Hakutulokset

  1. F

    varhaisultra

    Itse kävin eilen ultrassa ja juuri ja juuri näkyi syke. Viikoista tosin en osaa sanoa kun raskauskiekon mukaan olisi jo 6+2, mutta lääkäri sanoi, että just ja just 5 viikkoa. Ei tosin kysynyt kuinka pitkä kierto minulla on. Eikö se vaikuta hieman noihin viikkoihin?
  2. F

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Halaukset Oceanille ja kahdenemolle. En voi edes kuvitella kuinka ikävältä teistä tuntuu. Itse kävin tänään lääkärissä ja ultrattiin kovien vatsakipujen vuoksi. Olin ihan varma, että jotain pielessä. Lääkäri kuitenkin juuri ja juuri erotti ruudulta pienen mustan läiskän jonka sisällä sykki...
  3. F

    kauanko meni yrittämisessä

    Täälläkin tärppäsi heti ekasta ja 6.viikolla ensimmäistä odotellaan.
  4. F

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Voimia sinulle kahdenemo :hug: Toivon sydämeni pohjasta, että pikkuisella siellä on kaikki kunnossa. Tiedän kokemuksesta, kuinka raskasta epävarmuus on. Itselläni ollut viikon ajan aika voimakkaista kramppeja mahassa. Nyt kylläkin helpottamaan päin. Alkuviikosta kuitenkin tuli sellaiset...
  5. F

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Tuon Tekayn raskauskiekon mukaan minulla olisi viikkoja jo 6+1, vaikka kalenterin mukaan olen laskenut, että viikkoja olisi vain 5. Vaikuttaako lyhyt kierto asiaan? Ja kuin luotettava tuo kiekko on?
  6. F

    Voimakkaat alavatsakivut?

    Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Aamun jälkeen ei ole ollut kipuja, joten toivottavasti rauhoittuu pikku hiljaa. Ihanaa kuulla, että ei välttämättä tarkoita, että jotain olisi pielessä. Lääkäriin kuitenkin perjantaina varmistamaan, että kaikki kunnossa.
  7. F

    Voimakkaat alavatsakivut?

    Vuotoa ei ole tullut, vaikka kipuja on ollut jo melkein viikon.
  8. F

    Voimakkaat alavatsakivut?

    Onko voimakkaat alavatsakivut normaalia alkraskaudessa. Viikkoja menossa 5+2 ja kivut alkoivat noin 4. viikon lopussa. Aluksi tuli vain sellaisia hetkellisiä kramppeja harvakseltaan, välillä voimakkaampia ja välillä lievempiä. Viime yönä tuli kuintenkin voimakkaampaa kipua, joka kesti kauemmin...
  9. F

    N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

    Kiitos oikein paljon onnitteluista! Tuli hieman huono omatunto kun tulin tänne hehkuttamaan. Joukossa on kuitenkin monta jotka ovat joutuneet pettymään. Toivon kovasti yritysonnea kaikille ja paljon plussia! :) Tänään piti vielä käydä koulun terveydenhoitajalla varmistamassa kun en millään...
  10. F

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Mahtuuko vielä mukaan? :) eilen tosin vasta plussasin, mutta laskujen mukaan 5:llä viikolla ollaan.
  11. F

    N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

    Täällä ollut kunnon mahakipuja viimeiset pari päivää. Alavatsaa repinyt ja kramppaillut. Eilen sitten testasin ja plussa tuli. Pää pyörällä, ei vielä usko todeksi, että näin pian tärppäsi :)
  12. F

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Täällä testattiin eilen ja plussa tuli. Pää ihan pyörällä, eikä vielä oikei tahdo uskoa, että plussa tuli. Maha on ollut aikas kipeä viimeiset päivät, ihan kunnon kramppeja. Osaako joku sanoa onko syytä huoleen vai onko ihan normaalia?
  13. F

    järjetön vatsakipu

    Täällä kanssa ollut todella kovat kivut mahassa. Tosin ei ihan noin voimakkaat kuin sinulla. Itse kanssa heräsin melkoisiin kramppeihin viime yönä ja nytkin välillä juilii aika kovasti. Menkat on jo 6päivää myöhässä.
  14. F

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Täällä ei olla uskallettu vielä testata, vaikka kp. 27/22-24 menossa. Odottelen, että netistä tilatut testit saapuu ja testaan sitten. Kummempia oireita ei ole ollut. Rinnat kylläkin tosi arat ja alavatsa kipeä/turvoksissa. Tosin on ollut niin kipeä maha välillä, että meinaa huolestuttaa.
  15. F

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Noissa päivityksissä on väärä päivämäärä. Nyt on sunnuntai 29.4. Ja ainakin minun kp on väärä. Menossa jo 23/22-24..
  16. F

    N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

    Liitynpä minäkin tänne kanssasisarten joukkoon :) 20 vuotta täynnä ja ensimmäisestä kuumeillaan. Kp 20/22-24 ja ensimmäinen yrityskuukausi meneillään. Ei vaan jaksa uskoa, että olisi vielä tärpännyt kun ei mitään oireitakaan ole, paitsi rinnat kipeät. Mutta silti jänskättää...
  17. F

    ***Viikon 18 jännääjät***

    Ilmottaudunpa minäkin tänne. Meillä tosin vasta ensimmäinen yrityskuukausi menossa, joten tuskinpa on vielä tärpännyt. Varsinkin kun kierron säännöllisyys on mitä on. Mutta silti jännittää... Nyt menossa 19/22-24.
  18. F

    raskausoireketju(mahd.)

    Minulla viime kierrossa ei kuulunut menkkoja ja oli kaikki mahdolliset oireet (väsymys, pahoinvointi, kipeät rinnat jne.) Tein testin kun menkat oli viikon myöhässä. Nega tuli ja heti perään alkoi menkat :( tais olla poissa psyykkisistä syistä, vaikka en omasta mielestäni stressannu ollenkaan...
  19. F

    Mitäs tekisitte minun housuissa?

    :headwall: PAHALTA KUULOSTAA :headwall: Kyllä sinuna olisin aika kurkkuani myöten täynnä......ihme hiippailua ja se ettei vastata puheluihin ,ollaan yötä pois kotoa ,ai,ai,ai!!! :/ MInun mieheni jos uskaltaisi olla YHDENKIN yön pois kotoa ravintolareissun jälkeen,niin tietää sen ettei...

Yhteistyössä