Hakutulokset

  1. P

    Bona-kampanja

    Hei! Meidän lapset halusivat tänään vauvasoseita ja nyt huomasin että niissä on jotakin koodeja, joten tarviiko joku niitä? Voisin vaikka yksityisviestillä niitä ensimmäiselle ilmoittaujalle laittaa ( jos osaan :ashamed: )
  2. P

    Lahjaideoita mulle, kiitos!

    Tyttömme on huomenna viimeistä päivää pienten ryhmässä päivädissa ja haluaisin muistaa hoitajia jollakinlailla. Mutta mitä ostaisin? Pentikiltä jotain?? kun on ihan sama mitä sieltä ostaa, se pakataan kuitenkin kauniista :ashamed: :laugh: Kiitos jos joku osaa jotakin vinkata :)
  3. P

    Joulupukki ei tulekaan...

    Minkälaisen tarinan keksin lapsille (ikää heillä 3-v. ja 7-v.)? Tilanteelle on omanlaisensa selitys, jota en tässä rupea selostamaan :xmas:
  4. P

    Päivähoitomaksut

    Tietäiskö joku kuinka menee päivähoitomaksut, kun miehen lomautus alkaa pian, mutta liitonkorvauksen hän saa varmaan vasta kuukausien päästä... Ilmotetaanko huoltajan bruttoansioksi joku arvio vai ei mitään?? Kiitän jo etukäteen kaikkia jotka jotakin asiasta tietävät :flower:
  5. P

    Leaf Areena vs. HopLop

    Kumpi parempi?? Iltapäivällä pitäis mennä lasten kanssa ja ikää heillä melkein 3v ja melkein 7 v :wave: *kiittää ja kumartaa*
  6. P

    Kunnallinen päivähoito ja maksuttomat kuukaudet

    Etsin jo vastausta kunnan nettisivuilta, ilman tulosta.Tai siis siellä oli vain aiheesta maksuton heinäkuu... Ja siksi päädyin kysymään teiltä :whistle: Asiaan siis... Meidän poika oli koko heinäkuun päiväkodissa ja se oli ilmainen kuukausi, sen ymmärrän. Mutta sitten hän oli pois koko...
  7. P

    Kyllä taas ärsytti :/

    Ystäväperhe tuli meille kaukaa yökylään perjantai-iltana. Ja kun niiden nuorempi tyttö ei oikein meinannut rauhoittua nukkumaan, niin siinä vaiheessa vanhemmat sanoivat että se johtuu siitä kun sillä on kuumetta ja nuhaa/yskää. Voi prkl jos taas olisin tiennyt, niin en olisi huolinut meille...
  8. P

    Mitä lasissa/tölkissä/pullossa tms.?

    Hetken täällä olleena huomasin tällaisen lauantai-illan ketjun puuttuvan... Mulla on Kukkoa tölkissä :p
  9. P

    Meille tuli viime yönä...

    10 vuotta täyteen seurustelua :heart:
  10. P

    Mitä sinulla oli päällä kun menit synnyttämään?

    Mulla oli mustat housut ja paita jossa teksti: POIS TIELTÄ MAHAA TUORAHAN! (paita tosin oli vain mulla lainassa juuri tuota suurta tapahtumaa varten :whistle: )
  11. P

    Otettaisko tupakinmittainen tauko?

    :whistle: :wave:
  12. P

    mun koekeittiö =)

    Pistin jauhelihasopan ainekset uunipataan ja lähdettiin ulkoilemaan lasten kanssa ja kun tulimme takaisin meitä odotti valmis soppa! Oli hyvää, enpä oo koskaan ennen tehny, jatkossa varmasti teen:p
  13. P

    ***Mitä lasissa/pullossa?***

    Mulla 1 kylmä Upcider Natural Jouluomena. Oli pakko sen takia lähtee tänään kauppaan kun joku sitä täällä eilen niin kehui :ashamed:
  14. P

    S*atanan After Eightit!!

    Voi Perjantai! Lähti sit äsken niiiin ISO pala hampaasta ettei oo tosikaan |O |O Ja söin vaan muutaman After Eightin :saint:
  15. P

    Synttäritarjottavat...

    Tänään siis tulossa kummit synttärikahville ja mun pitäis tehdä nopeesti jotain tarjottavaa työpäivän jälkeen. Eli jos tekisin uunijäätelöä valmiille piirakkapohjalle, olisko hyvä? Ja siihen sitten 2+6 kynttilää. Niin ja jos jollain on joku hyvä ohje niin mielelläni otan vastaan :D
  16. P

    6-v mitat?

    Just tulimme neuvolasta reippaan tytön kanssa! Mittoina 119,5cm ja 21,3kg, mites teillä??
  17. P

    Tyttö tuli =)

    10.11.2002 oli isänpäivä ja tyttö syntyi klo 4.15. Parempaan lahjaan en Isänpäivänä pystynyt :snotty: :heart:
  18. P

    Kuinka moni on ostanut jo tuon Sex and the city-leffan?

    Mä :laugh: Vaikka kävin oikein elokuvateatterissakin katsomassa. Tää on mun ihan eka mulla tuleva DVD minkä ostin! Vaan lapsille oon tähän asti ostanu lasten juttuja...
  19. P

    NeitiNasuuuuu....

    [img]http://www.aijaa.com/v.php?i=2930009.jpg Nyt ainakin yritin...
  20. P

    NeitiNasu!

    Äh, Mä en osaa |O

Yhteistyössä