Hakutulokset

  1. Viipi

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    :ashamed: On kyllä menny pitkä aika, kun viimeksi oon täällä käynyt. Syy on ihan hyvä, sairastuin lievään masennukseen ja mikään ei kiinnostanu. Pakolla itteni revin joka aamu sängystä. :( Aada on kasvanut. Kääntyy mahalleen, ryömii hieman ( jos ei mene hermoja :) ) ja tahtoa löytyy. :D Yksi...
  2. Viipi

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Zoe-F juujuu, mä aattelin, että sä annat sitä useimminkin. :ashamed: puppy Mä täytin 17.3 30v. Tosin nekin kolmikymppiset on vielä juhlimatta, kun Aada syntyi 4.3 ja esikoinen pääsi just 16.3 sairaalasta oltuaan siellä yliherkkyysreaktion vuoksi. Saa kaverit ootella. :laugh: Koulusta...
  3. Viipi

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Zoe-F Miten sä nyt jo velliä annat? Eihän tuon ikäisen vatsa vielä tuommosta kestä.
  4. Viipi

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Vaipoista Meillä on käytössä Liberon 3 käytössä. Ollaan oltu jo kolme viikkoa käytetty noita, kun kakkoset kävi liian pieneksi. Alko naurattaa kaupassa, kun ostin kummallekin vaippoja, niin pojalle nelosta ja tytölle kolmosta. Aada kasvaa aivan erilailla kuin Eetu. Vaatteet Mä käytän tytöllä...
  5. Viipi

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    marza juu, me ollaan menossa Rukalle juhannuksena. Pikkuveli vuokras sieltä mökin ja kaveriporukalla mennään. Sain Aadan ja Eetun hoitoon tuonne Kitkalle yhdeksi yöksi, niin pääsen itsekkin. Nyt pihalle muksujen kanssa. Viipi ja Aada 2kk 3vk
  6. Viipi

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Jaahas, tummennukset meni ihan päin peetä. :laugh:
  7. Viipi

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Enpä oo täällä paljon pyöriny, kun aika menee noitten muksujen kanssa. :ashamed: Tyttö kastettiin 26.4 ja sai nimekseen Aada Sofia Linnea :heart: Aada on kyllä aivan ihana tyttö. Nukkuu yössä 11-13 tuntia putkeen, joskus saattaa syödäkkin yöllä, mutta aika harvoin. Nukkuu autossa aina ja...
  8. Viipi

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Kummeista Meillä on esikoisella 6 kummia ja tälle tytölle tulee kans 6 kummia. :ashamed: Eipä tuu sitten sisarusten kesken tappelua kummeista, kun itse ainakin lapsuudesta muistan, että mua niin otti pattiin, kun veljellä oli enemmän kummeja kuin mulla. :laugh: Meillä kitistää masua...
  9. Viipi

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Sairaalalasku oli jotain 150 euroa. Ti-la olin sairaalassa. Ja eikä tullu polikäynnistä laskua, kun Oysissa on se, että jos menee osastolle samantien, niin ei tuu polilaskua. Kiloista. Sektioon mennessä 60,5kg ja nyt tällä hetkellä on 51,8kg. Ennen raskautta oli 49,9kg, joten yritän pitää...
  10. Viipi

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Täällä oli normaali sektio ja 5 tikkiä oli. Ja eivät olleet niitä metallisia. Esikoisen sektion jälkeen oli 3 tikkiä. :D Täällä valvotaan. Typyyn tarttui tuo esikoisen flunssa ja reppanalla nenä ihan tukossa. Keittosuolatippoja joutuu laittamaan tunnin välein, kun ei muuten saa henkeä...
  11. Viipi

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Vaipoista tytöllä on käytössä Liberon 2. Eivät falskaa yli kuin silloin vain, kun tulee pissaa ja kakkaa todella paljon. Tätä on kyllä vaan pari kertaa käynyt. Esikolla jouduin siirtymään isompiin vaippoihin aikasemmin, kun falskas joka kerta. Synnärillä kyllä sanottiin, että saatetaan joutua...
  12. Viipi

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Typystä kuva profiilissa. :heart:
  13. Viipi

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Onnea Mömmis vauvasta! :flower: :heart: Koliikki alkaa yleensä vauvan toisella elinviikolla, mutta meijän esikolla se koliikki alko vasta 1 kuukauden iässä. Mutta oli helppo koliikki, kun meni jalkajumpalla ja Disflatyl-tipoilla ohi. Eli pieni koliikki oli. Tässä on sivu, missä puhutaan...
  14. Viipi

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Kaatjuskalle onnea pikkuisesta nyytistä! :flower:
  15. Viipi

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Marais ootko kokeillut röyhtäyttää polvien päällä masullaan? Meillä tulee parhainten röyhtäykset niin. Laitan typyn oikean polven päälle ja vasemmalla jalalla tuen tytön selkää ja peppua ja taputtelen sitten siinä hieman selkään, niin tulee röyhtäys. Tuo tekniikka on sen takia meillä käytössä...
  16. Viipi

    **Maalismasut 2009:stä vauvautuneet**

    Mä en oo oikein joutanut olemaan koneella, kun esikoisesta huolehdin. Ei syö kunnolla ja paino vaan tippuu. :( Tyttö sen sijaan syö ja paljon. Nukkuu yöt ja yhellä syöllä mennään yöt läpi. Tässä neuvolamitat. 3pv lähtöpaino synnärillä 2740g. 6pv 2940g 8pv 3020g 22pv 3680g Paino...
  17. Viipi

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Mä tulin tänne kurkkimaan, että mitenkäs täällä menee. :heart: Tuossa mietin, että pitäsköhän mun laittaa tänne oma sektio, mutta tulin siihen päätökseen, että jos vaikka vasta sitten, kun kaikilla on oma vauva. Ei ollu oikein mukava sektio, kun kohtu on pahasti arpeutunut ja virtsarakko oli...
  18. Viipi

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Tyttö syntyi 4.3 klo 14.12 pituus 46cm, paino 2975g ja pipo 35cm. :heart: Tulen kertoilemaan sektion ja kuulumiset paremmin. Tultiin nimittäin tänään kotiin ja esikoinen piti heti lähteä viemään päivystykseen kuumeen takia. Korvatulehdus. :headwall: Onneksi on mies apuna.
  19. Viipi

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Jaahas, meijän Nappula syntyy huomenna sektiolla. :heart: Pikasesti ilmotan, kun pitää lähteä takas Oysiin osastolle ja juttelemaan anestesialääkärin kanssa.
  20. Viipi

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Onnea vauvaantuneille. :flower: :heart: Kohta pitää lähteä Oysin synnärille kontrolliin. Mä niin toivon, että ei tarttis enää lähteä takas ilman vauvaa, mutta toisaalta ei kyllä nyt jaksais tapella lääkäreitten kanssa. :p Mutta pitää olla kovana. Eilen illallla supisteli kymmenen minuutin...

Yhteistyössä