Hakutulokset

  1. N

    Elokuvat joissa tarkastellaan itsemurhateemaa?APUA

    Nyt apua, koulutehtävää varten täytyis katsoa jokin elokuva joka tarkastelee itsemurhateemaa. En nyt keksi yhtään. No vuosi nuoruudestani ois yks, mut kaveri teki siitä jo niin en viittis samasta.Mitään muita hoksaatteko? Yks ois Ben X mut sitä ei ollu Makuunissa...
  2. N

    Vuotavaan koiran kynteen?

    Ei siis vuoda enää, mutta vastaisuuden varalle. Onko olemassa jotai mikä tyrehyttää verenvuodon jos leikkaan kynnen liian pitkästi. Jotku sanoo et on mut olen kysellyt apteekeista ja tutulta farmaseutilta,eikä ne tiedä tällasesta aineesta vai olenko etsinyt väärästä paikasta?
  3. N

    Kukaan lukenut Anatomia.Monotonia.

    Onko kukaan lukenut Edy Poppyn Anatomia.Monotonian?Huippu kirja mun mielestä.Luin äkkiä ja olen ollut kirjan pauloissa monta päivää.
  4. N

    Mulla kohisi korvissa,miksihän?

    Tuossa joku aika sit.Kohisi varmaan ainaki kymmenen sekuntia niinku ois ollu veden alla.Viíraakohan mulla päästä vai onko tauti,joku korvankohina sellainen :laugh: :laugh:
  5. N

    LAHJOITAN tyttövauvalle

    vaatetta 50-70cm paitoja,potkareita,yöpukuja.muutamia.Kesämyssyjä ja sukkia.uimapuku.Pari flleece pukua olis myös koko 62/68 ja 74cm mutta käyttöä tällaiselle( toivottavasti)vasta ensi syksynä.Oulusta saa noutaa tai lähetän postikuluja vastaan.laita yv<br><br>
  6. N

    Huom,oululaiset lahjoitan

    Löytyis varastosta turhaa tavaraa ja sais hakea pois,EN LÄHETÄ kävelytuoli cd hyllykkö pyökin värinen(en ole kysynyt mieheltä lupaa saako antaa :D ) työnnettävä formula auto(jonka päällä voi myös istuskella ja ajaa) jotain vaatteitaki varmaan lasten siis lisäilen jos tulee mieleen :D laittaa yv...
  7. N

    Ja ketäs meitä paikalla?

    :wave:
  8. N

    oululaisia laihduttajia?

    Minä todella tarvisin jonkun tsemppaajan tähän hommaan.Haluaisin laihtua kymmenisen kiloa.Harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti mutta syön ihan sikana herkkuja. voitais lenkkeillä yhdessä ja tapailla salaatin merkeissä aina jos meinataan sortua ;) laita yv:tä

Yhteistyössä