Hakutulokset

  1. S

    Paras biisi?

    Löytyi, lisää takapenkin britaxien heiluttajia :D http://www.youtube.com/watch?v=9P9V3IkI3zo http://www.youtube.com/watch?v=Bxq_EkJ7gFE
  2. S

    Vanhat ihmiset ei kyllä enää opi

    Ymmärrän. Meillä muksu kuumeessa (itse olen ollut jo viikon mutta sitä ei lasketa, kun on kiirettä). Mun olisi pitänyt olla huomenna konttorilla. Tärkeäkin asia. Toisaalta huomenna siellä on muitakin, tiistaista eteenpäin ei ole. Miehen työn deadline huomenna. Mies voi jäädä tiistaina. Ei ole...
  3. S

    Vanhat ihmiset ei kyllä enää opi

    Ihan kirjaimellisesti :saint: .
  4. S

    Vaihtaako joku täällä uudet puhtaat pikkarit illalla nukumaan mennessä ja silti vielä aamullakin?

    No joo vaihdan tietty. Suihkun jälkeen laitetaan aina puhtaat vaatteet kaapista.
  5. S

    Osaisko joku avittaa alkuun visaisessa Miksi-kysymyksessä?

    Juuri nyt esikoinen haluaa (vielä ennen nukahtamistaan...) tietää MIKSI äitiä sanotaan juuri äidiksi? Ei nyt taas raksuta :snotty: ...
  6. S

    Mun mies on pikkumaisuuden huippu

    No nii-i! "Mun vaimo juo puolen pulloa punkkua sekä perjantai- että lauantai-iltana! Sille lienee kehittymässä alko-ongelma..." :snotty:
  7. S

    Mitä teette Jouluna jälkiruoaksi?

    Luumukräämiä ja kermavaahtoa :p . Ja siihen sotkuun ei muu perhe koske pitkällä tikullakaan :D .
  8. S

    Mun mies on pikkumaisuuden huippu

    Kehtaa tuossa vinoilla, kun lipitän nyt loput puolet siitä eilisestä punaviinipullosta |O . Tarkennuksen vuoksi kyse on peräti 25 cl:n pullosta :snotty: .
  9. S

    Lapsella synttärit ja rouva lähti pikkujouluihin!

    Sun rouva on todellinen törkimys |O . Hauvaparat jäi ihan ilman pikkujouluja! Lapsi sai synttärit, sä sait hoivattavaa mutta rekku ei saanut kuin tavallisen murkinan.
  10. S

    Onkos peliä....

    Kiitos jälleen :flower: !
  11. S

    Onkos peliä....

    Tuleeko ylin viiva 0:aan? Ja onko harmaa ympyrä 2:een? :ashamed:
  12. S

    Mitäs tykkäätte tästä talosta?

    Iso tontti. Talo kyllä aika karu hintaansa nähden. Jos tykkäätte, niin menette katsomaan.
  13. S

    Onkos peliä....

    Kiitos :flower: ! Samanlainen kuin tietsikassakin ;).
  14. S

    Onkos peliä....

    Mulla on qwerty-näppis kännyssä, voiko joku avittaa numeroissa :ashamed: ?
  15. S

    Lasten eriarvoistamisesta joululahjoissa

    Keittis, sun exä on aika hyvin kehittynyt vuosien varrella :o . Mun mielestä ei ole eriarvoistamista, jos hankkii lapsille sitä mitä he toivovat/tarvitsevat vaikka summat ovat erit. Eriarvoistamista on vaikka se, että toinen tarvitsee villasukat ja saa ne, toinen taas hanskat ja saa...
  16. S

    Lapsella synttärit ja rouva lähti pikkujouluihin!

    Ja kun rouvan lähdöstä on tunti, niin johan alkaa palstalla vokottelu |O ! ;)
  17. S

    Mulla on tänään synttärit ja eroon just

    Helpottiko?
  18. S

    Kyllä on joillain priorteetit! Hitto pisti vihaksi, sukulainen soitti!

    Nää on niitä aiheita, että on parempi olla hiljaa kun ei ole mitään hyvää sanottavaa :| .
  19. S

    hirveitä äiti-ihmisiä olette ja isäkin joukossa

    No kuka meistäkin tietää mitä me oikeesti ollaan ;) . Jos siis pointtina oli vanhempien alkon nauttiminen...
  20. S

    Saitteko lapsena jouluks kaiken mitä toivositte?

    No hitto, samat toiveet ollut meillä :D ! Juu, en minäkään ikinä saanut edes ponia ;) .

Yhteistyössä