Hakutulokset

  1. L

    Kouvolasta hyvä parturi lapselle.

    juu, mä käynkin ite m&n:ssä. :) piti vaan kysyy, jos jollain on tosi hyvii kokemuksia jostain. mut eiköhän me mennä sinne lapsenkin kanssa sitte. :)
  2. L

    Kouvolasta hyvä parturi lapselle.

    Moikka! Osaisko joku suositella Kouvolasta jotain hyvää parturia lapselle? Sellasta lapsiystävällistä paikkaa siis.. :)
  3. L

    Hassuin asia minkä olet unohtanut?

    mäkin oon unohtanu rahat automaattiin. Otin kortin ja läksin viereiseen kauppaan.. Tajusin aika nopeesti sisällä,et sinnehän se seteli jäi. Äkkiä juoksin ulos ja seteli oli vielä siellä. :) huh. Onneks ei ollu mikään vilkas aika ilmeisesti, kun ei kerenny kukaan muu menemään siihen. Ja...
  4. L

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Sparkin oireet siis olivat kuin olivatkin sitä itseään! :) Mahtavaa! Paljon onnea Spark! Kuinkas lähelle joulua sulla laskettuaika nyt meneekään? Jää sentään vielä tämän vuoden puolelle?
  5. L

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Tervehdys taas täältäkin suunnasta ja kiitos kaikesta myötäelämisestä. Yhä ollaan kirjoilla odottajissa ja vuotoja ei onneksi ole taas maanantain jälkeen enää näkynyt. Eipä kyllä ole niiden syykään sen paremmin selvinnyt. Pitää nyt vain odotella sitä np-ultraa, että josko siinä yhteydessä tulisi...
  6. L

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Moikka! Onpas taas liikaa menkkoja liikkeellä. Höh! No jos koitetaan positiivisesti ajatella niin tosiaan seuraavista kierroista tärppäävistä lapsista tulee ikäluokkansa vanhimpia eikä niitä, jotka saavat odottaa mm. ajokorttia melkein vuoden kauemmin kuin samanikäiset alkuvuodesta syntyneet...
  7. L

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Olipas mahtava loitsuruno Dana! Tuo ei voi olla tepsimättä. :) Kunpa pian jo kuuluisi plussauutisia ja odotuspuolen pino kasvaisi. Minä siirryin pääsiäisen viettoon jo tänään pitämällä vapaapäivän ja olimme mieheni kanssa siellä ekassa äitiysneuvolassa. Vaikka olin pitänyt sydänäänien...
  8. L

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Hei! Toivottavasti en turhia toiveita kenellekään luo, mutta niin toivon, että Merillä ja Sparkilla tuhru merkkais samaa mitä minulla taannoin. Merille sen verran, että mullakin rinnat kipeyty vasta joskus lähempänä menkkojen alkua. En tarkkaan muista milloin olisin ekan kerran kiinnittänyt...
  9. L

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Spark! Oli pakko heti tulla tuomaan sinulle toivoa. :) Eli josko tuo olisikin sinullakin merkki raskautumisesta, kuten minulla oli. Noin 4-5 päivää ovulaatiosta mulla nimittäin tuli kertaalleen oikein kunnolla tuhrua alushousuihin, mutta se vuoto oli sitten siinä ja vajaa pari viikkoa tuosta...
  10. L

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Äh! Ensin kirjoitellen piiitkät pätkät. Sitten herjaa session expired ja sanani ovat bittitaivaassa. Seuraavaksi sitten onnistun lähettämään viestin ilman mitään tekstiä. Ei mulla hyvin mene. En jaksa kirjoittaa valitusosiota uudestaan, vaan tyydyn esittämään kysymykset. :) Minä myös: Joko olet...
  11. L

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Ihanaa Nefer! Lämmin onnittelu :hug:
  12. L

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Kiitokset myötäelämisestä. Täällä onneksi (nyt pitää koputtaa puuta) ei ole näkynyt punaseen vivahtavaakaan edellispäivän jälkeen, joten toivotaan, ettei toiste enää tarvitsekaan noin kovin pelästyä. Mitä nyt on lukenut niin tuollainen alkuraskauden vuoto on ilmeisen yleistä, mutta kun si tulee...
  13. L

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Yksi elämäni kamalimpia päiviä takana. Aamulla ehdin töihin ja mennessäni vessaan paperiin tuli ruskeaa tuhrua ja seassa ihan kirkasta vertakin. Ajattelin, että tämä oli nyt tässä ja vaikka kuinka olin asiaan pelännyt niin silti se tuli kuin salama taivaalta ja tuntui ihan hirveältä. No...
  14. L

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Moikka! Toivotaan Kirsi, että siellä tutkimuksissa selviää nyt jotain, joka on helposti hoidettavissa ja saat piankin niistä apua. Jos sulla ovis tapahtuu, mutta ongelma on siinä, että ei läheskään joka kuukausi, niin voisi kuvitella, että clomeista ois sulle tohon apua ja jos ei muuta ongelmaa...
  15. L

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Huih! Sataako jossain jo räntää? Täällä vielä kaunis auringonpaiste, mutta viikonlopuksi kyllä luvannut räntää. :( Ja niin kuin ois saanut kevät jo mun puolestani tulla. Teroista ja clomeista pyydettiin apua, joten molempia käyttäneenä voisin jotain tietoa koittaa antaa. Paljon enemmän tietty...
  16. L

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Hei! Vielä ei sykkiminen kuulunut vaan ainoastaan ruudulla näkyi. Olin kanssa kuvitellut, että se hetki olisi vielä hienompi. Ehkä eilisessä jäi vaivaamaan se, että kun sikiö oli vielä niin pieni, ettei edes ikää arvioitu. Luulenpa, että siinä kohtaa kun sikiö jo näyttää sikiöltä niin hetki on...
  17. L

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Huomenta Kirsi! Tikutatko ovista aamulla vai oliko tuo nega eilisen tulos? Ajattelin vain, että josko siitä löytyisi syy negoihin, kun ovistahan ei saisi testata aamupissasta vaan mieluiten iltapäivällä. Tosin itsekin kolme ovulaatiota kokeneena tiedän, että tässä viimeisessä kierrossa enemmän...
  18. L

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Moikka! Ekassa ultrassa käyty ja mieli positiivinen. :) Siellä se pikkuisen sydän sykki ihan oikeassa paikassa, mutta kaveri taitaa olla nuorempi kuin minäkään ajattelin. Sikiö noin 4mm, joten en sitten tiedä että minkä ikäinen sen perusteella olisi. Lääkäri ei lähtenyt sen perusteella ikää...
  19. L

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Pää pystyyn Kirsi! Mitään ei ole vielä menetetty. Mullahan ei plussakierrosta tullut Mammaksin ovistesteihin kuin pari hassua haamua ja nekin vasta kp 17-18 ja tuskin olen edes ainoa, joka on tullut raskaaksi, vaikkei ovistesti olekaan näyttänyt plussaa. Mä vielä testasin kp 9-20, joten tuskin...
  20. L

    *3-KYMPPISET ENSIKERTALAISET 2007*

    Kirsikka: Huomenna mulla menkkojen mukaan 6+5, mutta oletettavasti kuitenkin vasta jotain 6+2 tai 6+3. Huomenna toivottavasti tarkentuu, jos kaikki on ok.

Yhteistyössä