Hakutulokset

  1. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

    Erityisesti "vanhoille" tutuille Merituulelle, Vaahtokarkille ja Tirlittanille! Niin, ja Iida-liinalle pikku-kakkosesta!! Bantsku :flower:
  2. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kyllä keväässä on taikaa! Onnea! Bantsku
  3. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Vaahtokarkki, pahoittelut myös minulta, ja voimia jatkoon. Onnittelut Merilinnulle, aivan ihania uutisia! Onnea myös Sinulle Kuumetta! Toivon teille onnea matkaan! Meidän kääryle täytti 3 kk. Nukkuu hienosti yöt, yhden yösyötön taktiikalla jo mennään. On varsin ihastunut omaan ääneensä ja...
  4. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Moikka! Ja kiitos, minulle on jo päivitykseen huomaavaisesti laitettukin kukkanen.... =) Meille syntyi siis tyttö, täsmällisesti laskettuna aikana 10.2. klo 21.20 Nyt olemme harjoitelleet kotielämää jo viikon verran. Ensimmäinen viikko meni sairaalassa, kun vauvan tulehdusarvot nousivat...
  5. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Tässä vähän tarkemmin tarinaa: maanantai aamuna meni lapsivesi, ja tälläkertaa siitä ei kyllä ollut epäilystäkään, sen verran paljon sitä tuli. Supistellut oli ennen sitä, vähän kipeästikin, mutta ne loppuivat veden menoon. Vesi oli kuitenkin vähän vihertävää, joten ottivat sisään sairaalaan...
  6. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Lämpöiset onnittelut Lentikselle ( ehdit sittenkin ennen minua ) ja Annolle!!!! Tämän Mamman täsmällinen tyttö syntyi laskettuna pvnä 10.2. klo 21.20 :heart: paino 3,620, pituus 50 cm. Oli pitkähkö reissu, mutta eilen kotiuduttiin ja nyt kaikki on toivottavasti ok. Palaan tarkemmin...
  7. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Täällä vielä..... :snotty: se mitään l-vettä ollut. Kävin näytillä ja käyrillä. Ihan napakat supparit, mutta eivät ole saaneet juuri mitään aikaiseksi. Huh, tästä taitaakin tulla pitkä projekti. Oltaisiin saatu jäädäkin Jorviin, mutta mielummin tultiin vielä kotiin. Bantsku
  8. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Huomenta Ystävät! Nyt sitä lapsivettä on sitten lirahdellut jo vähän reilummin, kahden aikaan yöllä piti side laittaa. Supistuksia alkoi tulemaan kolmen aikaan, aika tiheään tulivat, mutta eivät juurikaan sattuneet. Limatulpan bongasin kuuden aikaan! Nyt olen ollut pystyssä tunnin verran ja...
  9. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Onnea Lentis, nyt se on sitten päätetty ja hyvä niin. Nyt koitat vaan rauhoittua ja lakata hermoilemasta! Minä luuulin eilen että lapsivettä tihkui, tein paperitestin ja vähän meni läpi, siis tosi vähän. Nyt se on kuitenkin loppunut, joten ei kai tässä tarvitse mihinkään tarkastukseen lähteä...
  10. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Lentis, ei kyselyt ärsytä! Luulen, että jonkinlaisia ennakoivia/harjoitus suppareita on tullut. Sellainen puristava tunne alkaa tuolta alhaalta ja leviää koko masuun ja alaselkään. Kipeitä eivät ole. Välillä tuntuu myös vähäistä painetta tuolla alakerrassa, niinkuin olisi kakkahätä! Joo...
  11. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Kiitos, Merilintu, yv:stä ja hyvä kun huomautit, en olisi hoksannut.... bantsku
  12. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    No, kävin sitten ultrassa ja sain painoarvion 3,3, kg, että ei se nyt ihan jättikokoinen ole. Vettä oli sopivasti ja kaikki hyvin! Kiinnittynyt oli, mutta ei suostunut lääkäri arvioimaan synnytyksen ajankohtaa, toivotti vaan ystävällisesti tervetulleeksi sitten kun sen aika on. =) /bantsku...
  13. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Tarrasukkia, tahmatassuja, vauvaliimaa ja kaikkea muutakin venyvää ja sitkeää Tirlittanille ja Merilinnulle! ja, Kuumetta, tsemppiä! Aika menee niin nopeaan, ainakin jälkikäteen katsottuna..... Bantsku
  14. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Ihana lukea Sarpan kuulumisa ja Metsätontun myös! Tuosta viimeisien viikkojen painon nousta, luin Neuvolan opuksesta, että voipi nousta jopa 200 grammaa per viikko, joten kyllähän sitä tosiaan voi kertyä. Ja meille taitaa kertyäkin, sf-mitta pomppasi yli kaikkien käyrien, vaikka mittaaja on...
  15. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Täällä ollaan! Menee nämä päivät äityislomalla niin vauhdilla, ettei meinaa perässä pysyä. Viimeinen neuvolalääkäri oli pari päivää sitten. Kohdunkaula on pikkaisen lyhentynyt ja pehmeä, mutta vielä täysin kiinni. Eli saatat,Lentis, hyvinkin ehtiä synnärille ennen minua! Katsotaan...
  16. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Moikka! Vautsi, tällähän on vuosi lähtenyt vauhdikkaasti käyntiin! Onnea matkaan huomiseen siirtoon Merilinnulle, ja toivon että Tirlittanille saadaan maanantain punktiossa hyvälaatuinen sato! Kuumetta, tsemppiä ja sisua sinulle. Käyn täällä seuraamassa hoitojenne edistymistä jännityksellä...
  17. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Minäkin haluaisin ehdottomasti synnyttää alateitse! tytteli on jo muutaman viikon ollut pää alaspäin, ja neuvolantäti oli sitä mieltä ettei varmaan enää käänny. Ja minä kun ole malliltani tällainen rintava, reitevä ja persevä, eli lantiotakin löytyy, niin sen puoleen ihan hyvät...
  18. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Olen lukenut muutamia kirjoja, parhaat kahdesti. Kukaan ei ole kylläkään kommentoinut lukemistani. Neuvolassa kävin eilen: Paino +180 g / vko, hemppa 120 ( JEE, 200 mg päiväannoksella vihdoin nousuun ) syke ensin tökkimisestä hermostuneena 150 mutta laski sitten 140:n. Kiltti tyttö on pää...
  19. B

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

    Katille vielä lämpimät onnittelut täälläkin ja myös Vaahtokarkille isosti onnea! /Bantsku, viikolla 34 :wave:
  20. B

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Onnea hirmuisesti! Ja kaikkea hyvää alkutaipaleellenne! Kerro tarkemmin sitten kun ehdit ja jaksat. /bantsku

Yhteistyössä