Hakutulokset

  1. S

    Kuka uskaltaa? Mikä on sinum BMI? (sisäsltää laskurin)

    :o 31, laihiksella ollaan!! Josko kesällä olisi jo vähän paremmat lukemat!! Välitavoite olisi päästä alle 80 kilon ja siitä sitten kevään aikana 75 kg.
  2. S

    toimiiko muilla gmail?

    Mulla ei aukea??
  3. S

    Nutrikaveria?:)

    Pääseekö mukaan? Oon ollut useamman vuoden täällä, mutta nyttemmin olemme siirtyneet tuonne kerhon puolelle. Sielläkin on pikkuhiljaa hiipunut meno ja haluaisin kuitenkin vertaistukea näin netin kautta. Alun alkaen,kun aloitin tämän urakan painoin "pyöreästi" 94 kg, karpaamalla sain pois...
  4. S

    NUvaringista taas

    No kun en saa sitä yhtään syvemmälle laitettua?? Eka se tuntuu, että on ihan oikeen paikoillaan, mutta sitten kohta se on siinä emättimen suulla jo tulossa, kun pyyhkii vaikka vessareissulla, niin kokoajan tuntuu siinä??Sitten kun yrittää sitä laittaa syvemmälle, siis olen ottanut koko...
  5. S

    NUvaringista taas

    Pysyykö teillä se kapistus oikein sisällä? Laitoin renkulan perjantaina ja tänään se oli jo tulossa pois!!! Onko ehkäisyteho riittävä, jos kokoajan on tulossa pois?
  6. S

    Ehkäisyvaahto

    Mistäs olet saanut nuo prosenttiluvut? Patentex oval lupaa omassa tuotepakkauksessaan, että jos noudattaa käyttöohjeita, on tuote ehkäisyteholtaan hyvä. Mitään prosentuaalisia lukemia en näe ko. paketin mukana olevissa käyttöohjeissa!!
  7. S

    Kuparikierukka ja kohdun ulkoinen raskaus-oma tarina

    :hug: :hug: , on sulla kyllä ollut koettelemusta. Saathan varmasti sairaslomaa lisää, kun vieläkin kuulostat olevan todella kipeä! Minustakin nuo sairaslomapäivät on ihan naurettavia! Minä itse opiskelen, joten jouduin raahautumaan luennoille ja harjoitustunneille, kun vain pääsin liikkeelle...
  8. S

    Kuparikierukka ja kohdun ulkoinen raskaus-oma tarina

    Mulla oli hieman eri tilanne, ei sentään kohdun ulkoinen raskaus, sehän on vaarallinen tila, mutta onneksi selvisit siitä ilman mitään isompaa. Kirjoitinkin tuohon kierukka vatsaonteloon ketjuun jo tästä. Mulla siis asennusvaiheessa pari vuotta sitten olivat laittaneet kierukan väärään paikkaan...
  9. S

    Kierukka vatsaonteloon, onko muita?

    Täällä kans yks kohtalotoveri. Mulle laitettiin noin pari vuotta sitten 4 kuukautta synnytyksestä kuparikierukka. En huomannut mitään asennuksen aikaan, ei ollut mitenkään erityisen kipeä koko operaatio. Nyt sitten pari kuukautta sitten huomasin, että olen raskaana . Ei muutako keskeytykseen...
  10. S

    Kysymyksiä silmien laserleikauksessa olleille

    mulle on tehty joskus 6-7 vuotta sitten prk- menetelmällä laser leikkaus. Mulla oli -6.5 toisessa ja toisessa - 5,5, ihan hyvin meni leikkaus, en ole enää tarvinnut laseja. Lasik leikkausta ei voinut mulle tehdä kun oli niin ohut verkko???/ joku muu kalvo, niin päädyttiin prk-menetelmään vaikka...
  11. S

    Paras dieetti minkä tiedät?

    Minäkin puhun karppauksen puolesta!! Se vie ihan oikeesti naposteluhipot, sun muut mieliteot!! Sillä pystyy tiputtaa painoo ihan kuin itsestään. Minä oon pudottanut sellaiset 20 kiloo, vuoden aikana.
  12. S

    Minkä ikäisenä pinnasängystä 'isojen' sänkyyn?

    Tähän asiaan liittyen, miten sisarukset? Miten taapero antaa isosisaren nukkua, vai onko kokoajan kimpussa? Meillä esikoinen on 3,5 v ja pikkuveli 1,5 v . Nyt ois pakko siirtää pikkuvei matalampilaitaiseen sänkyyn, kun kokojan yrittää pois pinnasängystä, Mutta ongelma on siinä, miten pikkuveljen...
  13. S

    N. 10kg pudotus Vol.2

    No niin kotia olen palaillut, olen ollut lomailemassa lapsien kanssa. Sukulaiset on sitten kierretty suurimmalta osin.Huh!!! Joo ja se kyllä sitten näkyy tuo lomailu, paino on yllättäin noussut. 75 kiloa ja olen ihan kauhuissani. Ajattelin tässä, että kun vielä ensviikonloppuna on sellainen...
  14. S

    N. 10kg pudotus Vol.2

    HEI!! Otatteko vielä uusia mukaan? Minä olen 2 lapsen äiti, joka on aloittanut laihisiurakan viime elokuun lopussa. Paino oli silloin 93,5-94 kg vähän vaa'asta riippuen. Nyt painan n. 74 kg. Vielä ois laihdutettavaa sellaiset 10 kiloa. Jos pääsisin siihen 64 kiloon olisin ihan hirmu...
  15. S

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Hei! Äippä-85, minunkin puolesta olet tervetullut. Uutta verta kaivataan, ja on tosi kiva mitä enmmän on kirjoittelijoita, näitä kun kiva lukea!! Tuo "pino yli 80 kiloisille", en ole ihan varma oisinko siihen silloin ennen kuopuksen syntymää kirjoitellut, mutta taisi ola juuri se pino, johon...
  16. S

    alkoholi ja laihdutus

    Tuosta nutriletin ja alkoholin yhdistämisestä sanoisin, että voi tulla isona yllärinä, kuinka paljon herkemmin menee päähän alkoholi, kun on niin vähillä kaloreilla. Tai ainakin luulisin niin. On nimittäin , ei nutriletista, mutta viikon paastosta kokemus jostain vuosien takaa, kun hullu ekana...
  17. S

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Jaahas!! Kotia on palailtu!! Olihan se sitten loppujenlopuksi ihan kiva käydä kotona, vaikka meillä aina sillointällöin niitä konflikteja tuppaa olemaan porukoiden kanssa. Tällä kertaa onneksi ei ollut!!!! Siellä ei tosiaan nettiin niin vaan mennäkään, joten meikäläinen on ollut niin...
  18. S

    Otsikon vaihto=)*sis.ruikutusta*

    Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :heart: , sitäpaitsi sinähän oot saanut jo nyt hyvin pois painoa, nyt vaan jatkuu sitteen laihdutus, pienen breikin jälkeen!
  19. S

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Moi! Kävin kerhon puollelle laittamassa painotilanteen tälle viikolle! Näyttää siltä, että melkeen itsekseni täällä kirjoittelen :o , yritetään ryhdistäytyä, kun olisi niin kiva lukea mitä viikollakin kuuluu. TUolla kerhon puollella lisää kuulumisia. KIRJOITELLAAN!!!!
  20. S

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    Eläpä huoli kuu-akka!!!! Sulla on jo niin vähän painoa, ettei välttämättä millään kauhealla kyydillä enää tipukaan, ja tuo liikunta puoli ainakin mulla on niin, että mitä enemmän liikkuu, sitä vähemmän paino tippuu. Jostain kumman syystä :o , mutta niin se vaan on. Liikunta kuulemma, ainakin...

Yhteistyössä