Hakutulokset

  1. M

    Nuvaring renkaita 2 tarjolla!

    Tulin juuri töistä. Renkaita ei tarvitse säilyttää kylmässä kuin apteekissa ollessa. Kotiintullessa renkaat säilyvät lämpöisessä. Laitan renkaat tulemaan ekalle joka laittaa yv:tä. Itselleni nuo renkaat eivät sopineet, ja vaihdoin siis yasmin pillereihin.
  2. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    En suosittele aseman vessaan menoa. Tosi karseet ja turvattomat.. Mee sinne tamperetalolle tai johonkin kahvilaan matkalla. Pääset asematunnelia pitkin tullintorin pihaan, mistä onkin ihan lyhyt matka tamperetalolle. :)
  3. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Meillä myös yöt ollut viim. 1,5kk ihan persiistä. Heräillään n.2 tunnin välein..kahden jälkeen sit vähän tiuhempaan. On muutenkin tyttö muuttunut niin tyytymättömäks.. syli vaan kelpaa:( Oon ootellu hampaita, mut ei vaan näy. Tiedä sit mikä, mut voimat alkaa oleen loppu. Kuus kuisena alkaa sit...
  4. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Sunshine25: Meillä lapset pienellä ikäerolla, 1v3kk ja täytyy todeta, että aika mielenkiintoista on tämä elo :) Hyviä ja huonoja hetkiä.. parisuhteelle ei jää aikaa, paitsi jos on joku, joka suostuu tuleen hoitaan kahta pientä. Kaupassa käynti tuskaa, kaikkiin ei edes mahdu tuplia sisälle...
  5. M

    Liikunta sektion jälkeen

    Minä kävin jo 2kk leikkauksesta juoksulenkillä ja grossailin kotona. Ja bodypumpissa 3kk päästä. Ny vauva 4kk ja ens vkolla alotan ratsastamisen.. Mitään ohjeita en saanut, oman kunnon mukaan..
  6. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Aaaaah, liian monta yötä nukkumatta.. En tajuu mikä meiän neidille on tullut. Heräilee 1-2 tunnin välein, jo kolmatta viikkoo. Sitä ennen nukku 4-7h putkeen. Alkaa käydä voimille, varsinki ku tuo esikoinenki on vielä niin pieni, et heräilee öisin sekin välillä. Mun mielestä maitoa riittää.. mut...
  7. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Hei vaan kaikille! Meillä neiti on oppinut kääntyileen massulleen kunnolla tässä vkonlopun aikana ja lähti ryömimäänkin..:( Menee sellasia 40 cm matkoja, sit mä meen ohjaan sen takas leikkimatolle. Ei siinä muuta, mut tää jää meidän viimeiseks vauvaks, ja mielelläni pitäisin sen "vauvana"...
  8. M

    LASTENNE SYNTYMÄPAINOT+PITUUS+SYNNYTYKSEN KESTO

    Tyttö 3210g 49 cm rv 41+2 Kesto 34h 10min pääty kiireelliseen sektioon Tyttö 3665g 52cm rv 39+1 Suunniteltu sektio
  9. M

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Meille syntyi siis tyttö sektiolla 16.6., mutten ole tänne odotusajan jälkeen kirjoitellut, kun ollut vähän säpinää kotosalla, kun esikoisella ja tällä toisella ikäeroa 1v3kk, niin vaatinut vähän opettelua.. Alku oli rankkaa, äidinvaistot heräs vasta 2 vko vauvan syntymästä, imetys oli ihan...
  10. M

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Kuulumisia ihan pikaseen tuln lukeen.. Onnea nyytin saaneille! Ja muille kovasti odottaville - h-hetki voi olla milloin vain! Lepäilkee ja kerätkää voimia =) . Täällä esikoisesta ei ollut mitään tuntemuksia, ja paikat oli tosi kiinni, kun vedet sitten yks kaks meni.. Nyt sit eri juttu...
  11. M

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    tällasia vaivoja: musta oikeesti tuntuu että mun pimppi repee kahtia. Täytyy ilmeisesti alkaa popsiin särkylääkkeitä, kun tuntuu pahenevan päivä päivältä. Ärsyttävää olla koko aika ihan hikinen, kun reagoin tohon kipuun niin. Yritin eilen kattoo peilillä oisko suonikohjuja tullu alapäähän...
  12. M

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Mantelilastu: missäs päin asustelet? Täällä 6 pvä sektioon ja taysissa tehdään.. Että kaikki taysissa ensi viikolla synnyttävät, meikä oleskelee 2a osastolla tiistaista lähtien ihanan pikkuprinsessan kanssa :attn: .. Lammiska 38+2
  13. M

    raskaaksi ilman menkkoja?

    Täällä ei ollut mitään tietoa menkoista, kun raskaustesti näytti plussaa. Imetin silloin vielä esikoista ( 7kk) ja ja jatkoin pari kuukautta plussaamisen jälkeen, mut lopetin esikoisen imettämisen kun aloin voida niin pahoin imettäessä ja muutenkin tuntui hyvältä lopettaa tuohon 9kk ikään. Nyt...
  14. M

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Täällä on ainoastaan hyvä kokemus sektiosta. Itse en ollut hurjan kipeä, nukuin heti ekasta yöstä lähtien vauva vieressä, harjoittelin imettämistä istuvalteen ja makuulteen. Seuraavana päivänä kävelin itse vessaan ja suihkuun. 5 päivää leikkauksesta imuroin jo kotona, ja muutama päivä myöhemmin...
  15. M

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Heipä hei pitkästä aikaa.. Tänään sain sitten sektioajan, eli meidän kääpä syntyy sit 16. päivä =) . Pahemmin ei ollu kohdunsuulla ollu tapatuhtunu - 2 cm kanavaa jälellä ja sormelle tai kahdelle auki, et ei se varmaan ehdi käynnistyyn ennen 16. päivää.. Painoarvio oli 2940, siro tyttö...
  16. M

    Eka sektiolla, toinen alakautta..

    Eli siis kysymys kuuluu: jos esikoisesi synnytys on päätynyt syystä sun toisesta sektioon ja toiset olet olet synnytänyt alakautta, niin kauan jälkimmäiset synnytykset ovat kestäneet? Itsellä esikoisen synnytys kesti 34 tuntia 10 min., ja päätyi kiireelliseen sektioon syystä sun toisesta. Nyt...
  17. M

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Himoista: täällä syödään appelsiineja jatkuvasti, ja en tiä osaanko selittää oikein, mut betoninen käytävä tai parkihalli haisee ihan sikähyvälle. Nuuskuttelin oikein urakalla tossa ykspäivä plevnan parkkihallissa. Perunakellari on kans kärkipäässä =) . Kävin äsken ideaparkissa, ja meidän...
  18. M

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Sheivauksesta: Täällä vaihtelevalla menestyksellä, ku ei nää millään tonne alakertaan, ja koko systeemi on ollu turvoksissa ja pitkään!! Onneks se palautuu... :D Täytyy lähtee vyöryyn kohti kelaa. Mulla alkaa perjantaina äitiysloma ja työpaikka ei oo VIELÄKÄÄN selvittäny kelaan mun tuloja...
  19. M

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Onnea vauvan saaneille! Täällä ollaan kohta lähdössä viemään esikoista lääkäriin, kun neidillä on ollu 39 asteen kuume tiistaista lähtien. Yöt menee kipuja itkiessä, eli kipulääkkeet ei niin auta. Oltiin huomaavinamme että hammas puhkeemaisillaan, mutta kyllä siellä suussa joku tulehdus on...
  20. M

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Sisaruksista: Meillä esikoinen on vasta 1v2kk, et oon miettiny, et se ei vielä osaa ymmärtää, mitä on tapahtunu ja mikä se rääpäle joka muuttaa meille on.. Mies saa lelliä sitä täällä kotona sillä aikaa kun oon sairaalassa, koska sitä se varmaan ihmettelee, et äiti on 4-5 pvä pois kotoa. Toki...

Yhteistyössä