Hakutulokset

  1. S

    Onko tämä Älvsby talo?

    älvsbyyn tuntee ulkoa päin siitä että niissä on katon reunapellit valkoiset kun muissa taloissa on katon väriset...
  2. S

    Mustelmia vyöhyketerapiasta?

    Mulle tuli kans kerran yksi mustelma käsivarteen kun kävin vyöhyketerapiassa kun kans jotain akupisteitä käsitteli. Muuten ei kyllä oo mustelmia tullut.
  3. S

    Minkä ikäinen olit kun aloit kimppaan nykyisen puolisosi kanssa?

    Minä olin 18v ja mies samoin (täytti kyllä hetken päästä 19v.)
  4. S

    Mistä vuodesta lähtien olette olleet kimpassa puolisonne kanssa?

    1995 vuoden juhannuksesta asti on ollut tuo sama juhannusheila ;)
  5. S

    Viedäänkö vaippakakku

    Tuossahan olis ideaa =)
  6. S

    Hoitomaksuista kun hoitopäiviä 12pv/kk

    Taitaa riippua paikkakunnasta. Meillä menee syksystä asti täys maksu jos tarvii yli 10pv kuussa hoitoa...
  7. S

    kuva profiiliin, mutta miten??

    Siis auttakaa nyt "tekniikan ihmelasta" kun teen just niin kuin käsketään enkä siitä huolimatta saa laitettua kuvaa profiiliin eli mitä mun pitää tehdä toisin kuin käsketään että se onnistuu? Niin ja miten tänne muuten saa liitettyä kuvia?
  8. S

    Minkä ikäiseski olette käyttäneet turvavVYÖistuinta?

    Meillä tyttö kohta 9v. vieläkin turvavyöistuimessa kun ei ole mikään hujoppi ja siinä saa turvavyön hyvin oikeaan kohtaan. Syksyllä kun kesälomareissut on tehty niin oon ajatellu ottaa selkänojan pois. Poika reilu 3v on vielä 5piste vöillä kiinni omassa britaxin evolva istuimessaan. Syksyllä...
  9. S

    imetyksen lopettaminen ja laihtuminen "itsestään", onko tapahtunut ;)

    Mulla on käynyt niin kummastakin lapsesta että kun oon lopettanut tai oikeastaan silloin kun oon vähentänyt imetyksen määrän muutamaan kertaan vuorokaudessa niin paino on tippunu itsestään noin viisi kiloa. Esikoiselta luulin jo olevani vakavasti sairas kun olin ennestään jo ihan hoikka ja kun...
  10. S

    Sokerittomalle ruokavaliolle !

    Moikka! En oo ehtinyt kirjoitella aikaisemmin kun on ollut niin kiirettä ensin viikolla töissä ja nyt sitten kotosalla. Ja kaiken kukkuraksi oon taas flussassa, en tiiä onko jotain uutta vai onko sitä samaa mitä oli edellisellä viikolla, mutta ääni on mennyt lähes kokonaan ja siinä samassa oon...
  11. S

    Sokerittomalle ruokavaliolle !

    Olisko kukaan kiinnostunut lähtemään mukaan sokerittomalle ruokavaliolle? Mä olin viime lokakuussa ensin 10pv ihan ilman sokeria (ainut makea oli valion sokeroimaton keitto) ja sen jälkeen jouluun asti viikot ilman sokeria ja viikonloppuisin vain herkuttelin. Alkuun se oli aikasta vaikeaa kun...
  12. S

    Yhdeksän vuotta sitten!!!

    Onnittelut 9vuotiaalle! Meillä kans esikoinen täyttää ens heinäkuussa 9v ja tuntuu että vastahan tuo syntyi...
  13. S

    kuka tulee kaveriksi

    Moikka Annaliisa!! Ja anteeksi, multa on menny ihan ohi tuo sun viesti... Käyn täällä aina kun ehdin ja jaksan. Oon tuota sun uutta pinoa välillä vähän seurannut ja meinannut usein siihen mukaan ängetä, mutta se on vielä jäänyt. Täytyis kyllä itseensä ottaa taas niskasta kiinni ja ruveta...
  14. S

    kuka tulee kaveriksi

    Moi Annaliisa! Ja tosiaan: hyvää uutta vuotta sullekin!!! Ja kiitos, on kyllä kiva kun sain pitemmän pätkän töitä. Niin ja teen lastentarhanopettajan töitä sosionomi (amk) koulutuksella. Eikä oo kumma jos sulla haikeutta kun jo maaliskuussa töitä aloittelet, mulla kun sitä on vielä nytkin vaikka...
  15. S

    kuka tulee kaveriksi

    Onko täällä ketään :attn: ?? Annaliisaaaa!?!?!? Joulu ja uusivuosi perään tuli syötyä kuin porsas... Nyt taas tämän viikon oon yrittänyt rajoittaa herkkujen syömistä ja ihan kohtuullisesti on onnistunut. On ollut jopa päiviä kokonaan ilman sokeriakin, mutta pääasiassa sellaisia kohtuullisen...
  16. S

    Muita n. viiden kilon pudottajia?

    Moiksista vaan kaikille tällekin vuodelle! Mulla on kans ollut joulutaukoa eli syödä mussutettua on tullut koko joulun ja uuden vuoden ajan. Painoa on tullut lisää kans se kilo mutta oon myös vielä siellä yli 5kg pudotuksen, onneksi. Nyt oon taas ollut tän viikon töissä ja tänään sain tietää...
  17. S

    kuka tulee kaveriksi

    Tulenpa vielä tännekin pinoon toivottelemaan Rauhallista Joulua kaikille nykyisille, entisille ja tulevillekin pinon kävijöille :xmas: :hug: :xmas: !!
  18. S

    Stepper Viikkopino1

    Rentouttavaa ja Tunnelmallista Joulua tännekin pinoo kaikille nykyisille, entisille ja tuleville :xmas: :hug: :xmas: !!!
  19. S

    Muita n. viiden kilon pudottajia?

    Tunnelmallista ja Rentouttavaa Joulua myös tämän pinon porukalle, nykyisille, entisille ja tuleville :xmas: :hug: :xmas: !!
  20. S

    kuka tulee kaveriksi

    Moikka! Pitkästä aikaa tosiaan... Mun sokeriton linja on ihan jo joulutunnelmissa eli herkkuja menee enemmän kuin laki sallii... Kyllä vanhaan keksi-karkki tyyliin on älyttömän helppoa palata. Mulla se lähti tällä viikolla siitä kun olin töissä pari päivää ja siellä oli tiistaina jouluateria...

Yhteistyössä