Hakutulokset

  1. E

    *TheTammikuu2008*

    Toivon kaikkea hyvää sinulle, ja perheellesi ja Paljon Voimia :hug: Jos haluat, niin laita yksityisviestiä =)
  2. E

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol. 3

    Voimia Pötkylä :heart:
  3. E

    *TheTammikuu2008*

    Onnea kaikille Vaavin saaneille,ei meinaa perässä pysyä kun ei koko ajan koneelle kerkiä :D Laitoin profiiliin tumpin kuvan. Minulla oli opiskelija salissa n.15 min, ei siinä vaiheessa haitannut enää mitään :laugh:
  4. E

    *TheTammikuu2008*

    Heippa kaikille pitkästä aikaa :hug: En ole jaksanut kirjoitella, syksy oli monella tapaa rankkaa aikaa... Meille syntyi tyttö 2.1.2008 eli laskettuna päivänä. Pituutta oli 50cm, ja paino 3820g Kotiin päästiin jo 3.1 Maanantaina pitää käydä vielä lastenlääkärin tarkastuksessa. Synnytys oli...
  5. E

    kotona ollaan odotetun PLUSSAN kanssa :)

    Hirveästi Onnea plussasta :flower:
  6. E

    äiskät vm.71

    Minulla lapsia 6, seitsemättä odotetaan =) Tytöt -90,-94,-96,-98,-02 Poika-03 La 2.1.2008
  7. E

    *Tammikuu2008*HEINÄKUU

    Hei vaan kaikille,en oo jaksellu pitkään aikaan kirjotella. Täällä ollaan vm-71 eli varmaan vanhimmasta päästä,Hui :laugh: Esikoinen täytti sunnuntaina jo 17 :o Äkkiä se aika menee... Vähän alkaa keskenmenopelko hellittää, mutta nyt on alkanu jo pikkusen "supistella" eli maha kiristelee...
  8. E

    Niskaturvotus..

    Minulla ei tuota niskaturvotusta otettu kun en äitipolille silloin päässyt,aika olisi ollut viikolla 12+6, nyt 14+2. Eli niinkuin Meirami tuossa jo kirjoittikin,niin eivät ainakaan täällä Keski-Suomen äitipolilla enää ottaneet viikon 13 jälkeen.
  9. E

    *Tammikuu2008* KESÄKUU

    En oo jaksanu kirjotella pitkään aikaan, väsyttäny ihan kamalasti :( Kävin tiistaina taas ultrassa,vauveli oli jo melkein 4cm :) LA on nyt 2.1.2008 eli viikot nyt 11+1 Ens viikolla on sit lääkäri-neuvola ja äitipolilla niskaturvotus-ultra. Kaikki onneksi hyvin,vaikka vielä pelottaa meneekö...
  10. E

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    B) Tänään on ollut loisto päivä. Kävin sit siellä ultrassa,ja kaikki kunnossa =) viikot 7+3 niinkun pitikin,ja hyvin kuului sydänäänet. seuraava ultra sit viikolla 10+4 jolloin saadaan jo kunnolla mitatkin. :flower: onnea kaikille uusille.
  11. E

    Vihdoinkin, POIKA tuli

    Paljon Onnea :flower:
  12. E

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Jännitystä ilmassa... Tänään ultra 12.30 Yskä hirveä,miehellä keuhkokuume,ja poikakin jo yskii :\| Ilmoittelen sit kuinka käy....
  13. E

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Hei taas,ja voimia kaikille joiden raskaus ei ole sujunut hyvin :hug: Tänään minulla ja miehelläni 1-vuotis hääpäivä :) viikot 7+ Ultra onneksi jo maanantaina,hermostuttaa onko siellä mitään,aika vähän oireita vieläkin. Ei oksentelua vieläkään,nyt iski Flunssa. Onko teillä muilla ollut mitään...
  14. E

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    :hug: kahdenemo. Neljä keskenmenoa olen saanut,ja tiedän ehkä mitä tunnet :'( Sain uuden ultra-ajan ensi maanantaille jolloin viikot olis 7+3 Silloin pitäis jo sykkeen näkyä,mutta mittoja ei välttämättä vielä saada. Täällä on niin vanhanaikainen kone. :flower: uusille odottajille.
  15. E

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    :hug: kahdenemolle. Toivon että kaikki hyvin siellä. Itellä viikot 6+2 enkä vielä oo oksennellu,tissit kasvanu ja kipeet,ja vähän huonoa oloa ja väsymystä,mutta ei muuta. Ja kyllä välillä pelottaa että onko kaikki hyvin :'( Kun eka ultrakin on vasta loppukuusta. Millonkahan mahtaa syke...
  16. E

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Heippa vaan kaikille, tervetuloa kaikki uudet mammat :flower: Viikkoja nyt 5+2 Väsyttää,palelee,ja rinnat ihan turvoksissa. Vielä ei oo joutunu oksentaa vaik huonoa oloa on ollutkin :'( Koko ajan oottaa eka ultraa,et näkee et kaikki on hyvin... Mut nyt pitää painua nukkumaan,menee nää mun...
  17. E

    suurperheitä?

    meillä kuusi lasta (90,94,96,98,02,03) ja seitsemäs tulossa 1/08. Miehellä lisäksi 2 lasta (91,92) Eli eiköhän tässä suurperheellisiin kuuluta :)
  18. E

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    ai niin, sairaala oli Ksks B)
  19. E

    tammikuu 2008

    Nyt on sitten soitettu neuvolaan. Eka ultra 29.5.07:) Nyt on kuulemma viikot 4+5 eli sit olis jo 8+4! Toivottavasti kaikki menee hyvin, nuorin lapseni on nyt 3 ja puoli vuotta. Sain pahan keskenmenon kesällä 2005, silloin oli viikkoja jo muistaakseni 9. Sillä pyysinkin ultran jo vähän...
  20. E

    tammikuu 2008

    laskettu aika ilmeisesti 4.1.2008, pitänee huomenna soitella neuvolaan. Kuusi ihanaa lapsukaista on,mutta myös neljä keskenmenoa. Halit kaikille:)

Yhteistyössä