Hakutulokset

  1. B

    täytekakku-kuva pinoa , kiitos!!!!!!!!!!!!!

    :p
  2. B

    kakkukuvaketju!

    mulla olis kakun kuvia mutta en osaa lisätä niitä B) :attn:
  3. B

    HEI! PAANPA TAAS ALULLE MIELIPITEITÄ JA MITÄ MUISTAT MINUSTA KETJUN. HALUKKAAT ILMOTTAUTUKAA KETJUUN.

    ei taia minustakaan muistaa kukaan mitään ... oon ollu pitkään pois nyt kun ei puoleen vuoteen joutanut koneelle ku rakennettii
  4. B

    ONKO MUITA MARIMEKKO FANEJA? MITÄ MARIMEKKOA OMISTAT?

    MULLA ON: VERHOJA MUSTA UNIKKO KEITTIÖSSÄ RUSKEA APPELSIINI KHH PUNAINEN MINIUNIKKO TYTTÖJEN HUONEESSA KELTA/LIME UNIKKO VERHOT ODOTTAA MYYNTIÄ TAULUJA KELTA/LIME ISO TAULU HARMAA SÄVYINEN HEINÄT ISOTAULU LAMPPUJA KEITTIÖSSÄ, TYTTOJEN HUONEESSA PYYHKEITÄ(KIVET, RAITA ?, SAIPPUA...
  5. B

    Melisalle toinen nimi?

    MELISSA MARJETTA
  6. B

    Saiskos keittiökuvia?kiitos

    nostan
  7. B

    Saiskos keittiökuvia?kiitos

    MEILLÄ ASUU VAIN 9 HENKEÄ JOTEN TOTTAKAI ON NUIN SIISTIÄ KUN KUVISSAKIN...:) JA ILOHAN UUTTA KOTIA ON PUUNATAKIN;)
  8. B

    Saiskos keittiökuvia?kiitos

    NAKYYKÖ NUISTA TUO KAAPIEN OVEN VÄRI? SE ON MOCCA.WENGE NUO NÄKYVÄT SIVUSTAT JA HARMAATA TASOT JA VÄLITILA--EI LAATTAA--
  9. B

    Saiskos keittiökuvia?kiitos

    jos mun tarkoitat niin pöytätaso on laminaattia, harmaata, bambusäle-muistaakseni-välitila on samaa kun pöytätasot. pöytä on tehty koivu levyistä jotka petsattu samalla wenge sävyllä kuin kaapistojen sivut. jalat on putkijalat.
  10. B

    Saiskos keittiökuvia?kiitos

    jos jota kuta ees kiinnosstaa mun uus keittiö :kieh:
  11. B

    Saiskos keittiökuvia?kiitos

    lamppu on vielä väärässä kohdassa. siirretään keskelle pöytää. verhot ja verho tanko odottaa vielä laittoa kun olemme vajaa 3vk sitten muuttaneet...:) Verhoiksi tulee marimekon mustaa isoa unikkoa kappa...
  12. B

    ONKO INDUKTIO JA KERAAMISEN LIEDEN VÄLILLÄ HINTA EROA?

    JA MITÄ MERKKIÄ SUOSITTELET...
  13. B

    keraaminen liesi ja induktioliesi...mitä eroa?

    KIITOS! KÄVIN TESTAA UUDEN PAISTINPANNUNI ..MAGNETTI PYSYY POHJASSA JA UUDIMMISSA OPA NORM KATTILOISSA PYSYI MYÖS MUTTA VANHIMMAT( YLI 10V ) NIISSTÄ EI PYSYNY
  14. B

    keraaminen liesi ja induktioliesi...mitä eroa?

    LUKEEKO SE AINA SE INDUKTIO? MÄÄ OSTIN UUDEN PASITIN PANNUN OPA JOSSA POHJASSA KUKVIO MERKINNÄLLÄ, KAASU JA NORMAALI LIEDET JA YKS ON ERILLAINEN
  15. B

    keraaminen liesi ja induktioliesi...mitä eroa?

    mulla on nyt valinnan eessä kumpi nuista? mitä eroa ja mistä tiedän kattiloista sopiiko ne tuolle induktio liedelle....kokemuksia??
  16. B

    Tekasin kuopukselle nimpparikaakun! (kuva)

    laitetaanko se jäisten vai sulaneiden marjojen päälle

Yhteistyössä