Hakutulokset

  1. N

    apua oksutautiin

    onko kellään vinkkejä pahanolon lieventämiseen? meidän 1v3kk on oksentanut tänään 2 kertaa, mutta muuten on voimissaan ainakin suurinpiirtein. lämpöäkään ei ollut. voi meijän pientä raasua...
  2. N

    vuoden lapset ja uutiset -kirja

    onko teillä käynyt joku asiamies tai edustaja myymässä kyseistä kirjaa? siis kyse on kirjasta, jossa on kerrottu lapsen syntymävuoden uutiset ja sinne saa kuvan omasta lapsesta. ja siellä on saman alueen lasten kuvia, ei siis koko suomen. kanteen painetaan lapsen nimi kultaisin kirjaimin. ainoa...
  3. N

    kuivaksiopetteluhousut

    heippa! kyselenpä teiltä taaperoiden äideiltä vinkkejä. Eli poikani on vähän yli 10kk ja tekee tarpeensa pottaan, vaippa tosin on käytössä ja pysyy pitkään kuivana. tosin joskus pikku pissa sinne lirahtaa. kysynkin vinkkejä kuivaksiopetteluhousuista. Popolino trainers vaikuttaa...
  4. N

    pistetään tännekin

    http://www.mattinykanen.net/thoughts.html :laugh: :laugh: tuli oikein vedet silmissä naurettua :laugh:
  5. N

    Sain kuin sainkin...

    ...ihanan vuoden vaihteen! Tänään tuli plussa ja olen leijunut pää pilvissä koko päivän!
  6. N

    Minkä kokoinen olet itse ollut puolen vuoden ikäisenä?

    selasin tossa nimittäin omaa neuvolakorttiani ja vertasin poikani korttiin. omat mittani olivat 67 cm ja 7320g kun taas poikani on 70,8cm ja 9535g. Hauska vertailla :D
  7. N

    seksi

    miten pian synnytyksen jälkeen harrastitte seksiä? meillä tais mennä 2-3 viikkoa.
  8. N

    mitäs ootte tänään tehny ja mitä suunnitelmis?

    me käytiin aamulla kaupassa ja moikkaamassa mun kummitätiä ja serkkua. nyt tultiin kotiin ja syötiin. :D huomenna on tarkoitus siivota ja lepäillä. siivoominen ei vois taas yhtään vähempää kiinnostaa (mitähän kekseis ettei tarttis :whistle: ) kirjoittelinpa tällaista arkista ikuisten...

Yhteistyössä