Hakutulokset

  1. Fantsu

    Missä lahdessa voi teettää hääpuvun?

    kokeillaas olisko ilta ihmisillä jotain tietoa asiasta :attn: :D
  2. Fantsu

    Missä lahdessa voi teettää hääpuvun?

    Palasin taas hetkeksi koneelle, joten nostampa tätä taas, jos jollain ois tietoa lisää :D
  3. Fantsu

    Missä lahdessa voi teettää hääpuvun?

    Kiitos, itekin tuohon ihastuin ja haluan just tommosen. Kiitti linkistä, käympä tutkimassa :)
  4. Fantsu

    Missä lahdessa voi teettää hääpuvun?

    Paljon tulisi maksamaan ja mistä pitää ostaa kankaa?? Ollaan joku aika tänne sitten muutettu ja ihan outo paikka mulle vielä. Tämmönen puku pitäs saada, olen siis raskaana Niin ja häät ois kesäkuun lopussa :)
  5. Fantsu

    voiko kn olla tosi ylhäällä ja kiini/kova, vaikka menkat alkas 4 päivän päästä?

    tänää 10 päivä oviksesta ja täysin puhdas nega tuli, mutta kn on niin kuin otsikossa mainitsin, voiko toivoa vielä olla? :/
  6. Fantsu

    Voiko kanamunakastikkeen pakastaa????

    :o
  7. Fantsu

    Meillä on tänään ruuaksi...

    eläinmakaroonia, jauhelihapihvejä ja jotain kastiketta, en vielä tiedä mitä....
  8. Fantsu

    Miten netistä näkee nykyään nuo s-ryhmän bonukset ja sit s-etuluoton tiedot???

    Kävin äsken uudestaan noit sivuja kattoo ja löysin kans ton sivun eli ei taida enää netistä noita nähdä :/
  9. Fantsu

    Miten netistä näkee nykyään nuo s-ryhmän bonukset ja sit s-etuluoton tiedot???

    höh, miks mä en enää löydä noit s-etuluon tietoja mistään |O
  10. Fantsu

    Miten netistä näkee nykyään nuo s-ryhmän bonukset ja sit s-etuluoton tiedot???

    Joo, no ton s-tilin jutut löysin, mut en s-etuluoton tietoja, näkeekö niit enää ees netissä????
  11. Fantsu

    Miten netistä näkee nykyään nuo s-ryhmän bonukset ja sit s-etuluoton tiedot???

    Kävin s-kanavan netti sivuilla, mut ne oli menny niin hulluiksi et en tajunnu mitään :headwall:
  12. Fantsu

    Mä epäilen olevani raskaana,enkä uskalla tehä

    mun mielstä tommosessa suhteessa ei oo järkeä, anteeksi!! Miksi kattelet tommosta äijää??????
  13. Fantsu

    onko lapsellanne 1,2 vai 3 nimeä?

    kummallakin 3
  14. Fantsu

    Enkeli tyttö syntyi!

    :hug:
  15. Fantsu

    laitan kirppikselle tavaraa

    Mä siis kyselin takin kokoa :) Liian iso, voihan vitsi :( Haluisin villakangastakin, mut ei oo varaa uutta ostaa...
  16. Fantsu

    Miten teette ite lohkoperunoita???

    Oorait, nyt tajus tyhmempikin :ashamed: :D Kiitos kovasti kaikille ja eikun huomenna tekemään :)
  17. Fantsu

    Miten teette ite lohkoperunoita???

    Laitatko sä noi mausteet sinne pohjalle vai pottujen päälle??? Joo, oon vähän tumpelo nyt täs jutus :ashamed: :whistle:
  18. Fantsu

    Kivat porukat mulla

    Melkein ku meillä, miehen vanhemmat käy kaks kertaa vuodessa, lasten synttäreillä ei muuta, mut sit ollaan koko ajan vinkumassa niille kylään :/ Mutta onnea pojalle!!!!
  19. Fantsu

    Miten teette ite lohkoperunoita???

    Aattelin jos huomen niitä väsäis, mut oisko jollain jotain vinkkiä niitten tekoon =)
  20. Fantsu

    Mitä lapsi vois antaa toiselle lapselle läksiäislahjaksi???

    Kiitosta mielipiteestä, näin sitten varmasti teemme =)

Yhteistyössä