Hakutulokset

  1. Pikku Mii

    2v:llä paha yskä ja ripuli, mitähän vois olla?

    Vai oiskohan vaan joku harmiton itsestään ohimenevä pöpö.. Tytön hoidossa toisella hoitolapsella on just samat oireet ja nyt meidänkin neitillä. Eilen vielä ei ollut kovin pahana, vaikkakin aamupalan yhteydessä yskäkohtaus sai oksentamaan. Mutta viime yö oli yhtä kitinää ja yskimistä. Koko...
  2. Pikku Mii

    Kakkuapujaa (kuvan maalaamisesta)

    Mä sain eilen illalla päähän piston et haluan tehdä siskolle Hopeanuoli-kakun :p Mutta mulla on vain mustaa ja punaista väriä, tarviin valkoista että saan kuvaan harmaata. Mietin eetä jos huomenna aamupäivästä käyn hakemassa tiimarista värin ja alan maalaamaan siinä iltapäivällä pikkuhiljaa eka...
  3. Pikku Mii

    Kakkukuvan tekemisestä (wiltonin värit ja marsipaani) hjäälp! :)

    Elikkäs, ajattelin jos ehtis vielä pyöräyttää kakun lauantaille hopeanuolen kuvalla :p Jos haen tänään marsipaanin ja aloitan maalaamisen niin eikös pitäis ehtiä hyvin kuivua jne.. Mutta sitten itse asiaan, multa löytyy tähän hätään vain mustaa ja punaista väriä, eli saisinko...
  4. Pikku Mii

    Missasin Vastaparit, kun jumituin subille.. Eikö katsomosta nää Vastapareja ollenkaan? :O

    En ainakaan löydä sieltä kyseistä sarjaa :( Tahtoo nähä tän päivän jakson!
  5. Pikku Mii

    Kokemuksia al-anonista?

    Onko kukaan käynyt? Ois kiva kuulla kokemuksia..
  6. Pikku Mii

    al-anon.. kokemuksia ryhmästä??

    Mä vakavasti harkitsen, mutta jotenkin iso kynnys mennä tonne. Mietin et katsotaanko mua heti et kuka toi on ja mitä sillä muka nyt on tms.. Kyselläänkö heti jotain? vaaditaanko jotain? Kertokaa teidän kokemuksia, jookos? Oon käynyt kerran nyt psykologilla ja koen et se ei oo mun...
  7. Pikku Mii

    Lasten toppahaalareista kokojuttuja..

    Eli mielenkiinnosta kysäsen, et minkäs kokosia haalareita teillä on käyttäneet n.1,5v? Onkohan turha toivo et tuo 80cm haalari, jonka ostin tytölle niin menis lopputalvenkin.. Tyttö on nyt 76cm pitkä (1,2v). Mä vaan päädyin tohon sovitettuani neitille 80 ja 86 koon haalareita. Isompaan...
  8. Pikku Mii

    Nivala, Ylivieska, Kannus, Kokkola.. -lähimaasto :D Kivaa tekemistä lapsille??

    Eli oisko tuolla suunnalla mitään kivaa seikkailupuistoa, maauimalaa tms.. Mitä tahansa kivaa, mutta suht.edullista tekemistä lasten kanssa? Ollaan lähdössä heinäkuussa sukuloimaan Nivalaan ja mietin et ois kiva keksiä vähän äksönii reissulle.. Oon katellut kaupunkien kotisivuja jne...
  9. Pikku Mii

    Rinsessan 5v kakku =)

    http://www.aijaa.com/v.php?i=6346449.jpg Kai ny pitää hehkuttaa kun ensimmäisen "kakkukuvani" maalasin :D Laittakaas muutkin kakkukuvianne :P Mä oon ihan täpinässä, varsinkin kun noita värejä saa nykyisin tiimarista =) Tuo oli ekojen kemujen kakku ja sit toisilla oli samanlainen, ainoastaan...
  10. Pikku Mii

    Kakkuihmiset HOOOII! :D

    Nyt on taas se aika vuodesta kun tää tarvis vähän kakkuapuja :D Bongasin Kinuskikissan sivuilta hyvän olosen hedelmätäytteen kakun väliin. 250 g (ilman lientä) säilykepersikoita sokeriliemessä ½ prk (á 175 g, ilman lientä) mandariinilohkoja sokeriliemessä 2 dl vispikermaa 100 g...
  11. Pikku Mii

    Kakkukuvan maalaamisesta..

    Päätin tilata värkit ja tehdä itse "kuvan kakkuun" :) Neidillä toiveena on Nalle Puh, jonka ajattelin tehdä marsipaanista, tai siis mahdollisesti muotoilla marsipaanista nallepuhin ja maalata sille nassun ja paidan jne.. Kakku muuten sais olla ihan kermakakku, kun ei niin tuo marsipaani maistu...
  12. Pikku Mii

    Mitäs kaikkea teidän 9-10kk:n ikäiset jo syö?

    Meillä on edelleen syöty vaan soseita ja puuroa, niin ja kurkkua ja maissinaksuja =) Nyt ois tarkotuksena maistaa raejuustoa.. mitä muita happamia maitotuotteita ootte antaneet? Entä käteen annettavia, leipää? Nyt lyö pää taas niin tyhjää, ekan kanssa tiesi kaikesta kaiken, kun neuvolassa...
  13. Pikku Mii

    Kukaan kokeillut tota Pirkka-lehden mustaherukka-joghurttikakkua?

    Oliko hyvää? :D Mä oon täs miettinyt, et oisko se kivaa vaihtelua makeisiin kermakakkuihin kun taitaa olla kuitenkin vähän raikkaampaa.. Miehen nelikymppiset lähestyy kovaa vauhtia!
  14. Pikku Mii

    G: Hiili-, kaasu- vai sähkögrilli? Miksi?

    Me ollaan pähkäilty et millanen grilli ois meille paras. Oikeastaan tärkein ois se että sillä saa grillattua muutakin kuin makkaraa, herkullisia pihvejä, broiskuu jne :p Kaksi pientä lasta löytyy, joten mietin et ehkä hiiligrillillä on liian vaivalloista ja pitkäkestoista ruoan laittoa...
  15. Pikku Mii

    Imetyksen lopettamisesta/ yösyötöt pois??

    Vinkkejä kaipailis hän :wave: Kyseessä siis neiti 8,5kk ja väsynyt äiti :D Esikoinen kun lopetti itse yösyömiset 4kk:n ikäisenä, niin nyt mä oon ihan pihalla.. Miten onnistuitte kivuttomammin lopettamaan yösyötöt? Onko se vaan huudatettava? Siinä kohtaa herää varmaan koko talo. Ootteko...
  16. Pikku Mii

    Virtsatietulehdus vauvalla.. kokemuksia?

    Meidän 8kk isäisellä tytöllä todettiin virtsatietulehdus viikon kuumeilun jälkeen :( Nyt ois tosi mukava kuulla kokemuksia.. Miten teillä meni, mitä tutkimuksia tehtiin? Uusiutuiko tulehdus? jne.. Saatiin maanataiksi aika munuaisten ultraäänitutkimukseen, se on onneksi jo kivuttomampi...
  17. Pikku Mii

    Hei nyt kaivattas asiantuntevia neuvoja, miten kertoa lapselle mummin alkoholismista? Tai siitä miksi mummia ei nähdä juurikaan enää? :(

    Tyttö täyttää kesällä 5vuotta, mummia ollaan nähty viimeksi vähän reilu puoli vuotta sitten. Se asuu samassa kaupungissa ja sen raittiina aikana me nähtiin useita kertoja viikossa, nyt ei enää ollenkaan. Mä vaan kyllästyin lopulta ja päätin että nyt riittää. Mä en kaipaa mun lasteni elämään...
  18. Pikku Mii

    Hyytikyppis hei =)

    Piiitkästä aikaa hillun taas täällä ja pakkoa kysyä heti, että kuinka sä voit? Miten raskaus on sujunut? Koska sun LA nyt onkaan? =) :hug:
  19. Pikku Mii

    Kissalla maksan vajaatoimintaa?

    Tossa kuukausi sitten meidän 8v narttukissa meni yhtäkkiä ihan tosi huonoon kuntoon. Oksenteli ja lopetti syömisen kokonaan.. Varasin ajan eläinlääkärille. Kissa oli jo pahasti kuivumassa, joten laitettiin hetkeksi tiputukseen, sai jotain lääkettä myös, sekä otettiin verinäyte. Annoin kotona...
  20. Pikku Mii

    Kissalla maksan vajaatoimintaa?

    Tossa kuukausi sitten meidän 8v narttukissa meni yhtäkkiä ihan tosi huonoon kuntoon. Oksenteli ja lopetti syömisen kokonaan.. Varasin ajan eläinlääkärille. Kissa oli jo pahasti kuivumassa, joten laitettiin hetkeksi tiputukseen, sai jotain lääkettä myös, sekä otettiin verinäyte. Annoin kotona...

Yhteistyössä