Hakutulokset

  1. T

    ~~VIIKKO 50~~

    Tulin puhaltelemaan plussatulia! Jännät paikat alkaa olla teillä edessä. Toivotaan oikein monta tärppiä!! typyli rv7+1 PS. Selis, voisko tuo tiputtelu olla ovulaatiosta tai kiinnittymisestä johtuvaa.. ? Pidän peukut pystyssä!
  2. T

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    Onnea maaemo!!!!!
  3. T

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    Osanottoni kaikille tädin yllättäneille ja plussatuulia vielä säteelle, emmeliinelle, maaemolle ja hemulille!!!
  4. T

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    Apteekin B-sure näytti tänä aamuna selvää plussaa, uskottava se on. =) Onnea Jinkywinky!!! eevin äiti, Selis, säde :hug: Säde ja selis, ei menetetä vielä toivoa!
  5. T

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    Selis, voi kun viiva vahvistuisi!! Säde, täällä ollaan peukut pystyssä!! Mymmyryy, onnea!! Vauvakuumeelle halia ja osanottoa!! Mä teib aamusta uuden testin ja siihen tuli ihan selvä haamu, eli kai se on sit uskottava. Nyt toivotaan et pysyy sitten matkassa mukana!!! Ihan epätodellinen olo.
  6. T

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    Voi ei Selis!! Mut näköjään se voi olla päivästäki kiinni (*pitää peukalot pystyssä*)Käsittääkseni mammaksin testi on vielä jonkin verran herkempi kuin tuo RFSU ja siis mullamammaksi näytti eilen aamupisusta negaa!!
  7. T

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    Selikselle ja vauvakuumeelle pitelen täällä peukkuja kovasti pystyssä! Mullakin koko ajan menkkakipuja, mitä siis normaalisti ei juuri ole. Vähän väliä pakko ihmetellä sitä haamua, mut nyt kuivuneena näyttää niin värittömälle (harmaalle), ettei kyllä uskalla juhlia. En edes viitinyt vielä...
  8. T

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    Tervehdys, ja pahoittelut tädin jyräämille!! :hug: Mulla on tosi sekava olo. Eilen aamulla testasin negan. Kuitenkin eilen ja tänään on heti aamusta kolottanut masua, päätä särkenyt ja olo ollut vähän outo. Lämmötkin reippaasti vielä koholla. Ei mulla ollutkaan kotona ClearBluen testiä...
  9. T

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    Mymmyryy, sydämelliset onnittelut!! =) Merkku, olen todella pahiollani sun puolesta!! Täällä myös testattu pudas nega. Vaikka kuin vääntelis ja valoon kääntelis, ei näy niin mitään. Vaikka on aikasta, kyllä mä luulen että tässä vaiheessa pitäis jo edes haamujen haamu näkyä (aiemmissa...
  10. T

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    MAM2, täällä pidetään kaikki peukalot ja isovarpaat pystyssä että saatais huomenna sulta iloisia plussauutisia!!
  11. T

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    Moikka! Täällä on ilmeisesti useampikin pitkään yrittänyt. Tuntuu tosi hölmöltä kirjoittaa mun kärsimättömiä mietteitä, mutta kyllä mä ainakin osin hyvin tiedän miltä se tuntuu. Esikoista kun yritettiin vuosi ja koin yhden keskeytyneen keskenmenon rv 12. Se oli tosi rankka kokemus ja...
  12. T

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    Huomenet kaikille! Voi kun pian saatais testituloksia ja paljon plussauutisia!! Oikeastaan aika kiva tämä viikkoketju, niin alkaa kaikilla olla H-hetket yhtä aikaa käsillä. Mymmyryy, Säde ja Merkku taitaa nyt kuitenkin olla etunenässä. Plussatuulia puhaltelen. Mun omat fiilikset vaihtelee...
  13. T

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    :wave: Oireetonta, vaan lievää tuntumaa nivusissa ja alaselässä, mut mä luulen että ne on mielikuvituksen tuotetta. Varmaan saa jotain tuntumaa mihin vaan, mihin oikein keskittyy. Alkanut taas pelottaa jo tässä vaiheessa tädin tulo. Mä tiedän, että vasta eka yrityskierto menossa ja pitäis...
  14. T

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    Moikka! Ai muillakin masujomotuksia. Täällä myös. Mulla on jotenkin hirveen varma olo hedelmöityksestä.. Tiedän, tosi tyhmää ja sit ollaan ihan masiksissa kun ei tärpännytkään. Mä en tiedä miksi mä edes sallin itselleni nämä toiveiden elättelyt, kun kuitenkin tosiaan vielä imetän ja...
  15. T

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    Selis, joo, eka varsinainen yrityskierto. Minipillerit jätin kyllä jo aikaa sitten pois kun ei sopinut, mutta käytettiin muuta ehkäsyä viime kiertoon saakka ja nyt tosiaan isäntä näytti vihreää valoa, vaikkakin ajatuksena ollut että tulee jos on tullakseen. Ekaa kun tehtiin vuosi, niin nyt...
  16. T

    ¤¤ VIIKKO 46 ¤¤

    Moikka! Saanko liittyä seuraan. Olen lukenut palstoja innokkaasti, mut välttänyt kirjottelua ettei tämä nyt jo ihan armoton vauvakuume yltyis... :snotty: Elikäs meillä on entuudestaan yks tyttä (01/08) ja vaikka alunperin suunnittelin lapsille vähintään parin vuoden ikäeroa, iski mulle pari...
  17. T

    pumppaamalla ei heru maitoa

    Moikka! Minäkin kehottaisin kokeilemaan pumppausta imetyksen yhteydessä. Itse sain alussa tosi hyvin herumaan pumpulle, enää en juuri lainkaan (vauva 4 kk), hädin tuskin 10-20 ml, paitsi imettäessä. Nyt pumppaan silloin tällöin maitoa varastoon pakkaseen (omia menoja varten, kuntosali etc)...
  18. T

    Voiko 4 kk vanhalle vauvalle tulla kulmahampaat ensin?

    Kiitos kaikille vastauksista. Nyt sitten vielä jännätään tuleeko meidän neidistä pikku-dracula =)
  19. T

    Voiko 4 kk vanhalle vauvalle tulla kulmahampaat ensin?

    Niin, siis voiko tosiaan kulmahampat puhjeta ensin. Neiti on ollut jo pitkään kärttyinen, kuolannut, kalunnut käsiä, syö öisinkin tosi tiuhaan ym. " hampaan puhkeamisoireita". Mitään ei ole kuitenkaan näkynyt. Eilen illalla huomasin, että molemmat ikenet pullottaa ihan tosi selkeästi...
  20. T

    4 kk neuvolan mitat

    Meidän pieni prinsessa, eli tyttö tasan 4 kk täysimetyksellä 9265 grammaa (4230 g) ja 68,5 cm (54 cm)!!! :laugh:

Yhteistyössä