitä että lapset ei saisi ulko-ovea auki ja pääsisi ulos jos se on lukossa ja toiset opettaa jopa sen aukaisun =) Itse kuulun näihin jotka opettaa aukaisemaan oven jos se lukossa perustuen siihen että jos vaikka...
  13. M

    Mitä syötte nyt muutaman päivän ennen joulua?

    Mun niin tekis mieli jo joulupöperöitä mutta mutta ..... mäkkäristä haetaan tänään iltaruoka ja sitten huomena on ainakin ranskalaisia + nakkeja + lihapullia muksujen toiveesta :D *tosi terveellistä* :whistle:
  14. M

    Muita ketkä meinaa lopettaa tupakoinnin 1.1.?

    Minä siis meinaan lopettaa ja en ole raskaana vaan ihan siitä syystä että tyhmänä alotin kuopuksen jälkeen uudelleen :headwall: Ja siitä syystä vasta 1.1. koska nyt on pikkujouluja yms. pippaloita ollut niin olis ollut tuhoon tuomittu se alotus nyt joulukuussa :whistle: ja joulu ja...
  15. M

    Mulla on kahvia ja mieli tekis jotain hyvää tän kahvin kanssa!!!!

    Apuuuuvaaa |O ny tekee tiukkaa olla ottamatta mitään tuolta *viittilöi keittiön suuntaan* :snotty: :kieh: :kieh:
  16. M

    Tää Frödringenin kakku ...

    Että tää on sitte hyvää :p on muuten se suklaakakku kysessä ja en ikinä olis uskonu että tämä voi olla näin hyvää :p Tää ei oo liian makeeta mutta semmonen tavallaan raikas vai voikohan semmosta ees sanoo suklaakakusta :whistle: :laugh:
  17. M

    BB:n kamerat on päällä ... jippiiii :D

    Nyt kaikki kytsimään :D
  18. M

    Tökkiikö teillä muilla nää sivut?

    Nii ... tökkiikö teillä muilla vai johtuuko tää vaan mun koneesta :/ Ei meinaa avata sivuja vaan junnaa ..... tosi raivostuttavaa |O
  19. M

    No ketkä oksensi synnytyksessä? Ja miksi :D

    Kun kerran aloitus ja siellä ihmettelyä että ei ole oksentanu jotta miksi olisi :D Minä oksensin ja ilokaasun vuoksi kun en tajunnu ottaa sitä tarpeeks kerralla ... tosin kätilö sanoi että oksensin kivusta jotta otappa ilokaasua oikeen kunnolla ni helepottaa :D Ja helpottihan se ;)
  20. M

    Miksköhän tää sivusto lataa kokoaika?

    Lukee kaiken aikaa että 1 kohta / osio latautumatta ja lataa vaan :whistle: Ja kone hurisee minkä kerkee :o

Yhteistyössä