Hakutulokset

  1. Ä

    piilareista taas..

    ..olen tänään menossa sinne piilareiden "sovituskäynnille"... ja mä kun oon meikkailevaa sorttia, niin jäin vaan miettimään, että kannattaskohan jättää väliin tällä kertaa? Kokemusta jollakin.? Mietin vain, että siellä kun söhellän niin sit on maalit pitkin naamaa...
  2. Ä

    piilolinsseistä...

    elikkäs mä olen tähän asti käyttänyt pelkkiä laseja ja perjantaina menen optikolle tarkastukseen ja ajattelin hankkia piilarit lisäksi... kertokaapa nyt ihan ummikolle että mitkä niistä on kaikista parhaimmat? kun niitä tuntuu olevan joka lähtöön; päivälinssit, kuukausilinssit jne...??
  3. Ä

    MARMARIS!

    eli nyt kehiin kaikki fakta Turkin Marmariksesta lasten kanssa matkaillessa... Olemme lähdössä vasta ensi syksynä sinne.. tytöt ovat tuolloin 6v, 4v ja 1 1/2 vuotta... Saako paikan päältä vaippoja ostettua? Pienemmälle varmaan kannattaa ottaa pöperöitä mukaan kotisuomesta..?
  4. Ä

    Synnytyksen käynnistämisestä

    kokemuksia jollakin? Mikä käynnistystapa, miten synnytys sujunut jne...? Alkaa vaan mietittyttämään, kun itellä viikkoja nyt 41 tasan ja perjantaina aika äitipolille... eivät silti välttämättä silloin vielä ala käynnistelemään... Ja monelta kuullut huonoja kokemuksia ainakin cytotecilla...
  5. Ä

    käynnistysvinkkejä...

    Laittakaapas nyt niitä "hyviä" synnytyksen käynnistysvinkkejä kehiin! Tiedetään, niitä ei oikeasti ole, mutta yrittänyttä ei laiteta... Ja kaikki ässät on jo kokeiltu :D
  6. Ä

    Torstain rv- pinotusta...

    Itellä rv 40+2.... alkaa oleen aika kypsää |O
  7. Ä

    ulkokäännös...

    ..onko jollakin kokemuksia? Mietityttää vain, kun itsellä viikkoja nyt 34+3 ja eilen neuvolassa todettiin että vauva on edelleen viistosti pää alaspäin/poikittain... Reilun viikon päästä lääkärineuvolassa tilanne katsotaan uudelleen, ja ellei ole siihen mennessä kääntynyt niin sitten kai...
  8. Ä

    Kelan etuuksista kysymys...

    ... kun jään äitiyslomalle huhtikuussa (ja sen jälkeen kotihoidontuelle...) niin maksaako kela vanhemmista lapsista (yli 3-v.) jotain?
  9. Ä

    possun kyljykset...

    ..miten valmistatte? Uusia vinkkeleitä kaipailen...
  10. Ä

    Miten kuva kerho-osioon...

    ... tai siis muita joilla ollut ongelmia sen kanssa?? Itse saan kyllä kaikki tarvittavan laitettua, mutta kun painan "tallenna", niin seuraavaksi lykkää ruudulle pelkkää valkoista.... :kieh:
  11. Ä

    Kerho- osioon kuvan laittaminen...

    ...miten onnistuu?? Kaksi päivää jo yrittänyt, eikä mene perille :kieh: Kaikki on ok, kunnes painan tallenna ja sen jälkeen heittää vain valkoista sivua kehiin.. |O
  12. Ä

    Pojalle nimiä...

    ... joissa viisi kirjainta ja päättyy aa:han.. löytyykö? Muita kuin joona, miska, mitja...
  13. Ä

    Mahtaako kirsuli...

    ..olla jo tositoimissa? Kun aamusella tuolla kyseli jtn verensekaisesta limasta :x huh.. kuinka voikin jännittää näin jonkun tuntemattoman puolesta :laugh:
  14. Ä

    Tytöllä verta virtsassa...

    ... onko jollakin ollut samanlaista tilannetta tai muuten vain jtn tietoa asiasta? Ei muita oireita kuin tihentynyt pissaamisen tarve. Pissanäytteen viljelyvastaus tuli tänään ja siinä oli veri++.... huomenna taas uusi pissatesti ja siitä tutkitaan myös sakka... mitäköhän tämä nyt mahtaa olla...

Yhteistyössä