Hakutulokset

  1. M

    Miten saa kuulakärkikynän jäljet pois sohvasta?

    Joo sillä ruokasooda tahnalla sain noi pois. =)
  2. M

    Miten saa kuulakärkikynän jäljet pois sohvasta?

    Oli muuten tehokasta... Kiitos! Tosi helposti lähti ne piirrokset pois =). Pitää muistaa toi jos vielä käy vahinkoja noitten kynien tms kanssa.
  3. M

    Miten saa kuulakärkikynän jäljet pois sohvasta?

    Semmonen vaalea... oisko jotain beigeä..
  4. M

    Miten saa kuulakärkikynän jäljet pois sohvasta?

    Testaillaan siis sitäkin Mielenkiintoinen jälki tuossa.. ihan kun ois piirtäny takamuksen ääriviivat sohvaan =) :D
  5. M

    Miten saa kuulakärkikynän jäljet pois sohvasta?

    Mikä on ihmesieni? :) Fairylla sain aika tehokkaasti haalistettua noita, mutta eivät näkymättömiin kuitenkaan hävinny. Syyksi piirtämiseen ilmoitettiin ettei oo tarpeeks paperia :D.
  6. M

    Miten saa kuulakärkikynän jäljet pois sohvasta?

    Pitääpi testata... Ei ainakaan tekstiilin vaahtopesu tehoo...
  7. M

    Miten saa kuulakärkikynän jäljet pois sohvasta?

    Toimiiko tuo sit ihan kankaisellekin sohvalle?
  8. M

    Miten saa kuulakärkikynän jäljet pois sohvasta?

    Osaisko kukaan neuvoa miten sais ton sintin kuulakärkikynällä tehdyt taideteokset pois sohvasta :/ ?
  9. M

    tarviiko joku lasten vaatteita 90 ->

    Meillä ois tytön vaatteille tarvetta =)
  10. M

    Pyörään lastenistuin..tietääkö kukaan hintaa jne

    Tuli tossa hankittua fillari ja oisin kyselly, että tietääkö kukaan hintaluokkaa mitä lasten istuimet siihen maksaa? Ja kuinka vanha/iso muksu siihen mahtuu :)?
  11. M

    Itkuherkkyys ja masennus

    Hei, miulla masennus ilmeni siinä, että kotitöiden tekeminen oli lähes ylivoimaista, olin niin loputtoman väsynyt, suorastaan kuoleman väsynyt. Samoin itkin todella paljon, jopa ihan syyttä ja joskus itkin suoranaista väsymystä. Asiasta pitää reilusti puhua lääkärille, mihinkään ei tehdä...
  12. M

    Onko tästä masennus/paniikkilääkkeestä kokemusta?

    Hei, mie olen syönyt sitalopraamipohjaisia lääkkeitä (kauppanimi Sepram, citalopram, cipralex, cipram jne.) jo yli neljä vuotta. Cipralex ei sopinut miulle ollenkaan, yöunet meni ja haukottelin ihan koko ajan. Sepram on sopinut tosi hyvin. Syön siis Sepramia masennukseen ja paniikkikohtauksiin...
  13. M

    Jyväskylä ja lähistö

    Kahden prinsessan (11/00 ja 03/05) yh-äippä kaipailisi ystäviä kahvitteluun , ulkoiluun, shoppailuun yms =).
  14. M

    Yh-äitejä Jyväskylästä?

    nostetaas kerran =)
  15. M

    Yh-äitejä Jyväskylästä?

    Olen 28-vuotias kahden tytön (4 v ja 4 viikkoa) yh-äiti Jyväskylästä. Löytyiskö seuraa muista yh-äiteistä ja myös ei yh-äideistä :) ?
  16. M

    Jälkivuoto sektion jälkeen

    Onko muilla ollut jälkivuotoa sektion jälkeen? Ekan sektion jälkeen vuosin 6 viikkoa aika reippaasti, mutta nyt ei ole ollut jälkivuotoa oikeastaan ollenkaan.
  17. M

    Hohoi JKL/Muurame!

    Heipä! Täälläpä yksi mamma Jyväskylästä :). Ikää mulla 27 vuotta ja tyttärellä 3,5 vuotta. Juniorin laskettuaika helmikuun lopussa. Jos kiinnostaa niin pistäpä mailia osoitteeseen: miiae76@jippii.fi , niin jatketaan juttua =)
  18. M

    Ystäviä Yh-äipälle?

    Moi! Olen 27 vuotias äippä Jyväskylästä. Tytär 3,5 vuotta ja juniorin laskettuaika on helmikuun lopulla. Jos kiinnostaa niin pistä mailia osoitteeseen: miiae76@jippii.fi

Yhteistyössä