Hakutulokset

  1. J

    Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

    Yhdyn kyllä täysin kaikkiin, jotka ovat kommentoineet tämän pinon mahtavaa porukkaa! :heart: Synnytyksestä on ollut paljon puhetta. Itse odotan aika luottavaisin mielin tuota tapahtumaa. Edellinen synnytys oli niin luonnollinen ja helppo tapahtuma, ettei mitään traumoja jäänyt. Minua...
  2. J

    Raskaaksi tuleminen kohdunulkoisen jälkeen?

    Meillä on -02 syntynyt tyttö ennestään, joten aikaa edellisestä raskaudesta jo kuitenkin jonkin verran. Onnea teille yritykseen, eiköhän teilläkin vielä kuulla pikku jalkojen teputusta. =)
  3. J

    Raskaaksi tuleminen kohdunulkoisen jälkeen?

    Mulla diagnosoitiin kohdunulkoinen raskaus elokuussa 2007 aivan samalla tavalla kuin sinullakin suopöllö. Eli ei 100% varmaa löydöstä, mutta piikin sain ja hcg arvot lähtivät heti laskuun. Kesäkuussa 2008 tein sitten positiivisen raskaustestin ja odottelen nyt helmikuun 2009 lopulla vauvaa...
  4. J

    Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

    Kukkuluuruu, muistuttelen minäkin taas itsestäni, vaikka aikaa edellisestä kirjoituksesta onkin jo käsittämättömän kauan. Luen kirjoituksianne joka päivä ja olen hengessä mukana, mutta en vaan saa aikaiseksi itse kirjoittaa. Uusia tulee mukaan vieläkin, kiva! :wave: Labellolle kiitokset...
  5. J

    Helmimasut 2009 ~Syyskuussa~

    Onnea Labello ja muut hyvistä ultrauutisista. =) Mulla on vielä viikkoja ennen omaa rakenneultraa, mutta siinä välillä on tosi kiva lukea toisten kuulumisista ja oma suolansa on tietty, jos se sukupuolikin on selvinnyt. Itse tahdon sen tällä kertaa tietää, toivottavasti Omppu vilauttais, kun...
  6. J

    Missä vika

    Mitäs se kenellekään kuuluu, jos viihtyy kotona lapsia hoitamassa? Ei missään mitään vikaa ole, paitsi ehkä yhteiskunnan asenteissa, kun saadaan äidit tuntemaan syyllisyyttä siitä, että hoitavat kotia ja lapsia. Ei varmaan saksalainen tai ranskalainen kotiäiti tunne samaa alemmuuden tunnetta...
  7. J

    Helmimasut 2009 ~Syyskuussa~

    Huomenta! Flunssaa ilmassa. Kurkku vähän kipeä ja muutenkin röörit tuntuvat olevan tukossa. Tyttö on ollut kipeänä jo sunnuntaista lähtien. Oli kovassa kuumeessa (yli 39 astetta) pari päivää, mutta onneksi nyt jo piristynyt ja pääsee varmaan huomenna eskariin. Tuntuu niin kurjalta, kun pikkuinen...
  8. J

    Helmimasut 2009 ~Syyskuussa~

    Hävettää ihan, kuinka vähän tänne on tullut kirjoitettua, vaikka käyn kyllä täällä "vakoilemassa" melkein päivittäin. On vaan ollut niin kiire kaiken kanssa viime viikkoina, ettei millään ole saanut istuttua alas sen vertaa, että olisi jotain naputellut. Meillä nt-ultra oli ja meni jo muutama...
  9. J

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Aikaa taas vierähtänyt viime kirjoituksesta, mutta taustalla olen helmimasujen kuulumisia seuraillut. Mukavaa, kun tänne uusiakin tupsahtelee vielä. Tervetuloa! =) Noista syömisistä ja syömättä jättämisistä kommentoisin, että itse koitan maalaisjärjellä ajatella, mitä suuhuni pistän...
  10. J

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne. On ollut aika haipakkaa muutama viikko, enkä millään ole ehtinyt/jaksanut naputella rivejä, vaikka muiden kirjoituksia olenkin mielenkiinnolla käynyt lukemassa. Kovasti on ikäviä uutisia tänne tullut :'( Pahoittelut kaikille, joita suru on kohdannut. Tiedän...
  11. J

    Helmivauvat 2009

    Haikeana luen teidän juhannuksen vietoistanne. Täällä Moskovassa ei ihan juhannusvireeseen pääse, vaikka käytiinkin eilen uimassa ja saunomassa - uimahallissa. No, parempi kuin ei mitään. Onneksi ilma on ollut aurinkoinen ja lämmin, joten on ollut kiva käydä pitkillä kävelyillä ympäri kaupunkia...
  12. J

    Helmivauvat 2009

    Tulipa tosi hienosti no boldit. Mitään en tehnyt toisin, kuin ekassa kappaleessa, mutta taitaa saitti temppuilla mun kustannuksella...GRRR.
  13. J

    Helmivauvat 2009

    Rytinä sulla oli rankempi kokemus tuo kohdunulkoinen kuin mulla. Itse selvisin sytostaattipiikillä, mutta muuten kokemukset raskaudesta diagnoosiin asti tuntuvat samalta. Eli mullakin oli olo, että kaikki ei ole ihan kohdillaan, raskausoireita oli "liian" vähän. Ennen omaa kokemusta en tiennyt...
  14. J

    Helmivauvat 2009

    Täällä uusi helmimamma ilmoittautuu joukkoonne. Viikko sitten sain raskaustestiin haamun, sunnuntaina hieman vahvemman haamun ja tänään pärähti tuhti punainen viiva kontrolliviivan viereen samantien, joten eiköhän tässä raskaana olla. LA olisi näillä näkymin 19.2. , RV 5+0. Synnäri on varmaan...
  15. J

    Huhti-Hiput 2008

    Jos vielä käyt täällä, niin tiedän, miltä tuntuu... :hug: Ja muille, joilla tuhrua/vuotoa on, niin olkaa alveutuneita. Kohdunulkoisella rakaudella voi olla vakavat seuraukset. Oli itselleni SUURI yllätys, kun luin muiden kokemuksia. Onneksi ei viimeiseen asti tarvinnut odottaa/mennä. Joka...
  16. J

    Huhti-Hiput 2008

    Ei ollut tarkoitus vinkautella silmää tuolla välissä, taas tämän saitin bugi teki tepposet...
  17. J

    Huhti-Hiput 2008

    En ole pahemmin tänne kirjoitellut, mutta olen kyllä seuraillut teidän muiden kirjoituksia. Itselläkin piti kaikki olla hyvin ja raskaus hyvässä vauhdissa, mutta sitten alkoi tuhruttaa n. viikko sitten (ihan pientä ruskeaa vuotoa pyyhkiessä). En ajatellut siitä sen kummempaa, mutta eilen aamulla...
  18. J

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Red Dragon esikoinen on tyttö, mutta kovasti poikaa silloin odotettiin (sukupuolella ei siis ollut mitään väliä, mutta intuitiolla veikattiin poikaa). Kaikki neuvolantädistä lähtien olivat myös pojan kannalla, kun mahaa katsoivat ja mitä niitä muita "merkkejä" nyt onkaan. Yllätys olikin...
  19. J

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Red Dragon mulle kans mies just totes, että miten sä olet nykyään niin kärttyinen. Sun pitäis olla vaan onnellinen, niin vauvastakin tulee iloinen ja onnellinen veitikka. No, koitin selittää, että kärttyisyydellä ei ole mitään tekemistä onnellisuuden kanssa. Minähän olen superonnellinen, mutta...
  20. J

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Red Dragon kiitos päivityksestä ja onnitteluista! Onnea testailuun, kunhan sen teet. Plussa sieltä tulee! =)

Yhteistyössä