Hakutulokset

  1. M

    Joulun kielletyt ruoat

    Osaisko joku sanoa onko sillit nyt täysin pannassa? Eikä mitään mutu-tuntumaa kiitos, vaan että päteekö tähän tuo sama juttu että raakaa kalaa ei saa syödä. Sattuisko joku tietään esim. että esiintyykö sillikaloilla listeriaa yleisesti vai onko se yleisempää esim. lohilla..
  2. M

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Onnea kk76! Ihana kun voi helpotuksesta huokaista. Päätin heti np-ultrasta ulos kävellessäni, että nyt loppuu murehtiminen ja että kaikki menee taatusti nappiin. Ja marssin ostamaan mammahousut. Nyt vasta masu on alkanut oikeasti kasvaa. Se tuntuu vähän oudolta. On jotenkin ahdistavan...
  3. M

    Vauva vai abortti? :/

    Mulle riittäis nää puheet murhaamisesta. Se on helppo jeesustella kun ei ole kävellyt abortin valinneen ihmisen kengissä. Kaikilla ei ole samoja henkisiä resursseja, ja ilman mitään tukiverkkoa voi tuntea olevansa tyhjän päällä monella tapaa. Totta ehkä sekin, että hakeva saa apua Suomessa: tämä...
  4. M

    Pino hysteerisille ruuan tarkkailijoille -kaikkiruokaiset älköön vaivautuko

    Olen tosi järkyttynyt, että listeria kestää pakastuksen! Viikonloppu meni sukuloiden juhlien merkeissä ja söin reippaasti graavilohta sekä lauantaina että sunnuntaina. Kummassakin tapauksessa oli onneksi kyse itse graavatusta. Ruokapöydässä oli lauantaina pienen vauvan äiti sekä hänen äitinsä...
  5. M

    Pino hysteerisille ruuan tarkkailijoille -kaikkiruokaiset älköön vaivautuko

    hei mihin kaikki hysteerikot meni? tulkaa takaisin!! tiedättekö voiko graavattua kalaa syödä jos sen pakastaa ensin? ja miksi neuvolantäti sanoi ettei saa syödä omega-3 -valmistetta vaan sanoi ettei semmoisia lisäjuttuja tarvi käyttää?
  6. M

    Mitä te himoitsette raskauden aikana?Tai olette himoinnut?

    ekaks rv 5-7 ainoa mitä pystyin syömään oli kuningatarbona, mustikkakeitto, greippi, maito ja keitot kun oli pakko jotain lämmintä syödä välillä. Sitten huomasin, että olin laihtunut 3 kiloa.. Ja pakotin itseni syömään kunnolla ja useemmin. Sitten ällötyskin häipyi, ylläri. Nyt tekee mieli...
  7. M

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Ellastiina, kaikkea hyvää sinullekin! Pari kuukautta ja sitten taas mennään, eikö vaan! Haltialle kovasti lohtuhaleja. ulpu, kyllä! Mäkin oon ollut tosi hajamielinen! Vielä enemmän olin sitä ihan alussa. Tyyliin ajoin 5 kilometriä tuulilasinpyyhkijät päällä vaikka ei satanut, leipä meni...
  8. M

    Pino hysteerisille ruuan tarkkailijoille -kaikkiruokaiset älköön vaivautuko

    Heippa! Luen tätä palstaa kuin raamattua.. ElinaMariaa ja Muumimammaa peesaan, eli kyllä katkaravut on kypsennettyjä. Tätä äyriäisjuttua oon miettinyt pitkään mutta en oo toissapäivään asti uskaltautunut syömään. Sitten netistä selvisi, että kaikki äyriäiset on ok paitsi osterit jotka usein...
  9. M

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Tervetuloa Suzyanne! Olettepa kulkeneet pitkän tien tähän asti. Ihanaa että olet jo noin pitkällä! Onneksi olkoon! :heart: Kahvin haju ällöttää sairaasti! Olen kova teenjuoja, mutta nyt ei ole yhtään tehnyt mieli teetä. Mies keittelee espressoa itselleen pari kertaa päivässä ja sen voimakas...
  10. M

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Melia, hyvä vinkki tuo desinfiointiaine! Onkohan kissan paijaamisesta ja harjaamisesta mitään haittaa, tai jos se nuolee kättä tms.
  11. M

    Pärjäisitkö näillä tuloilla?

    Suuri hatunnosto ap:lle että saatte pennin venymään! Se ei varmasti ole helppoa. Olen aina unelmoinut suurperheestä... Mutta en tiedä olisinko tarpeeksi hyvä organisoimaan ja suunnittelemaan taloutta. Mutta suurperheitä Suomi tarvitsee. Mun mielestä valtion pitäisi muistaa suurperheitä jollain...
  12. M

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Ensiksi valtavat lohtuhalit Nipsulle, Alexandrialle ja Ellastiinalle. Toivottavasti palaatte palstailemaan pian, Peepee myös! Meitä potkaisi suuri onni ja plussa tuli ekasta IVF:stä. Sitä ennen takana oli lapsettomuutta 5 ja 1/2 vuotta, 7 clomi+pregnyl-kiertoa, laparoskpia ja 2 inssiä...
  13. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Raitis, jännät hetket käsillä! Valtavasti onnea jakautuneille! Ellastiina, mä plussasin 1.10. ja mulla alkoi vuoto 4.10. ja jatkuu edelleen tasaisena mutta suht niukkana. Joku kertoi tuolla Alkuraskauden piinailijat -palstalla, että hänen lääkärinsä mukaan suurella osalla IVF-potilaista on...
  14. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Mukava kuulla että asiat ovat hyvällä mallilla Raitiksen huushollissa. Toivottavasti ei ole tyrääkään.. Onpa teidän beibille on valmisteltu viehättävä nurkkaus! :flower:
  15. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Hei ihanat odottajat, oli koskettavaa lukea Ulpulummukan ja Marimillan tuoreesta äidiksi tulosta! Varmaan on vaikea kuvata sanoin sen tunteen ja kokemuksen voimakkuutta. Oi! Raitikselle kaikkea hyvää! Toivotaan parasta, siis ettei kyseessä olisi raskausmyrkytys. Oon yrittänyt pitää...
  16. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Moikka! Kiva palstailla täällä.. =) Useammalle on ilmeisesti tulossa tuplat? Ihanaa kun loppu jo häämöttää (ainaskin Raitis, Heidh ja Ulpu?) ja nyytin tapaaminen vihdoinkin lähestyy. Raitiksen unista puheenollen, näin ihan kaameita painajaisia koko viime yön. Eilinen päivä meni...
  17. M

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    ellastiina, tämä oli ihka ensimmäinen IVF. että aika onnekas taidan olla. voimallisia rutistuksia kaikille ja jaksamista! :flower:
  18. M

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Tuttuja nimiä löytyy! Pääsenkö mukaan? Elämän ensimmäinen plussauutinen tuli tänään ekasta IVF:stä 5 ja 1/2 vuoden yrityksen jälkeen. Aika epätodellista ja juhlallista siirtyä lapsettomista odottajiin! Huh! =) =) =)
  19. M

    Vehnänalkioöljy

    Heippa naiset! Liekö vehnänalkioöljyn vaikutusta vaiko IVF:n, mutta PLUSSA tuli! Ensin eilisestä testistä haamu ja tänään verikokeesta positiivinen. Huh huh että on epätodellinen olo. Että ryystäkää sitä öljyä tehokkaasti, eiköhän se tuo vielä teillekin plussat! :heart: :heart: :heart...
  20. M

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Uskomatonta mutta totta! Plussa sieltä tuli, elämäni eka. Ensin haamu eilisestä aamutestistä ja tänään positiivinen verikokeesta. Kyllä nyt on onnekas olo, ollaan aivan puusta pudonneita. Täytyy sanoa että en tuntenut minkäänlaista kiinnittymiskipua eikä tullut vuotoa. Ainoa oire oli rintojen...

Yhteistyössä