Hakutulokset

  1. M

    Mikä on erikoisin nimi jonka olet kuullut?

    Vuosia sitten luin lehtijuttua erikoisista nimistä ja mieleen jäi poika nimeltä J Sees Steinway ja tyttö nimeltä Ainut Vain Marjaana!
  2. M

    Voi paska!

    Jos et sitä kebabia halua,niin lähetä tänne..minun mahaan kyllä mahtuu!!
  3. M

    muahahhaahahahaaaaa xD

    Minulle tuli heti mieleen tuosta naapurin äijästä,että ei tuommoisella ihmisellä pitäisi olla minkäänlaista lemmikkiä,jos ekana pitää mainostaa minkälainen tappajakoira on tarkoitus hankkia!! Joo ja voihan sitä tietysti erehtyä rodusta..onhan kultsulla ja pittbullilla molemmilla karvapeite ja...
  4. M

    onkohan kukaan yh täällä harkinnut

    Ollaan erään ystäväni kanssa aina välillä väännetty vitsiä siitä,että perustetaan yhteinen kommuuni (hänellä myös yksi poika),mutta ollaan päädytty siihen,että ehkä ollaan pidempään ystäviä,kun pidetään vähän etäisyyttä ja omat huushollit! Itselläni on sen verran erakkomainen luonne,että en...
  5. M

    Lyömisestä

    Mielestäni tuo lyöminen pitäisi saada loppumaan heti alkuunsa,vanhempana sitä on vaan entistä vaikeampi hillitä. Oma poikanikin mätkii välillä ja olen vaan joka kerta lujasti kieltänyt tekemästä niin ja sanonut,että lyöminen sattuu..jos huitominen edelleen jatkuu,tartun kiinni ranteista ja...
  6. M

    Ärsyttääkö muita yhtä paljon tämä jatkuva sade?!!

    Täällä idässä on satanut nyt pari päivää putkeen..alkuviikosta oli hellettä täälläkin.
  7. M

    Ärsyttääkö muita yhtä paljon tämä jatkuva sade?!!

    Kaupungille piti lähteä poitsun kanssa,mutta eikös justiinsa rupea satamaan kuin saavista kaatamalla,kun sain jätkän rattaisiin!Nukutin sitten pienen tänne sisälle ja nyt tietenkään ei sada.. Onkohan minulla vaan harvinaisen lyhyt pinna,mutta kun ärsyttää tämä sisällä kökkiminen..no,nyt tulee...
  8. M

    Antakaa tukea, please!

    Sinulla oli varmaan ihan syytäkin sille nalkuttamiselle,vai rääkkäsitkö vaan ilkeyttäsi ukkoparkaa niin,että ei äijällä enää korvat kestäneet kuunnella?!Tyypillistä miesten logiikkaa kääntää asiat toisen syyksi,aika paljon sanoo se,että ei edes halunnut lähteä hakemaan ammattiapua tulehtuneeseen...
  9. M

    häätö.

    Voi v.ttu,että rupesi keittämään,kun luin tästä ketjusta ihmisten kommenntteja!!Hienoa,että teillä arvostelijoilla on asiat niin hyvin,että on varaa heittää täällä jälkiviisaita kommentteja tyyliin:"hanki parempipalkkainen työ,niin saat laskusi hoidettua ajoissa" .Maksuvaikeuksiin voi joutua...
  10. M

    Kenellä väljin römpsä??

    Hyvä kun annoitte uuden bisnesidean..rahapulassani olen jo suunnitellut römpsäni myymistä siihen alkuperäiseen tarkoitukseen,mutta tätä keskustelua seurattuani taidan suunnata ajatukset tuonne majoituspuolelle..keskikokoinen perhe mahtuu lämpimään pesääni ihan kivuttomasti ja kuten joku jo...
  11. M

    mikä on tämän hetkinen haaveesi?toteutuuko koskaan?

    Minä haaveilen siitä,että joku päivä pystyisin olemaan oikeasti onnellinen ja tyytyväinen elämääni ilman turhaa stressiä ja katkeruutta menneistä tapahtumista..haaveilen myös tapaavani ennemmin tai myöhemmin mukavan miehen,jonka kanssa voisin olla oma itseni ja ehkä jopa saada lisää lapsia.
  12. M

    Mikä oli kamalinta synnytyksen JÄLKEEN?

    Unenpuute,vessassa käyminen tikatun alapään kanssa,jälkivuoto sen lisäksi,että synnytyksen aikana menetin luvattoman paljon verta..ylivoimaisesti pahin shokki oli kuitenkin se,että lopultakin meni jakeluun,että minun vastuullani on pieni ihmisen alku ja oikeasti olen ihan pallo hukassa!!
  13. M

    Huoltajuuskiista käräjille..neuvokaa ketkä asiasta tiedätte?!

    Erosimme virallisesti lapseni isän kanssa puoli vuotta sitten,huoltajuus- ja elatussopimukset tehty lastenvalvojan luona.Yhä edelleen kuitenkin olemme paljon tekemisissä olosuhteiden pakosta ja tilanne menee helposti molemminpuoliseksi uhkailuksi ja riitelyksi..jos en tanssi ex-mieheni pillin...
  14. M

    Vedänkö taas kerran ihan turhaan herneet nenään??!

    Niin kun siis ex-anoppini on nyt vaihteeksi innostunut mummoudestaan niin paljon,että lähettelee valokuvia ja kortteja jatkuvalla syötöllä..ihan kiva tietysti,että lapsenlasta muistaa,mutta itseäni ärsyttää suunnattomasti se,että anoppi kutsuu nykyistä miesystäväänsä lapseni (vara)ukiksi ja...
  15. M

    Koko illan mietin että jotain on nyt jäänyt tekemättä ja nyt sen muistin..

    Minulla on jatkuvasti semmoinen olo,että jotain on unohtunut ja yleensä onkin!Kaiken huippu oli viime kuussa,kun alkoi menkat ja tajusin,että terveyssiteet on loppu..menin kauppaan,ostin kaikkea muuta paitsi siteitä..lähdin uudestaan kauppaan ja unohdin taas ne saamarin rätit.Jätin homman siltä...
  16. M

    Olettekos kaikki nenä telkkarin ruudussa kiinni?? kun tulee peniksestä asiaa...

    No kun ei noita miesten vehkeitä ole turhan paljon viime aikoina ollut näkyvissä..vähempikin kyllä riittäisi meikäläiselle!
  17. M

    saisiko 30cm vehkeen omistaja käydä nusaseen sua?

    En usko,että tuntuisi kauhean hyvältä..en mitenkään erityisesti nauti kivusta!
  18. M

    Hösellättekö aina useampaa asiaa yhtäaikaa?

    Itselläni on jatkuvasti monta "projektia" meneillään..nytkin palstailen täällä ja katson samaan aikaan nelosen dokkaria.Päivät menee säntäillessä sinne tänne;teen yhtäaikaa ruokaa,siivoan,puhun puhelimeen ja leikin lapsen kanssa..rentoutuminen on tosi vaikeaa ja kärsin jatkuvista...
  19. M

    Normaalia pojan käytöstäkö?

    Meillä poika myös tykkää "järjestellä" vaatteita ja sovitella niitä useimmiten päähänsä..äidin rintaliivit etenkin ovat kiva juttu,kun kupit törröttää ohimoilla.Poitsulla ikää kohta puolitoista vuotta,enkä ole asiasta mitenkään huolestunut!
  20. M

    JOS ÄITI ON STRESSANTUNUT RASKAUSAIKANA..........

    Poikani on kyllä päällisin puolin täysin terve ja ikäisekseen todella hyvin kehittynyt.Vauvana vaan nukkui todella levottomasti yönsä ja mietin monta kertaa,että voisiko ainakin osittain olla syynä raskas ja epäsäännöllinen työni,joka kiristi hermojani jo ennen raskaaksi tuloa.

Yhteistyössä