Hakutulokset

  1. D

    Staraokesta

    Joo ei ne oikein lapsille sovi minunkaan mielestä..Lastenlauluja kuitenkin on aikas paljo mitä siinä vois laulaa.. D
  2. D

    Onko tämä riittävä syy erota???

    Ei minun mielestä siltikään kannata omaa elämää tuhlata tuollaiseen jota ei kiinnosta, varmasti löytyy sullekin sellanen jota kiinnostaa! Ihan turhaa odottaa et se muuttuis, ei tuu tapahtumaan! D
  3. D

    Onko tämä riittävä syy erota???

    Minä olisin ihan kokeeks pari päivää hiljaa, en kyselis mitään enkä muutenkaan puhuis mitään..Jos ei tehoa niin sitten on jotain tosi pahasti vialla. En sano tätä ilkeyksissäni, mutta mulle tulee vaan mieleen yks asia, miks mies on tuollanen..Sillä on toinen nainen..Inhottavaa sanoa tää, mut jos...
  4. D

    mikä rangaistus 9 vuotiaalle tässä tapauksessa?

    Minkä ihmeen takia tuon ikäsellä on oma kännykkä? Ihan outoo minusta..
  5. D

    Mitä tekisit PUNAKAALISTA ??

    Punakaali-puolukka-salaattia=) Nam!
  6. D

    siis onko nykyään harvinaista viedä 9kk hoitoon?

    Siellä taasen joku alkaa heti provoilee..Tosi typerää..:( D
  7. D

    Tunnistaako tuon joku et kuka tuo pedofiili on?

    Iltalehden sivulla on tuo juttu..
  8. D

    Lastenmusaa jota aikuinenkin jaksaa kuunnella!

    Meillä on tällanen ku LASTEN IKIOMA MUUMI-levy, ne on oikeesti hyviä ja mie kuuntelen niitä ihan mielelläni! Sama laulaja kaikissa lauluissa, joka laulaa sen tunnusbiisinkin! D
  9. D

    Kiva..

    Noup D
  10. D

    Mielipiteitä tästä ristiäis menusta?

    Pitääkö ristiäisissä olla noin paljo kaikkee..? D
  11. D

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 kesäkuussa***

    Siis ihan kun mun suusta..spooky... :o Meillä on just samanlaista, esikko ei tod. oo agressiivinen vauvaa kohtaan vaan päinvastoin, vähän liiankin innokas hoitaja ois, joutuu vähän toppuuttelemaan :heart: Mut sit minua kiusaa kahta kauheemmin aina..Ja äänenkäyttö on ihan hirveetä, ei...
  12. D

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 kesäkuussa***

    Minä ilmoittaudun kans mukaan! Täällä on vauva-arki lähteny yllättävän kivuttomasti käyntiin. Tyttö syö hyvin, nukkuu yöt yhdellä heräämisellä ja muutenkin ihan ok. Silmäkin on jo kunnossa, antibiootti puri siis onneks. Meillä ois ristiäiset kolmen viikon päästä ja nimikin on jo valmiina...
  13. D

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Meillä oon huomannu saman tuosta sormien ihon kuoriutumisesta, en muista et esikolla ois tolleen lähteny.. D
  14. D

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Ma 19.5. klo 16.27 meille syntyi ihana pieni tyttövauva(rv 41+3). Painoa hänellä oli 3670g ja pituutta 50,5cm. Synnytys meni hyvin vaikka olikin kivulias, koska kivunlievitykset eivät jostain syystä tepsineet. Synnytys kesti 6 h 57 min. Keskiviikkona päästiin kotiin, mutta jouduttiin...
  15. D

    Kumpi sattuu enemmän: gynetutkimus vai eka yhdyntä???

    Luultavasti gyne.. D
  16. D

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Onnea vauvautuneille!!!!!!!! :heart: Jossu-71 Sulle kans tsemit huomiseen!! Minua ei vielä jänskätä, mut luultavasti en saa nukuttua.. Pitää jo viiden aikaan herätä kun kuudelta jo pitää lähtee ajamaan. Puol kasi käynnistys ja meillä matkaa sairaalaan 100km.. HUH! Nyt lähen kuiteski lukee...
  17. D

    Kannatti tutkia ukon kännykkä

    Vähänkö kuolisin jos oisin siun tilanteessa.. |O Voimia! :hug: D
  18. D

    minkäs pituisia ootte?

    166cm ja paino tällä hetkellä aika paljo..heh.. D ja mahan asukki 41+2
  19. D

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Siis minä veikkaan et vauvelis painaa n.3,5kg..Ei se nyt noin isoks voi kasvaa..Jos siis tuo painoarvio on tehty noilla viikoilla..Kun n.210g/vko kasvaa 37 vkosta eteenpäin.. D

Yhteistyössä