Hakutulokset

  1. Ford Prefect

    Saakutin sisustusongelma kylppärissä, keksittekö te vai hankinko jonkun suunnittelijan?

    Tälläistä mosaiikkia on nyt sellaiset 25 neliöö, seinille siis. Saumattava miehen mielestä valkoisella, koska se kuultaa himpan verran läpi. MUTTA se ongelmien ongelma. Miehen mielestä toi on liian tumma ns. kaatuu päälle, vaikka olis lamppuja kuinka. Vaatii lisäks siis toista laattaa...
  2. Ford Prefect

    JOS joku on nähnyt jossain tyttöjen n. 146cm petrooli/turkoosi-mustaa juhlamekkoa, niin heittäkää vinkkiä!

    Lapsella siis tulossa itsenäisyyspäivätanssiaiset, ja nyt se sai sinne jo tukkakoristeen, joka on sen värinen. Hitsi. :D:rolleyes:
  3. Ford Prefect

    Sisutusdilemma, en tahdo sohvaa

    Scriblink - Your Online Whiteboard Tässä pohjapiirros. Mahdollisimman monta nojatuolia olis kiva, mut saisko tuonne "pitkän nojatuolin" sellaisen kahdenistuttavan. Muita kamoja voi siirtää yms, mutta kaiuttimet pitää olla äänentoistollisesti järkevässä suunnassa toisiinsa nähden...
  4. Ford Prefect

    Tälläinen kassi mulle

    Siis ainakin toi viimeinen :whistle:
  5. Ford Prefect

    Eikös ollut joku lääkitys, jos halusi siirtää kuukautisia?

    Siis jos ei syö pillereitä normisti... :D Vaiko ihan vaan satsi e-pillereitä, ja sitte on taas kuuppa himmeänä kuukauden...
  6. Ford Prefect

    Hankkisko tälläiset tuolit seuraavaksi?

  7. Ford Prefect

    Pätkiikö muilla yahoon sähköposti? Iskee paniikki pikkuhiljaa..

    :mad: En pääse kirjautumaan ollenkaan sisään ja kuitenkin näkyy, että 3 sähköpostia on tullut... Perhana.
  8. Ford Prefect

    Jos tää dorka on pitkästä aikaa myynyt Huutiksessa jotain ja postittais sen, niiiiiin....?

    Miten saa postitettua tuppukylässä halviten? DVD-paketin. Kiitti :xmas::wave:
  9. Ford Prefect

    Vitsi en löydä sitä Rammstein lippujen jonotusketjua.

    Olis EHKÄ jolleen joku helpotus asiaan, mutta huomenna tiedän varmasti. :xmas: Tosi rivienvälistä- viesti, mutta en löydä ja varma en oo näköjään muustakaan =)
  10. Ford Prefect

    Kerrankin arpaonni suosi ja voitettiin (noh, yksi, mutta kuitenkin JOTAIN) ranneke Lintsille

    :D Tietty olis VIELÄ kivempaa, että koko sakille, mutta saapahan nyt ostaa säkillisen irtokarkkeja :laugh:
  11. Ford Prefect

    Kaikki sisustusihmiset; nyt värikästä vessaa sisustamaan!

    :p Mä siis en kestä mitään harmaata/ruskeaa vessajuttua, mitä nykyään usealla on. Ja googletin ja tälläistä kivaa löyty. Decorations Bathroom Wall Design Ideas with Beautiful Colorful Tiles - JUVINTERIOR Luxury bathroom equipment | Luxury Home | Interior Design Ideas MUTTA...
  12. Ford Prefect

    Voiko leffassa katsoa 3D-elokuvaa ilman laseja?

    Näyttääkö järkevältä? Mulla on mononäkö, ja en siis näe 3D:nä kunnolla, lähinnä vaan vihreetä mitä lie ja tulee pää kipeäksi. Mutta koska en ole testannut asiaa riittävästi, niin mitens leffateatterissa? Näenkö mä miten sitte siellä, jos oon ilman laseja? :confused:
  13. Ford Prefect

    Kelle laitoit viimeksi s-postia, entä tekstarin, kelle soitit viimeksi?

    Mä laitoin s-postia JUST palotarkastajalle (discosta) Tekstiviestillä taisin iskeä miestä (missä esikoinen on) Ja soitin naapurille, että laittaa sen esikoisen kotiin :whistle:
  14. Ford Prefect

    Liskotietäjiä paikalla?

    Meillä on ollu noin kk päivät leopardigeggo ja nyt se kuoli sitte : / Esikoisen pitkään toivoma ja mies on sitä lähinnä hoitanu. Oli ihan kylmä tossa ja pyllystä vuoti verta. Ei oo syöny oikein mitään, vaihto nahkaa kun ostettiin. Että mikäköhän sille on iskeny? Mietittiin, että...
  15. Ford Prefect

    Kumpi väärässä/sekopää. mä vai äitini?

    Mentiin porukoille syömään. Kahdella autolla(miehen piti tulla koti piha ym hommiin aikasememmin), ja ei meinattu saada esikoista mukaan, kun sillä oli ulkoleikit kesken ja oli ärtysä kun sokerit matalalla ja etin kassissta vielä siripiriä sille, joten mies jäi ylipuhumaan ja tuli perässä...
  16. Ford Prefect

    En tajua näitä kuvia...

    Burning Man From Above » Funny, Bizarre, Amazing Pictures & Videos Mikä toi tuossa taustalla ON??? Oikeasti?:xmas::confused:
  17. Ford Prefect

    Neulojat!!!

    Apua, tarvisin ISON ponchon ohjeen, neuloen kiitos, ei virkaten. Sellainen reilu, mikä peittää sormenpäät ja peffan ja alta ei näy paita. Oon ettin netistä mut en löydä kun jotain ihmemallisia :'(
  18. Ford Prefect

    Tulossa gaalailta, jossa ripaus rockia, minkälainen tukkamalli olis makee?

    =):wave: Olisko jollain vinkkejä? Iltapuvun vetäsen päälle, mutta tukkaan ja meikkiin tarvis jotain vinkkiä :D
  19. Ford Prefect

    Apua, mikä on se kakku

    Mitä täälläkin kovasti porukat tehny, tulee jotenkin kulhoon tai jotain/pitää syödä heti(?) Kiitti =)

Yhteistyössä