Hakutulokset

  1. E

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    edelleen klo 11 vai onko aika muuttunu?
  2. E

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    No mites se ens viikko? Jos me vaikka päästäis nyt pitkästä aikaa tulemaan :)
  3. E

    Taas 5 kk ruoista!!!

    No meidän 5kk syö oikeastaan vasta 2 ateriaa päivässä :ashamed: Eli aamulla annan maitoa/velliä, vaikka puuro kai pitäisi siihenkin jo sujuttaa. Lounaaksi annan kasvissosetta ja hedelmäsosetta. Tänään pitäisi eka kertaa kokeilla lihasoseita. Sitte loppuateriat koostuu ihan maidosta ja illalla...
  4. E

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    Nukuttamisesta: Meillä kelpaa iltamaidon puollottelijaks kuka vain, kunhan apetta saa. Ellei nukahda pullolle, niin nukahtaa sitten yksinään sänkyyn jossain vaiheessa. Saattaa eka höpötellä mobilelle, mutta nukahtaa sitten itsekseen. Olen tosi iloinen tästä asiasta, että ei tarvi syliin...
  5. E

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    Meille kanssa käy tiistai kun ei ole pääsiäisviikolla kerhoakaan :) Jee. Päästään taas pitkästä aikaa mukaan. Tosiaan jos terveitä ollaan.
  6. E

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    Meillä on vähä sama tilanne ku DjMussukallakin.. eli räkätauti. Mulla se on jo aikalailla ohitte, mutta tyttö on vielä aika tukkonen.. joten en mä oikee tiiä.. periaattees vois tulla ku ei se meidän elämää hidasta mitenkään tuo nuha, mutta en sitte tiiä että kuinka herkästi se vois toisiin...
  7. E

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    Ööh näin pikapikaa jotain.. Nita, meillä tyttö pienempänä ku kakkas kerta viikkoon niin taipui ihan kippuralle ja huusi sellasta tosi kimeää tuskan huutoa kun väänsi sitä kivikovaa vihreetä pökälettä. Oli järkyn kuulosta. Onneks ei enää sellasta tuskaa aiheuta tuo kakkaaminen vaikka ei...
  8. E

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    Heij på dej. No nyt se flunssa iski sitten minuunkin, vaikka luulin siltä tänä talvena välttyväni... Onneks vielä ei kauheesti nenä vuoda, on tällai kivasti alkumetreillä -viluttaa ja silmiä särkee ja nokka tukossa ja välillä tulee kirkasta räkää. Yää. Toivottavasti nomppis ei sais tartuntaa...
  9. E

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    Jippiaijee. Mulle iski sitte nuha viime yönä joten jättäydymme nompan kanssa seurastanne tartuntariskin vuoksi :snotty: Nautinnollisia kahvihetkiä :)
  10. E

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    Ahaa, eli siis torstaina. Mä olin jo huolestuneena, jotta onko treffit kokeneet vallan inflaation ja niitä ei vietettäisikään. Onneksi oli turha pelko :) nähdään. :wave:
  11. E

    *MARRASVAUVOJEN KEVÄTTAPAAMINEN 17.5.2008*

    Miulle kans passaa ihan kumpi vaan. Kumpaakaan paikkaa en tiedä joten kartan avulla joudun enivei suunnistamaan :) Että tullaan minne vaan. Ja 5e ei todellakaan ole paha. Millasta syömistä sinne oltais sitte kaavailemassa? Mä varotan, että mä en ainakaan ole hyvä leipomaan :whistle...
  12. E

    Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

    Ostaiskohan joku parturi tätä mun tukkaa kun lähtee ihan juurineen... :whistle: Hei mutta. Tein eilen yllättävän havainnon. Noomilla on puhjennut ensimmäinen maitomolaari, siis syömähammas, tuonne ikenen sivuun, posken puolelle... siis täh -miten tää näin voi mennä? Ekanahan puhkee yleensä...
  13. E

    Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

    Meillä nauretaan ääneen kunhan äiti tai isi vaan hassuttelee.. eli itsestään ei hekottele, mutta jos tytön kanssa pelleilee niin sitten tulee hörähdyksiä. Meillä kyllä kiljutaan kovasti ja jokelluskin on jo kunnon jokellusta eri äänialoilta.. välillä noustaan sellaiseen falsettiin että...
  14. E

    Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

    Jahah, ylistinpä sitten pikkusen liian aikaisin sitä perunaporkkanavelliä. Noh, nukkuhan tyttö sen avulla hienosti jopa kolme yötä. Nyt vaan on pari viime yötä mennyt 3 syötöllä. 3 tuntia nukutaan ja sitten taas kitistään ruokaa. Ja muutenki Noomi on nyt kitissyt pitkin yötä ja vähän väliä saanu...
  15. E

    Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

    mjoo.. Musta on tullu nyt tällane sivusta seuraaja vaan :) En tiiä miten tää kirjottelu onki näin vaikeeta :snotty: LilliM, minäkin ylistän kristiinan tavoin tuota perunaporkkanavelliä. Meillä ei kanssa maissivellistä ollut MITÄÄN hyötyä. Perunaporkkanalla nukutaan nyt sellasia 7 tunnin...
  16. E

    *MARRASVAUVOJEN KEVÄTTAPAAMINEN 17.5.2008*

    No eiköhän mekin Noomin kanssa hinauduta mestoille jos tämmönen kerta järjestetään :wave:
  17. E

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    Meillä on tiistaina kans vauvakerho, et jos tullaan niin joudutaan taas lähteen vähän aikasemmin... Mut jos sitä ehtis piipahtaan edes :) kristiina ja toivotaan; mä haahuilin viime keskiviikkona ihan hoo moilasena.. en tod. kehannu lähtee pöytiin kyseleen jotta moooii ootteko marrasmasuja? :D...
  18. E

    Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

    No ohhoh, olipas tullu tekstiä sitten aamun :) Esittelyä, eli minä täytän huhtikuussa 21-v (juniori :p ) ja mies täyttää tänä vuonna 23 v. Naimisissa ollaan oltu vuoden päivät ja yhdessä 4 vuotta. Noomi on meidän eka lapsi. Itse opiskelen suuhygienistiksi ammattikorkeessa ja mies opiskelee...
  19. E

    ***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

    Helou! Tota ööh.. me tullaan jos mä uskallan :D No ei, kyllä me tullaan. Meillä on punaharmaat vaunut. Pälyilkää kaikki sillain tunnistettavasti niin jos me sitte löydettäis toisemme :D
  20. E

    Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

    merikukka: Meillä menee korvikkeet, tutteli myöskin, ja olen huomioinut meillä saman homman, eli maidon vuorokausimäärä on laskusuhdanteessa... Meillä se johtuu ainakin siitä että tyttö saa hirveitä pulloraivareita lähes joka syötöllä, joten hyvä jos 50 ml saa menemään useissa erissä. Tätä on...

Yhteistyössä