Hakutulokset

  1. C

    Pahoinvointi ei loppunutkaan - kohtalotovereita?

    Minulla toinen raskaus nyt 32+2 ja täysin samanlainen kuin esikoisesta. Oksennan vieläkin, toki huomattavasti vähemmän kuin ennen 20 rv. Alussa olin 5 eri otteeseen sairaalassa tipassa ja minulla käytössä ondansetron stada-lääke mikä auttaa.
  2. C

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    Minäkin täältä taustalta ilmottaudun et hengissä ollaan ja kaikki ihan ok :) Olen kyllä seuraillut kirjoituksianne mutta puhelimella en ole jaksanut itse kirjoittaa! Pahoinvointi hieman on jo hellittänyt muttei kuitenkaan loppunut, sokerit oli ok ja kohdunsuukin pysynyt kiinni supisteluista...
  3. C

    KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

    Minä tulen myös mielelläni mukaan tapaaamiseen!:)
  4. C

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Tigelle ja perheelle osanotto ja paljon voimia:hug: En muista milloin viimeksi olen käynyt tänne jotain kirjoittamassa, vaikka lukea kyllä yritän teidän muiden juttuja! Muutto ja taas pahentunut pahoinvointi on vienyt kyllä veronsa minusta... Rakenneultra oli ja vauvalla kaikki todella...
  5. C

    KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

    Nyt kun synnytys tuli puheeksi niin minäkin olen viime aikoina alkanut sitä miettimään. Esikoisen raskausaika oli mitä kamalin ja aina kun yhdestä säikähdyksestä oli päässyt, tuli uusi tilalle. Synnytystä pelkäsin todella kovasti tuolloin ja olin vakuuttunut että sekin on kamala kokemus...
  6. C

    KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

    Minäkin laitoin MurSusi sulle viestiä tuosta fb-ryhmästä=) Ja laitetaan vaan tyttö-ja poikalupaukset listaan! Heidukalle pikaista paranemista! Inhoon flunssaa ylikaiken, kun niitä on joutunut monia vuodessa sairastamaan: / Tammikuussa leikattiin poskionteloiden kuorikot ja kylläpä on...
  7. C

    KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

    Minä olen mukana myös jos tapaamista saadaan järjesteltyä:) Mukava vaihtaa kuulumisia samassa tilanteessa olevien kanssa! Ja kaikille uusille tervetuloa joukkoon:wave: Täällä voidaan pahoin ja tehdään samalla muuttoa,onneksi on porukkaa auttamassa! vielä 1,5 vkoa rakenneultraan, enkä...
  8. C

    KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

    Tervetuloa kaikille uusille vaan minunkin puolesta!:wave: Sairasloma täällä vaan jatkuu niin kuin oksentaminenkin. Asuntokin meni kaupaksi ja nyt sitten pitäisi alkaa muuttoa tekemään kun saatiin vuokraasuntokin järjestymään. Ei vaan yhtään kiinnostaisi:headwall: No onneksi meillä on...
  9. C

    KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

    Täällä myös mm. nilkkojen turvotusta ja supisteluja, onneksi kaikki vaivat häviää viimeistään samalla kun saa pienen käärön ensimmäistä kertaa syliin;) Neuvolassa kävin eilen ja kaikki oli kunnossa, hemppakin oli pysynyt hyvissä luvuissa 123. Paino alkaa myös nousta pahoinvoinnista...
  10. C

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Flowerby Varmaan sun alan työehtosopimuksessa lukee kauanko työnantaja maksaa palkkaa ja milloin maksut siirtyy kelalle. Itselläni työnantaja maksaa/maksoi 6vko palkkaa, jonka jälkeen siirtyi kelan sairaspäivärahalle. Kannattaa pyytää lääkäriltä b-lausunto, jos tuntuu ettei töihin enää pysty...
  11. C

    KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

    Minäkin hieman taustatietoa lisäilen:) Eli meidän perhe asuu ihan Kuopion taajama-alueella, muutaman minuutin päästä Kysistä. 25-vuotias olen ja esikoinen syntyi -09. Juuri kerkeän 26v. täyttämään ennen kuin tämän masuasukin pitäisi syntyä. Esikoisen odotusaika oli vaikea, todella voimakas...
  12. C

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Minultakin onnittelut kaikille jotka ovat ihania uutisia saaneet!:heart: Raskausarvista esikoisesta mahaani rasvasin ja silti navan alueelle, tisseihin ja reisiin tuli muutamia raskausarpia, vaalenivat kyllä äkkiä. Nyt sitten kun maha on taas alkanut kasvaa, arvetkin huomaa helposti. Olen...
  13. C

    KYS synnytyssairaalana - kokemuksia? :)

    Minusta ainakin olisi mukava vaihtaa ajatuksia täällä päin synnyttävien kanssa eli kannatan:) Itselläni on laskettuaika 27.2.2013, mutta saa nähdä mennäänkö maaliskuulle. Esikoisesta laskettuaika oli 28.2 ja neiti päätti sitten syntyä vasta 10.3 viikoilla 41+3:) Toivottavasti MurSusi...
  14. C

    KYS synnytyssairaalana - kokemuksia? :)

    Esikoisen synnytin 2009 kysissä ja itselleni jäi ainakin todella positiivinen mieli paikasta. Kiire ja täyttä oli tuolloinkin osastolla, mutta omalla kohdalla kätilöt olivat ihania ja kuuntelevia. Se vesiallas on mielestäni tarkoitettu kivunlievitykseen, mutta en tiedä toki varmaksi saisiko...
  15. C

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Bettis: 25-vuotias olen, ja just kerkiän 26 vuotta täyttämään ennen kuin tämä vauva syntyy. Omppuf: Aika hurjalta kuulostaa teidän loma, tsemppiä ja paranemisia sinne! Kantoliinoista ja -repuista oli ollut puhetta ja itsekin olen manducan ajatellut hankkia, ainakin täällä päin on...
  16. C

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Moikka Helmimammat pitkästä aikaa! Kovasti olen seurannut ja lukenut kirjoituksianne, mutta oma kirjoittaminen on vain jäänyt todella vähälle:ashamed: Parisuhteesta ja lastenhankinnasta Oltiin jo mieheni kanssa tiedetty toisemme melko pitkään kunnes -05 vappuna sitten tutustuttiin enemmän...
  17. C

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Moikka täältäkin pitkästä aikaa! Ensiksi pahoittelut kaikille joita suru on kohdannut:hug: Kovasti olen käynyt teidän muiden juttuja seuraamassa ja lukemassa aina kun olen pystynyt eli iltaisin sängyssä kännykällä:) Mulla todettiin jo rv6 hypermesis ja sairaalassa olen ollut jo 4 kertaa...
  18. C

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    Heippa tulevat helmi-mammat! Minäkin uutena ilmottaudun ketjuun mukaan. Laskettu aika olisi 21.2 ja toinen lapsi tulossa. Esikoisemme on nyt toukukas 3-vuotias<3 Muutama vuosi siis aikaa kun olen täällä viimeksi kirjoitellut, joten en tiedä miten saan punaisella nuo tiedot kirjoitettua:)...
  19. C

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    Pieni prinsessamme syntyi 10.3 klo.05.42 rv 41+4 :heart: Painoa neidillä oli 3680g ja pituutta 51cm ja pipo 35cm :heart: Onnea kaikille vauvansa saaneille :flower:
  20. C

    Te, jotka olette tulleet clomien avulla raskaaksi?

    Kaksi ensimmäistä kiertoa söin yhden tabletin 3-7.kiertopäivä eikä mitään tapahtunut ja sitten kolmannesta kierrosta söin 2 tablettia ja yksi folli kypsyi ja raskaana ollaan :heart: Charlott ja rinsessa 34+1

Yhteistyössä